Ponad 40 debat i prelekcji poświęconych branży FMCG

29 marzec 2023

WorldFood Poland to jedno z największych wydarzeń branżowych na rynku spożywczym w Polsce. Targi odbywają się regularnie od 2014 roku i skupiają wystawców z różnych dziedzin przemysłu spożywczego, suplementów diety oraz sprzętu, technologii oraz rozwiązań dla branży.

W ramach tegorocznej edycji WorldFood Poland organizatorzy przygotowali bogaty, merytoryczny i kompleksowy
program merytoryczny, który skierowany jest do przedsiębiorców oraz wszystkich związanych są z branżą.

W ramach programu merytorycznego zaplanowano szereg ciekawych prelekcji oraz paneli dyskusyjnych.

Tematyka wystąpień będzie obejmować między innymi zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu w trudnych czasach, skutecznym brandingiem i packagingiem, trendach na rynku żywności w Polsce i na świecie,perspektywami rozwoju rynku alternatywnych źródeł białka jak również o znaczeniu polskich marek i możliwościach ekspansjina nowe rynki oraz o nowych technologiach, które pozwolą na ograniczenie marnotrawstwa w łańcuchach dostaw.

Zamienniki produktów odzwierzęcych - debaty i wykłady o roślinnych zamiennikach, owadach oraz mięsie komórkowym

Oprócz specjalnego sektora w którym wystawi się aż 26 firm z roślinnymi zamiennikami mięsa i nabiału odbędzie się równieżdedykowany blok konferencji. Będziemy dyskutować na temat perspektyw rynku zamienników, mięsie komórkowym w kontekście rozwoju dla branży mięsnej, owadach jako alternatywnym źródle białka. W debatach i prelekcjach wezmą udział eksperci z tej branży między innymi: Proveg Polska, RoślinnieJemy, CMR,Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Labfarm czy Divaks z Litwy.

Merytorycznie o rynku suplementów diety i żywności funkcjonalnej

W ramach WorldFood Poland odbędą się również konferencje dedykowane branży suplementów diety i żywności funkcjonalnej w sektorze NutraFood. Już 18 kwietnia we współpracy z Krajową Radą Suplementów Diety i Odżywek zaprezentowany zostanie Panel Jakość i bezpieczeństwo suplementów diety w którym zostaną poruszone m.in. zagadnienia związane z  bezpieczeństwem i jakością w  łańcuchu produkcji i dystrybucji suplementów diety oraz bezpieczeństwem  innowacyjnych składników. Dodatkowodowiemy się więcej o reklamie środków spożywczych, w tym suplementów diety w Internecie, np. w mediach społecznościowych, czyli jak skonstruować przekaz, żeby nie narażać się na sankcje, jak komunikować o bezpieczeństwie produktów.Zaś 19 kwietnia wraz z PK Components zorganizowana zostanie kolejna edycja Konferencji Spring Agenda, podczas której poruszone zostaną zagadnienia regulacji prawnych dotyczących branży suplementów diety, oznaczeń oraz oświadczeń  środowiskowych i zdrowotnych ale również kwestie dotyczące zespołów, wypalenia zawodowego oraz dobrostanu w miejscu pracy.

Jak ograniczyć marnotrawstwo żywności? Cykl prelekcji o logistyce i łańcuchu dostaw.

W ramach sektora ColdChain Poland, który jest częścią WorldFood Poland odbędą się też prelekcje dotyczące logistyki zrównoważonego łańcucha chłodniczego, nowych technologii w logistyce, które mogą przyczynić się do ograniczenia marnotrawstwa oraz usprawnienia procesu zarządzania placem i jego oddziaływaniu na wydajność firmy, środowisko oraz dobre samopoczucie pracowników i kierowców.

Dołącz do specjalistów z całego świata

Wśród zaproszonych prelegentów znajdą się doświadczeni specjaliści z Polski oraz zagranicy, którzy podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem z uczestnikami konferencji. Program merytoryczny WorldFood Poland to doskonała okazja do zdobycia nowych umiejętności, zwiększenia swojej wiedzy oraz poznania najnowszych trendów w branży spożywczej, suplementów diety i żywności funkcjonalnej oraz logistyki i chłodniczego łańcucha dostaw.

Szczegółowy program merytoryczny:http://bit.ly/3lLqMQL

Udział we wszystkich konferencjach jest bezpłatny dla zarejestrowanych uczestników targów WorldFood Poland. Formularz rejestracyjny: http://bit.ly/3ZvvKPu

www.worldfood.pl

Przeczytaj również:

SIAL Paris organizuje SIAL SUMMITS i pierwszą edycję nagrody CSR „SIAL For Change”

18 lipiec 2024
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest sercem misji targów SIAL Paris i wpływa na każdy aspekt wydarzenia, od SIAL Talks i konkursów po doświadczenia na targach.SIAL z determinacją stara się sprostać wyzwaniom jutra związanym z ochroną środowiska i żywnością. Przejrzystość ma fundamentalne znaczenie dla SIAL, podobnie jak pozytywny wpływ, jaki targi mają wywrzeć na ekosystemy. »

Targi Gardenia już za 3 miesiące

18 lipiec 2024
18-letnia ewolucja Targów Gardenia znajdzie w tym roku swoją dojrzałą odsłonę: nie tylko termin skrojony na życzenie branży i na jej sugestię ulokowany możliwie wczesną jesienną porą, ale i inne aspekty: powrót do pawilonów 7, 7A, 8, 8A oraz 6, przeniesienie na dni robocze (środa-piątek, aby zmaksymalizować udział profesjonalnej publiczności) oraz mocniejszy niż dotychczas nacisk na pozyskanie zwiedzających spoza granic Polski. »

Nowe zapotrzebowanie na powierzchnię na targach FRUIT LOGISTICA 2025

17 lipiec 2024
Duże zainteresowanie wystawców, zwłaszcza z Azji, skłoniło wiodące na świecie targi produktów świeżych do rozważenia dalszej ekspansji. Zapotrzebowanie na powierzchnię wystawienniczą na targach FRUIT LOGISTICA 2025 jest tak duże, że ich organizator rozważa dalszą rozbudowę o nowe hale na terenie targów Messe Berlin. Udział chińskich wystawców był już na rekordowym poziomie w 2024 r., a w 2025 r. może być jeszcze wyższy. »
Partnerzy