Targi WorldFood Poland już za 3 tygodnie

29 marzec 2023
     
 

Organizatorzy targów zapraszają już 18-20 kwietnia wszystkie osoby związane z branżą spożywczą, handlem hurtowym i detalicznym, importem, eksportem, dystrybucją żywności i napojów oraz gastronomią do EXPO XXI w Warszawie.

 
 

IX edycja targów WorldFood Poland w skrócie:
ponad 270 wystawców z 32 krajów (ok. 45% firm z zagranicy)
ponad 40 debat i prelekcji PROGRAM KONFERENCYJNY
8 pawilonów narodowych: Włochy, Hiszpania, Tunezja, Ukraina, Tajlandia, Grecja, Macedonia, Sri Lanka
3 pawilony regionalne: Mazowieckie, Łódzkie, Podkarpackie.
8 sektorów tematycznych
➡Wiele nowości produktowych, m.in.: owady jadalne, aż 26 firm z roślinnymi zamiennikami mięsa i nabiału, napoje na bazie grzybów, wina, piwa i drinki bezalkoholowe, żywność i napoje funkcjonalne

 
 

Zarejestruj się z wybierając odpowiedni bilet:
✔ Bezpłatny Bilet Branżowy – dla wszystkich osób z branży spożywczej, nutraceutyków oraz reprezentantów HoReCa.

SPRAWDŹ DOSTĘPNE TYPY BILETÓW 
✔ Bilet Normalny w cenie 150 PLN
✔ Bilet Normalny w cenie 250 PLN

 

Przeczytaj również:

SIAL Paris organizuje SIAL SUMMITS i pierwszą edycję nagrody CSR „SIAL For Change”

18 lipiec 2024
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest sercem misji targów SIAL Paris i wpływa na każdy aspekt wydarzenia, od SIAL Talks i konkursów po doświadczenia na targach.SIAL z determinacją stara się sprostać wyzwaniom jutra związanym z ochroną środowiska i żywnością. Przejrzystość ma fundamentalne znaczenie dla SIAL, podobnie jak pozytywny wpływ, jaki targi mają wywrzeć na ekosystemy. »

Targi Gardenia już za 3 miesiące

18 lipiec 2024
18-letnia ewolucja Targów Gardenia znajdzie w tym roku swoją dojrzałą odsłonę: nie tylko termin skrojony na życzenie branży i na jej sugestię ulokowany możliwie wczesną jesienną porą, ale i inne aspekty: powrót do pawilonów 7, 7A, 8, 8A oraz 6, przeniesienie na dni robocze (środa-piątek, aby zmaksymalizować udział profesjonalnej publiczności) oraz mocniejszy niż dotychczas nacisk na pozyskanie zwiedzających spoza granic Polski. »

Nowe zapotrzebowanie na powierzchnię na targach FRUIT LOGISTICA 2025

17 lipiec 2024
Duże zainteresowanie wystawców, zwłaszcza z Azji, skłoniło wiodące na świecie targi produktów świeżych do rozważenia dalszej ekspansji. Zapotrzebowanie na powierzchnię wystawienniczą na targach FRUIT LOGISTICA 2025 jest tak duże, że ich organizator rozważa dalszą rozbudowę o nowe hale na terenie targów Messe Berlin. Udział chińskich wystawców był już na rekordowym poziomie w 2024 r., a w 2025 r. może być jeszcze wyższy. »
Partnerzy