Eksperci branży spożywczej i HoReCa – słowem cała branża spożywcza przez trzy dni w stolicy

28 luty 2019
Co roku odnotowujemy coraz większe zainteresowanie odwiedzających i wystawców, tworząc największe w Polsce targi branży spożywczej. Uczestnicy mają szansę skorzystać z bogatego programu konferencyjnego, odpowiadającego na aktualne trendy rynkowe i poruszającego najważniejsze tematy dotyczące jakości, bezpieczeństwa w łańcuchu dostaw, żywności ekologicznej, nutraceutyków, zmian w świadomości i potrzeb konsumenta czy optymalizacji kosztów w przemyśle. Targi WorldFood Poland umożliwiają bezpośredni dostęp do nowości produktowych oraz najnowszych rozwiązań w zakresie transportu, logistyki i przechowywania żywności. Na szczególną uwagę zasługują również produkty wyróżnione i nagrodzone w prestiżowym konkursie o Złoty Medal Targów WorldFood. Wszystko to powoduje dynamiczny rozwój wydarzenia i wpisuje WorldFood Poland na mapę najważniejszych targów branży spożywczej w Środkowej Europie - zachęca Agnieszka Szpaderska manager Targów.
 
Już po raz trzeci ponad 50 włoskich firm, od producentów regionalnych po nagradzane marki, wprowadzi na polski rynek ponad 200 nowych włoskich produktów, gotowych do zaprezentowania lokalnym kupcom, dystrybutorom, importerom, szefom kuchni i innym liderom branży pod wspólną marką Bellavita.
Cieszymy się, że już po raz trzeci możemy zaprezentować w Polsce smak autentycznej włoskiej kuchni" - mówi Aldo Mazzocco, CEO Bellavita. "Bellavita Expo to ważna wystawa dla profesjonalistów z branży spożywczej, poszukujących innowacyjnych produktów, które mogą przyciągnąć uwagę konsumentów i zwiększyć sprzedaż dzięki swojej autentycznej tożsamości regionalnej".

Tegoroczna edycja będzie także bogata w doznania kulinarne i wyjątkowe produkty spożywcze, dzięki ośmiu narodowym pawilonom zagranicznym z Azerbejdżanu, Korei Południowej, Ukrainy, Sri Lanki, Białorusi, Tajlandii, Malezji oraz Hiszpanii.
Oczywiście gościnne progi otwierają nasze stałe Sektory: Food&Drinks, EcoFood (najdynamiczniej rozwijający się sektor z żywnością ekologiczną i naturalną), NutraFood (absolutna nowość w Polsce - sektor poświęcony suplementom diety i odżywkom), Wine&Spirits (alkohole z całego świata), FoodTech, Ingredients, ColdChain Poland (III Targi Chłodniczych Łańcuchów Dostaw i Logistyki w Temperaturze Kontrolowanej).

To najważniejsze targi w Warszawie poświęcone sektorowi spożywczemu i okazja do integracji i dyskusji o kondycji branży. Wystawcy z Polski i zagranicy, panele dyskusyjne, spotkania z sieciami handlowymi i specjalne konferencje poświęcone żywności i trendom w branży spożywczej – to wszystko podczas szóstej edycji WorldFood w dniach od 7-9 marca.

Bezpłatna rejestracja online na: www.worldfood.pl/rejestracja

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy