9 edycja targów WorldFood Poland – nowe kierunki i trendy w branży spożywczej

1 grudzień 2022
W dniach 18-20 kwietnia 2023 r. w halach EXPO XXI w Warszawie odbędzie się kolejna, IX edycja targów WorldFood Poland, które od początku swojego istnienia pretendują do najważniejszego i największego wydarzenia biznesowego sektora spożywczego w Polsce i w tej części Europy.

Zasmakuj targów WorldFood Poland
Po ostatniej edycji targów, która zgromadziła 250 Wystawców z 25 krajów oraz ponad 5 000 odwiedzających, organizatorzy chcą jeszcze bardziej zintegrować cały rynek żywności i napojów w jednym miejscu i czasie. Dyrektor targów – Agnieszka Szpaderska już teraz zaprasza do rezerwacji stoisk: „Rynek spożywczy przeżywa teraz ogromne zawirowania związane z warunkami klimatycznymi, szalejąca inflacją, wojną w Ukrainie i co za tym idzie, podniesieniem cen surowców. Warto już teraz pomyśleć o dalszym rozwoju firm oferujących produkty spożywcze i usługi z tego zakresu i zaplanować udział w targach, aby pokazywać swoją silną pozycję i gotowość do ekspansji na dalsze i bliższe rynki.”Co roku, targi odwiedzane są przez polskich jak i zagranicznych gości, szukających nowych pomysłów i smaków uatrakcyjniających ofertę lokalnych sklepów, dużych sieci handlowych czy gastronomii.Zapytaj o stoisko już teraz!

Miejsce gdzie biznes spotyka się z kunsztem kulinarnym
Targi WorldFood Poland to wydarzenie stricte biznesowe skierowane do przedstawicieli branży spożywczej. Najważniejszym punktem targów są niezliczone rozmowy przy stoiskach bogatych w tradycyjne oraz innowacyjne produkty spożywcze i napoje z całego świata. Jest to idealne miejsce do nawiązywania nowych relacji biznesowych, wymiany kontaktów przy odbywających się degustacjach oraz warsztatach kulinarnych z udziałem słynnych szefów kuchni. WorldFood Poland to najlepsze miejsce dla producentów, przetwórców, dystrybutorów i handlowców działających w sektorze spożywczym.  Wg deklaracji Wystawców po udziale w targach w WorldFood Poland 2022, ponad 82% wystawców nawiązało znaczące dla firmy kontakty a 88% wystawców poleca udział w targach WFP swoim kontrahentom.

Sektory targowe z pełnym wachlarzem produktów
Podczas targów prezentowana jest szeroka oferta artykułów spożywczych z podziałem na sektory:Food&Drink, EcoFood, NutraFood, Ingredients, Wine&Spirits, FoodTech, Food&DrinkPackaging, ColdChain. Na targach prezentowane sąnastępujące kategorie produktowe: produkty spożywcze i  napoje, wyroby cukiernicze i piekarnictwo, słodycze i przekąski, napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata,nabiał, mięso i drób, roślinne zamienniki produktów odzwierzęcych, ryby i owoce morza, świeże owoce i warzywa, mrożonki, przetwory, żywność gotowa i typu instant, produkty organiczne, ekologiczne, naturalne i tradycyjne, suplementy diety i żywność  funkcjonalna, a także surowce i dodatki do produkcji żywności i napojów oraz usługi i technologia dla branży spożywczej. Organizatorzy zwracają także szczególną uwagę na sektor NutraFood i jak podkreśla Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland „Sektor NutraFood dedykowany jest żywności funkcjonalnej i suplementom diety i na pewno ten projekt będziemy w przyszłości rozwijać, bo widzimy w nim ogromny potencjał.”

Konferencje, konkurs o Złoty Medal, Spotkania B2B…i nie tylko
Podczas WorldFood Poland odbywa się wiele atrakcji i wydarzeń towarzyszących, które zachęcają do wzięcia udziału w targach. Agenda konferencji oraz paneli dyskusyjnych to miejsce, gdzie można zapoznać się z najnowszymi trendami oraz wyzwaniami z którymi mierzy siębranża spożywcza. Tematy omawiane są z ekspertami branżowymi, przedstawicielamimediów, instytucji i organizacji rządowych oraz przedsiębiorcami dzielącymi się swoją wiedzą praktyczną z prowadzenia biznesu. W najbliższej edycji targów, jednym z tematów będzierosnący trend roślinnych zamienników mięsa i perspektyw jego rozwoju.Złoty Medal to prestiżowy konkurs dedykowany branży spożywczej, który rokrocznie towarzyszy targom WorldFood Poland. Celem konkursu jest wyłonienie i promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów. Jury składające się z ekspertów żywieniowych oraz decydentów z sieci handlowych poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i najwyższej jakości, które przyznawane są w kilku kategoriach. Wygrana gwarantuje szeroką promocję,  bogaty pakiet świadczeń marketingowych oraz realną szansę na dostanie się do kanału sprzedaży w sieciach handlowych reprezentowanych przez Jurorów.Spotkania handlowe tododatkowa, bezpłatna usługa dla Wystawców targów, która daje możliwość wcześniejszego aranżowania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach. Podczas ostatniej edycji udało się zorganizować ponad 200 spotkań z kupcami z Polski, Rumunii czy Wietnamu. Sieci handlowe oraz reprezentanci sektoraHoReCa uczestniczący w spotkaniach to m.in.: Auchan, Carrefour, NFTY, Barbora, Dino Polska czy Biosklep.

WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym. 

Więcej informacji na stronie www.worldfood.pl

Przeczytaj również:

Targi Fruit Logistica były bardziej międzynarodowe niż kiedykolwiek

13 luty 2024
„FRUIT LOGISTICA reprezentuje całą linię produkcyjną. Dzięki temu możemy spotkać się z obecnymi klientami, którzy już pracują z naszymi produktami. Inni poznają nas na targach i znajdują odpowiednie rozwiązania dla swojej firmy. Chętnie wrócimy za rok z większe stoisko, aby lepiej zaspokoić popyt.” — Don van Haeff, doradca ds. sprzedaży, Light4Food. FRUIT LOGISTICA 2024 przyciągnęła wystawców z 94 krajów i gości branżowych z ponad 145 krajów. »

Pomyślne wyniki tegorocznej edycji FRUIT LOGISTICA na wymagającym rynku globalnym

12 luty 2024
Wiodące na świecie targi branży owocowo-warzywnej, które odbyły się w dniach 7-9 lutego, odnotowały wzrost liczby zwiedzających, wystawców i powierzchni wystawienniczej. Targi miały także bardziej międzynarodowy charakter niż kiedykolwiek. FRUIT LOGISTICA pozostaje sercem branży owocowo-warzywnej: w targach wzięło udział ponad 66 000 odwiedzających, ponad 24 000 pracowników wystawców i 450 przedstawicieli mediów. Swoje innowacje zaprezentowało 2770 wystawców. »

Moldovan Fruits celebruje swój triumf na targach Fruit Logistica 2024

8 luty 2024
Rok 2023 był udany dla mołdawskich owoców. Wiśnie, śliwki, winogrona i jabłka produkowane w Mołdawii trafiały do coraz większej liczby konsumentów w Unii Europejskiej oraz na tak odległych rynkach, jak kraje Zatoki Perskiej i regiony Azji. Mołdawscy producenci dostosowali swoje technologie produkcji i pozbiórów, zapewniając produkty wysokiej jakości i bezpieczne. »
Partnerzy