FUTURE PRIVATE LABELS 2016

13 maj 2016

15-16 czerwca 2016 roku odbędzie się w Polsce największe wydarzenie poświęcone w całości markom własnym. Nie ma w naszym kraju i tej części Europy podobnego spotkania, podczas którego można pozyskać nie tylko wiedzę ale również inspirację do pracy z markami własnymi w tak szerokim, kompleksowym zakresie.
W ramach tegorocznej edycji FPL zrealizowanych zostanie kilka projektów, których celem jest jak najpełniejsza i najbardziej praktyczna analiza tego, co się dzieje i co będzie się działo z markami własnymi w przyszłości.

FUTURE PRIVATE LABELS 2016 to:
1. ekspercka konferencja w całości poświęcona  markom własnym
(program konferencji jest obecnie współtworzony przez przedstawicieli sieci handlowych, dostawców oraz ekspertów ds. zarządzania markami własnymi),
2. ogólnopolski konkurs „BEST PRIVATE LABELS’ PACKAGING”
(pod patronatem Packaging Polska)
3. wystawa produktów innowacyjnych oraz trendów
(w jednym miejscu dostęp do przeglądu trendów i innowacji, które silnie zarysowały się na rynkach rozwiniętych lub mogą mieć wpływ na marki własne  w Polsce w najbliższej przyszłości)
4. targi producentów marek własnych
(zorganizowane w drugim co do wielkości ośrodku targowym w Polsce, odwiedzanym corocznie przez ponad 200.000 zwiedzających)

Ideą FUTURE PRIVATE LABELS jest stworzenie platformy dla wymiany doświadczeń w zakresie zarządzania private labels oraz dyskusji o tym, w jakich kierunkach będą się rozwijały marki własne w przyszłości. Cały koncept FPL 2016 zwrócony jest ku przyszłości – trendach, innowacjach, nowoczesnych narzędziach marketingowych a przede wszystkim nowoczesnym podejściu do zarządzania markami własnymi.
Do współtworzenia tego wydarzenia zaprosiliśmy właścicieli marek własnych – przedstawicieli sieci handlowych i dystrybutorów oraz dostawców. Wszyscy oni, mimo pozornie konkurencyjnych wobec siebie interesów, są żywotnie zainteresowani rozwojem private labels w Polsce, stałym podnoszeniem jakości marek własnych oraz budowaniem ich dobrego postrzegania wśród polskich konsumentów.

FUTURE PRIVATE LABELS to również okazja do spotkania z firmami świadczącymi usługi na rzecz właścicieli marek własnych. Wśród prelegentów i wystawców znajdują się agencje badawcze i consultingowe, studia projektowe, producenci opakowań, reprezentanci branży poligraficznej, laboratoria badawcze i certyfikujące, przedstawiciele nowych mediów oraz dostawcy nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych.

KONFERENCJA “FUTURE OF PRIVATE LABELS”
Nowoczesne marki własne wymagają nowoczesnego zarządzania.
Konferencja “Future of private labels” to pozycja obowiązkowa w kalendarzu każdego, kto poważnie myśli o wdrażaniu i rozwijaniu marek własnych. W jednym miejscu spotkają się przedstawiciele sieci handlowych, duzi dystrybutorzy oraz producenci marek własnych, aby zarówno podzielić się swoimi doświadczeniami jak i wspólnie, podczas panelu dyskusyjnego, zastanowić się, co nasz czeka
w przyszłości.

Wybrane zagadnienia poruszane podczas konferencji „Future of private labels”:
1. Dokąd zmierzamy z marką własną – trendy i prognozy na lata 2016-2020.
2. Marka własna jako element budowania lojalności wobec sieci.
3. Kiedy niska cena nie wystarczy –budowanie marki własnej w oparciu o wartość dodaną.
4. Rola innowacji w tworzeniu marek własnych.
5. Od „me too” do „me first” – marka własna jako lider w kategorii.
6. Komunikacja jakości marki własnej – od deklaracji do czynów.
7. Nowe segmenty, nowe kategorie – w jakich kierunkach będą się rozwijały marki własne w przyszłości.
8. Millennials przyszłością marek własnych? O dialogu z pokoleniem Y.
9. Czy marka własna ma szansę stać się Brandem? O doświadczeniach z rynku polskiego oraz rynków zagranicznych.
10. Zespoły projektowe w budowaniu silnych marek własnych – model partnerski w relacjach sieć-dostawca.
Wśród prelegentów będą wyłącznie praktycy z Polski i zagranicy, z wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu i koordynowaniu pracy z markami własnymi, a wśród nich m.in. Joao Ramos (JERONIMO MARTINS POLSKA), Remy Medina (IPLC) i Jarosław Frontczak (PMR).

