Konkurs im. prof. Szczepana A. Pieniążka

6 listopad 2022
Organizatorzy targów TSW (18-19 stycznia 2023 r., Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie) zapraszają do udziału w Konkursie im. prof. Szczepana A. Pieniążka.

Bezpośrednim celem konkursu jest promocja i nagrodzenie produktów/maszyn/usług przeznaczonych do produkcji sadowniczej lub warzywniczej, cechujących się innowacyjnością, przyjaznych dla środowiska naturalnego i wydatnie wspierających produkcję ogrodniczą, usprawniających pracę, wpływających na poprawę wyników ekonomicznych gospodarstwa ogrodniczego.

W konkursie zostaną przyznane trzy nagrody. Uhonorowana firma otrzyma nie tylko statuetkę – wizerunek Nagrody im. Profesora Szczepana A. Pieniążka – ale też nagrodę pieniężną w wysokości 2000 zł oraz prawo do wykorzystywania wizerunku nagrody bez ograniczeń przez okres roku na wszelkich materiałach reklamowych i marketingowych oraz możliwość wygłoszenia pięciominutowej prezentacji podczas gali wręczenia tych prestiżowych nagród. 

Formularz zgłoszenia do konkursu: 
Formularz zgłoszeniowy 2023 (wersja PDF)
Formularz zgłoszeniowy 2023 (wersja DOC) 

Wypełniony formularz należy przesłać na adres nagroda@tsw.pl do 16 grudnia 2022 r., do godziny 15:00. Opłata za zgłoszenie do Konkursu 1 produktu to tylko 500 zł netto.
Nagroda im. prof. Szczepana A. Pieniążka zostanie wręczona podczas uroczystości otwarcia targów TSW 2023,18 stycznia 2023 r. o godz. 10:00 (sala konferencyjna nr 2).

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy