Modelowy Sklep zaprojektowany z najwyższą starannością, zbudowany w oparciu o najnowsze materiały wykończeniowe i wyposażony w nowości pokazuje po co warto sięgnąć przy aranżacji obiektu handlowego. Co roku właściciele i zarządzający sieciami licznie odwiedzają tę część ekspozycji Targów RetailShow, by na miejscu przyjrzeć się nowościom oraz porównać konkurencyjne rozwiązania. Dla firm prezentujących tam swoje produkty to okazja, by osobiście przekonać do nich klientów.
Nowoczesny projekt
Tegoroczny Modelowy Sklep będzie zbudowany na powierzchni 228 mkw. Projekt bazuje na bieli, która jest wiodącym kolorem dla wnętrz i wyjątkowo dobrze sprawdza się w sklepach spożywczych. Projektantka Modelowego Sklepu, Ewa Gawroniak-Olejniczak, właścicielka EGO-STUDIO Shop Design, zaproponowała połączenie z naturalnie bielonym drewnem, a w wybranych miejscach także z mocnym akcentem kolorystycznym - zielenią w odcieniu limonki. Jak przekonuje kolor ten kojarzy się ze świeżością, orzeźwieniem, a dodatkowo jasne, czyste wnętrze uwydatni produkt w kolorowym opakowaniu.
Ważnym elementem dobrze zaprojektowanego sklepu jest komunikacja wizualna. Zaproponowany graficzny minimalizm został zestawiony z charakterystycznym akcentem starych rycin. Te z kolei odwołują się do tradycji, która budzi pozytywne skojarzenia. – Ta stylistyka jest nawiązaniem do światowych trendów, w których często przywoływany jest klimat dawnych lokalnych sklepów i rodzinnych manufaktur – dodaje Ewa Gawroniak-Olejniczak.
Wyposażenie sklepu
W Modelowym Sklepie będzie można obejrzeć wiele rynkowych nowości, jak np. winylowe podłogi drewnopodobne czy nowatorskie rozwiązania regałów dedykowanych poszczególnym grupom asortymentowym. W szczególności warto przyjrzeć się nowościom chłodniczym, np. stołom dla stref promocyjnych. Nie zabraknie także innych funkcjonalnych elementów wyposażenia i oświetlenia o ciekawym designie, dobrej jakości i cenie.
Informacje praktyczne
VII Targi RetailShow odbędą się w dniach 16-17 listopada 2016 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja.
Mat. prasowe: Lawenda Public Relations