OPAKOWANIE NA MEDAL
Ważną częścią strategii marki własnej jest opakowanie produktu, jego komunikacja wizualna i przekaz dla klienta. Podczas FUTURE PRIVATE LABELS startuje, pod patronatem Packaging Polska, konkurs na najlepsze opakowanie produktu marki własnej  – „Best Private Label Packaging” . Konkurs organizowany jest w celu polepszenia wizerunku marek własnych, poprzez promowanie dobrej jakości w zakresie projektowania i produkcji opakowań. Opakowania mogą zgłaszać firmy, które projektowały je dla marek własnych, producenci tych marek lub ich właściciele. Kategorie konkursowe dają możliwość zaistnienia wielu ciekawych pomysłów. Mogą to być na przykład: opakowania kosmetyków i środków do pielęgnacji i higieny; opakowania dla żywności w tym żywności gotowej do spożycia; opakowania napojów, opakowania środków czystości do domu, auta; nietypowe opakowania. Najlepsze opakowanie wybiorą także zwiedzający Targów Future Private Labels. Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne (więcej informacji o udziale w konkursie, nagrodach można znaleźć na www.markiwlasne.pl).

Galeria PRIVATE LABEL
Galeria Private Label to specjalne strefa na targach FUTURE PRIVATE LABELS gdzie sieci handlowe mogą zaprezentować swoje nowości rynkowe z roku 2016.
Celem Galerii jest pokazanie uczestnikom bieżących trendów rynkowych, inspiracje oraz motywowanie wszystkich graczy rynkowych do polepszania jakości marek własnych, a przez to zwiększanie lojalności konsumentów wobec marek własnych.
Produkty zaprezentowane w galerii będą widoczne nie tylko dla wszystkich gości Future Private Label, ale również dodatkowo umieszczone na stronie internetowej Targów Kielce.
 
Organizator: Targi Kielce S.A.

Przeczytaj również:

Pole testowe o powierzchni około 3000 m2 na targach Macfrut 2024

23 kwiecień 2024
Innowacje branży zostaną zaprezentowane na powierzchni około 3000 metrów kwadratowych, podzielonej na dwie hale: jedną przeznaczoną do uprawy owoców (Hala C1 - Agri Field Solution) i drugą do produkcji bezglebowej techniki, ogrodnictwo komercyjne i przemysłowe oraz mechanizacja (hala A1 – Machinery Solutions). Oba te obszary pozwalają odwiedzającym przekonać się na własne oczy, co mogą zastosować w praktyce we własnym gospodarstwie. »

Pierwsza edycja Fruit Attraction w Brazylii odzwierciedla potencjał brazylijskiego sektora owoców i warzyw

22 kwiecień 2024
Fruit Attraction, jedne z wiodących na świecie międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej, zakończyły swoją pierwszą edycję w Brazylii, na terenie São Paulo Expo. Trzydniowe wydarzenie zgromadziło cały łańcuch produkcyjny sektora, z obecnością 45 krajów i 8 stanów brazylijskich (São Paulo, Bahia, Pernambuco, Rio Grande do Norte, Maranhão, Pará, Espírito Santo i Paraná) oraz 12 000 gości . »

Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi

22 kwiecień 2024
Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje opakowań w pełni przyjaznych środowisku. Dlatego już dziś firma Silny&Salamon wprowadza zamknięcia do opakowań produktów spożywczych wykonane w całości z biomateriałów i nadające się do przetworzenia. »
Partnerzy