Modelowy Sklep - skrojony na miarę klienta

3 listopad 2016
Jak co roku w centralnej części hali wystawienniczej zlokalizowany będzie Modelowy Sklep - The Perfect Store. To okazja zarówno dla projektantów, jak i zarządzających sieciami handlowymi, by przyjrzeć się trendom oraz nowościom produktowym, które ułatwią stworzenie wyjątkowego sklepu. Wystawcy, którzy zaprezentują tam swoje rozwiązania zyskają okazję do bezpośredniej rozmowy z klientami i praktycznego przedstawienia oferty. VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016 odbędą się 16 i 17 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

Modelowy Sklep zaprojektowany z najwyższą starannością, zbudowany w oparciu o najnowsze materiały wykończeniowe i wyposażony w nowości pokazuje po co warto sięgnąć przy aranżacji obiektu handlowego. Co roku właściciele i zarządzający sieciami licznie odwiedzają tę część ekspozycji Targów RetailShow, by na miejscu przyjrzeć się nowościom oraz porównać konkurencyjne rozwiązania. Dla firm prezentujących tam swoje produkty to okazja, by osobiście przekonać do nich klientów.

Nowoczesny projekt
Tegoroczny Modelowy Sklep będzie zbudowany na powierzchni 228 mkw. Projekt bazuje na bieli, która jest wiodącym kolorem dla wnętrz i wyjątkowo dobrze sprawdza się w sklepach spożywczych. Projektantka Modelowego Sklepu, Ewa Gawroniak-Olejniczak, właścicielka EGO-STUDIO Shop Design, zaproponowała połączenie z naturalnie bielonym drewnem, a w wybranych miejscach także z mocnym akcentem kolorystycznym - zielenią w odcieniu limonki. Jak przekonuje kolor ten kojarzy się ze świeżością, orzeźwieniem, a dodatkowo jasne, czyste wnętrze uwydatni produkt w kolorowym opakowaniu.

Ważnym elementem dobrze zaprojektowanego sklepu jest komunikacja wizualna. Zaproponowany graficzny minimalizm został zestawiony z charakterystycznym akcentem starych rycin. Te z kolei odwołują się do tradycji, która budzi pozytywne skojarzenia. – Ta stylistyka jest nawiązaniem do światowych trendów, w których często przywoływany jest klimat dawnych lokalnych sklepów i rodzinnych manufaktur – dodaje Ewa Gawroniak-Olejniczak.

Wyposażenie sklepu
W Modelowym Sklepie będzie można obejrzeć wiele rynkowych nowości, jak np. winylowe podłogi drewnopodobne czy nowatorskie rozwiązania regałów dedykowanych poszczególnym grupom asortymentowym. W szczególności warto przyjrzeć się nowościom chłodniczym, np. stołom dla stref promocyjnych. Nie zabraknie także innych funkcjonalnych elementów wyposażenia i oświetlenia o ciekawym designie, dobrej jakości i cenie.

Informacje praktyczne
VII Targi RetailShow odbędą się w dniach 16-17 listopada 2016 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja.

Mat. prasowe: Lawenda Public Relations

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy