Nowa formuła targów ColdChain Poland 2021

4 luty 2021
Biorąc pod uwagę niepewną sytuację epidemiczną, organizatorzy targów ColdChain Poland  przygotowują się na różne scenariusze. Najbliższa edycja targów ColdChain Poland odbędzie się według planu w dniach 20-22 kwietnia 2021r. Jeżeli sytuacja oraz warunki administracyjne na to pozwolą, targi odbędą się w wersji tradycyjnej – stacjonarnej w Expo XXI w Warszawie (oczywiście z zachowaniem obowiązujących wówczas standardów bezpieczeństwa).Mając na względzie niepewność co do sytuacji związanej z epidemią koronawirusa,  w dłuższej perspektywie czasu oraz w trosce o komfort partnerów, organizatorzy pracują także nad  alternatywnym scenariuszem – wersją on-line.

Targi ColdChain Poland to idealne miejsce do promowania usług i produktów szerokiemu gronu potencjalnych klientów o ściśle sprecyzowanych celach biznesowych. Prezentacja na wydarzeniu umożliwia nawiązanie kontaktów z producentami szukającymi rozwiązań w zakresie chłodnictwa i logistyki w temperaturze kontrolowanej. Chłodniczy łańcuch dostaw pozwala wydłużyć okres trwałości produktów poprzez utrzymanie stałej temperatury na wszystkich jego etapach. ColdChain Poland wychodzi naprzeciw potrzebom przedsiębiorców działających na rozwijającym się rynku logistyki w temperaturze kontrolowanej i zaprasza do wzięcia udziału w wydarzeniu.


Strategicznym partnerem ColdChain Poland są targi WorldFood Poland – najważniejsze wydarzenie branży spożywczej – od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Połączenie obu wydarzeń gwarantuje dostęp do idealnego grona odbiorców, a zarazem jest wspaniałą okazją do dyskusji i wymiany poglądów oraz poszerzenia wiedzy pod okiem specjalistów z branży.
Organizatorzy targów ColdChain Poland pragną zapewnić, że cały zespół intensywnie pracuje nad tym, aby w 2021 roku zjednoczyć branżę producentów chłodniczego łańcucha dostaw oraz, że reagują na zmieniającą się rzeczywistość i pozostają elastyczni, aby dopasować ofertę do potrzeb klientów.

Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach:
e-mail: lukasz@coldchain.pl; www.coldchain.pl

Przeczytaj również:

Fruit Attraction ogłasza nową edycję konkursu Innovation Hub Awards

6 czerwiec 2024
Już kolejny rok Fruit Attraction organizuje nową edycję konkursu Innovation Hub Awards. Nagrody te, honorujące innowacyjność i przedsiębiorczość w branży owocowo-warzywnej, mają na celu wystawianie i współwystawianie firm, które zgłaszają najlepszy projekt, produkt lub usługę, kładąc nacisk na kryteria innowacyjności, zrównoważonego rozwoju, stosowanej technologii i wiedzy. Firmy biorące udział w Fruit Attraction 2024 zainteresowane uczestnictwem mogą to zrobić do 4 września »

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »
Partnerzy