
9 edycja targów WorldFood Poland – nowe kierunki i trendy w branży spożywczej
1 grudzień 2022
W dniach 18-20 kwietnia 2023 r. w halach EXPO XXI w Warszawie odbędzie się kolejna, IX edycja targów WorldFood Poland, które od początku swojego istnienia pretendują do najważniejszego i największego wydarzenia biznesowego sektora spożywczego w Polsce i w tej części Europy.
Zasmakuj targów WorldFood PolandPo ostatniej edycji targów, która zgromadziła 250 Wystawców z 25 krajów oraz ponad 5 000 odwiedzających, organizatorzy chcą jeszcze bardziej zintegrować cały rynek żywności i napojów w jednym miejscu i czasie. Dyrektor targów – Agnieszka Szpaderska już teraz zaprasza do rezerwacji stoisk: „Rynek spożywczy przeżywa teraz ogromne zawirowania związane z warunkami klimatycznymi, szalejąca inflacją, wojną w Ukrainie i co za tym idzie, podniesieniem cen surowców. Warto już teraz pomyśleć o dalszym rozwoju firm oferujących produkty spożywcze i usługi z tego zakresu i zaplanować udział w targach, aby pokazywać swoją silną pozycję i gotowość do ekspansji na dalsze i bliższe rynki.”Co roku, targi odwiedzane są przez polskich jak i zagranicznych gości, szukających nowych pomysłów i smaków uatrakcyjniających ofertę lokalnych sklepów, dużych sieci handlowych czy gastronomii.Zapytaj o stoisko już teraz!
Miejsce gdzie biznes spotyka się z kunsztem kulinarnymTargi WorldFood Poland to wydarzenie stricte biznesowe skierowane do przedstawicieli branży spożywczej. Najważniejszym punktem targów są niezliczone rozmowy przy stoiskach bogatych w tradycyjne oraz innowacyjne produkty spożywcze i napoje z całego świata. Jest to idealne miejsce do nawiązywania nowych relacji biznesowych, wymiany kontaktów przy odbywających się degustacjach oraz warsztatach kulinarnych z udziałem słynnych szefów kuchni. WorldFood Poland to najlepsze miejsce dla producentów, przetwórców, dystrybutorów i handlowców działających w sektorze spożywczym. Wg deklaracji Wystawców po udziale w targach w WorldFood Poland 2022, ponad 82% wystawców nawiązało znaczące dla firmy kontakty a 88% wystawców poleca udział w targach WFP swoim kontrahentom.
Sektory targowe z pełnym wachlarzem produktówPodczas targów prezentowana jest szeroka oferta artykułów spożywczych z podziałem na sektory:Food&Drink, EcoFood, NutraFood, Ingredients, Wine&Spirits, FoodTech, Food&DrinkPackaging, ColdChain. Na targach prezentowane sąnastępujące kategorie produktowe: produkty spożywcze i napoje, wyroby cukiernicze i piekarnictwo, słodycze i przekąski, napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata,nabiał, mięso i drób, roślinne zamienniki produktów odzwierzęcych, ryby i owoce morza, świeże owoce i warzywa, mrożonki, przetwory, żywność gotowa i typu instant, produkty organiczne, ekologiczne, naturalne i tradycyjne, suplementy diety i żywność funkcjonalna, a także surowce i dodatki do produkcji żywności i napojów oraz usługi i technologia dla branży spożywczej. Organizatorzy zwracają także szczególną uwagę na sektor NutraFood i jak podkreśla Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland „Sektor NutraFood dedykowany jest żywności funkcjonalnej i suplementom diety i na pewno ten projekt będziemy w przyszłości rozwijać, bo widzimy w nim ogromny potencjał.”
Konferencje, konkurs o Złoty Medal, Spotkania B2B…i nie tylkoPodczas WorldFood Poland odbywa się wiele atrakcji i wydarzeń towarzyszących, które zachęcają do wzięcia udziału w targach. Agenda konferencji oraz paneli dyskusyjnych to miejsce, gdzie można zapoznać się z najnowszymi trendami oraz wyzwaniami z którymi mierzy siębranża spożywcza. Tematy omawiane są z ekspertami branżowymi, przedstawicielamimediów, instytucji i organizacji rządowych oraz przedsiębiorcami dzielącymi się swoją wiedzą praktyczną z prowadzenia biznesu. W najbliższej edycji targów, jednym z tematów będzierosnący trend roślinnych zamienników mięsa i perspektyw jego rozwoju.Złoty Medal to prestiżowy konkurs dedykowany branży spożywczej, który rokrocznie towarzyszy targom WorldFood Poland. Celem konkursu jest wyłonienie i promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów. Jury składające się z ekspertów żywieniowych oraz decydentów z sieci handlowych poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i najwyższej jakości, które przyznawane są w kilku kategoriach. Wygrana gwarantuje szeroką promocję, bogaty pakiet świadczeń marketingowych oraz realną szansę na dostanie się do kanału sprzedaży w sieciach handlowych reprezentowanych przez Jurorów.Spotkania handlowe tododatkowa, bezpłatna usługa dla Wystawców targów, która daje możliwość wcześniejszego aranżowania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach. Podczas ostatniej edycji udało się zorganizować ponad 200 spotkań z kupcami z Polski, Rumunii czy Wietnamu. Sieci handlowe oraz reprezentanci sektoraHoReCa uczestniczący w spotkaniach to m.in.: Auchan, Carrefour, NFTY, Barbora, Dino Polska czy Biosklep.
WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym.
Więcej informacji na stronie
www.worldfood.pl
Przeczytaj również:

Innowacyjne narzędzie LCA pomagające firmom ogrodniczym poprawić ich wpływ na środowisko
29 marzec 2023
Nowy standard LCA umożliwia wszystkim producentom podłoży uprawowych obliczanie wpływu ich produktów na środowisko przy użyciu tych samych zasad obliczeniowych, biorąc pod uwagę te same kategorie wpływu, zgodnie z metodą śladu środowiskowego produktu (PEF) opublikowaną przez Komisję Europejską. »

Targi WorldFood Poland już za 3 tygodnie
29 marzec 2023
Organizatorzy targów zapraszają już 18-20 kwietnia wszystkie osoby związane z branżą spożywczą, handlem hurtowym i detalicznym, importem, eksportem, dystrybucją żywności i napojów oraz gastronomią do EXPO XXI w Warszawie. IX edycja targów WorldFood Poland w skrócie:
➡ponad 270 wystawców z 32 krajów (ok. 45% firm z zagranicy)
➡ponad 40 debat i prelekcji PROGRAM KONFERENCYJNY
➡8 pawilonów narodowych: Włochy, Hiszpania, Tunezja, Ukraina, Tajlandia, Grecja, Macedonia, Sri Lanka »

Ponad 40 debat i prelekcji poświęconych branży FMCG
29 marzec 2023
WorldFood Poland to jedno z największych wydarzeń branżowych na rynku spożywczym w Polsce. Targi skupiają wystawców z różnych dziedzin przemysłu spożywczego, suplementów diety oraz sprzętu, technologii oraz rozwiązań dla branży. W ramach tegorocznej edycji WorldFood Poland organizatorzy przygotowali bogaty, merytoryczny i kompleksowy program merytoryczny, który skierowany jest do przedsiębiorców oraz wszystkich związanych są z branżą. »