Zbliża się IX edycja międzynarodowych targów żywności i napojów WorldFood Poland – zarejestruj się już dziś

7 marzec 2023

Targi WorldFood Poland odbędą się w dniach 18-20 kwietnia w Centrum EXPO XXI w Warszawie, ul. Prądzyńskiego 12/14. Podczas tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną nowości: sektor Packaging i strefa roślinna. W ramach targów tradycyjnie już odbędą się prelekcje i debaty na temat aktualnej sytuacji na rynku spożywczym.
Partnerem tytularnym  targów WorldFood Poland zostałaKSM-66 Ashwaganda.

 

Wystawcy z całego świata w jednym miejscu

Co roku około połowa wystawców to producenci i dystrybutorzy z zagranicy. W tym roku możemy udać się w podróż po smakach i zapachach do krajów takich jak m.in.:

Sri Lanka, Ukraina, Sri Lanka, Korea Południowa, Grecja, Włochy, Hiszpania, Tajlandia, Cypr, Afganistan, Belgia, Kazachstan i Islandia. Oprócz zagranicznych stoisk, na targach będziemy mogli spróbować polskich, regionalnych produktów w pawilonach województw: mazowieckiego, łódzkiego oraz podkarpackiego. Różnorodność artykułów dostępnych na stoiskach przyciągają co roku tysiące branżowych odwiedzających, którzy reprezentują produkcję, dystrybucję, sieci handlowe, eksport i import z całej branży spożywczej.  

 

Nowości na targach WorldFood Poland

Po raz pierwszy w ramach specjalnej strefy Food&DrinkPackaging, firmy z branży opakowań będą mogły zaprezentować najnowsze systemy z zakresu kompleksowego pakowania produktów spożywczych i suplementów diety.
Niezmiennie na targach prezentowane będą także usługi z zakresu technologii, przetwórstwa i produkcji spożywczej - od produkcji aż po transport w chłodniczym łańcuchu dostaw. Podążając za aktualnymi trendami, organizatorzy WorldFood Poland postanowili również utworzyć nową kategorię produktową – roślinne zamienniki produktów odzwierzęcych. Sieci handlowe już teraz muszą przygotować się na nadchodzącą roślinną rewolucję, dlatego też targi WorldFood Poland są doskonałym miejscem, aby z jednej strony zaprezentować swoją bogatą ofertę roślinnych zamienników, a z drugiej ułatwić przedstawicielom działów zakupów i inwestorom  znalezienie nowych, innowacyjnych produktów, które wzbogacą ich ofertę i pomogą przyciągnąć do ich sklepów coraz bardziej świadomych konsumentów. 

 

Branżowe konferencje i debaty

Jak gwarantuje dyrektor targów Agnieszka Szpaderska, program merytoryczny targów będzie dotyczył istotnych, aktualnych wyzwań i trendów świata spożywczego. Eksperci, przedstawiciele instytucji oraz mediów poruszą ważne zagadnienia, takie jak: znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju, znakowanie produktów żywnościowych, system kaucyjny, efektywne wykorzystanie zasobów w produkcji żywności  czy wpływ inflacji na rentowność w branży. Na scenie w sektorze NutraFood, będzie miała miejsce druga odsłona programu „Spring Agenda” we współpracy z PK Components. Zostanie poświęcona w całości najnowszym trendom i regulacjom w branży suplementów diety. W partnerstwie z Krajową Radą Suplementów Diety i Odżywek spojrzymy na suplementy diety z perspektywy ich bezpieczeństwa i jakości.


Wystawcy sektora Food&Drink

Food&Drinkjest jednym z najważniejszych sektorów na targach, obejmującym wiele różnorodnych produktów od świeżych i puszkowanych produktów po zioła, orzechy i tłuszcze, aż po napoje bezalkoholowe i kawy. W tej edycji spotkać będzie można takie firmy jak: Viands, Twardzik, Get a Fruit, Mateo, Cyprus Trade Center, Solida Food.

Biznesowy matchmaking podczas targów

Wszyscy wystawcy biorący udział w targach, mają możliwość bezpłatnego skorzystania z programu do MatchMakingu. W spotkaniach udział biorąkupcy z polskich i międzynarodowych sieci handlowych, sklepów specjalistycznych, stacji paliw, sektora e-commerce i HoReCa.

 

Konkurs o Złoty Medal pozwoli wyróżnić Twój produkt

Konkurs o Złoty Medal dedykowany jest wszystkim wystawcom, którzy chcą wypromować swoje produkty. Kupcy z sieci handlowych oraz eksperci żywieniowi osobiście przetestują i ocenią każdy zgłoszony produkt. Udział w konkursie daje realną możliwość wprowadzenia produktu do szerokiego kanału sprzedaży! W tej edycji konkursu udział wezmą jurorzy reprezentujący: sieć sklepów Chorten, NETTO, NTFY, Kuchnie Świata, Frisco, Transgourmet Polska, SGGW oraz OSSKiC.

 

Zarejestruj się już dziś!

Już teraz warto zaplanować swój udział w najważniejszym branżowym wydarzeniu branży spożywczej i zarejestrować się poprzez krótki formularz dostępny na stronie www.worldfood.pl. Bezpłatny udział w targach przewidziany jest dla osób reprezentujących handel, dystrybucję, produkcję, farmację i sektor HoReCa.

 

WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym.

Już dziś zapisz w kalendarzu: 18-20 kwietnia 2023. Widzimy się w EXPO XXI Warszawa na WorldFood Poland.

Więcej informacji na stronie www.worldfood.pl

Przeczytaj również:

Sezon na arbuzy i melony | FRESH ENERGY

23 maj 2024
Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi standardami jakości. Pozwala to zachować kontrolę nad każdym etapem procesu, od nasion po półkę, zapewniając klientom najświeższe i najbardziej aromatyczne produkty. Uprawa Fresh Energy obejmuje 10 dzień Ramadanu CITY, Dar El Salam 1 i 2, AL Alamein i Al Ismailia na glebie bogatej w minerały, »

GPG wprowadza na rynek nową genetykę jeżyn

22 maj 2024
Global Plant Genetics (GPG) i polski program hodowli Rubusa Niwa właśnie zawarły umowę licencyjną na dwie nowe odmiany jeżyny pierwiosnkowej. Umowa dotyczy reprezentowania przez GPG odmian Maryna i Juhas na szeregu terytoriów międzynarodowych. Światowy przemysł jeżynowy rośnie nieprzerwanie od wielu lat i niezwykle istotne jest wprowadzenie na rynek ulepszonych odmian, które pomogą w tym rozwoju i jeszcze bardziej go przyspieszą »

Interpera2024: skupienie się na wizytach technicznych

22 maj 2024
Interpera 2024 zgromadzi międzynarodowy sektor gruszek w dniach 26–27 czerwca w Óbidos w Portugalii. Oprócz głównego dnia konferencji organizatorzy przygotowali gruszkowe wizyty techniczne, których po prostu nie można przegapić! Uczestnicy zapoznają się z uprawą i ochroną gruszek w Portugalii. Program będzie łączył wymianę wiedzy i wizyty w firmach. Uczestnicy Interpera 2024 zostaną przeniesieni do serca regionu gruszkowego Rocha, w obszar znany jako Oeste, gdzie koncentruje się 90% produkcji. »
Partnerzy