Bezpośrednie spotkania z polskimi i zagranicznymi kupcami
21 listopad 2023
Spotkania handlowe podczas WorldFood Poland
Udział w targach WorldFood Poland przynosi Wystawcom wiele dodatkowych korzyści biznesowych. Jednym z benefitów jest możliwość skorzystania z usługi biznesowego matchmaking’u. Spotkania handlowe to nieodłączna część targów WorldFood Poland – spotkania 1:1 z kupcami z Polski i całego świata. Usługa daje możliwość wcześniejszego umawiania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach. Za pomocą dedykowanej platformy zaaranżowanych zostało już tysiące spotkań handlowych, zarówno w strefie matchmaking’u jak i online. Udział w spotkaniach B2B jest bezpłatny dla Wystawców targów WorldFood Poland.
Bezpośrednie spotkania z polskimi i zagranicznymi kupcami
Wszyscy wystawcy mogą wziąć udział w biznesowej strefie spotkań tzw. MatchMakingu - spotkaniach handlowych z kupcami z polskich i międzynarodowych sieci handlowych, sklepów specjalistycznych, stacji paliw, sektora e-commerce i HoReCa. Do tej pory w spotkaniach handlowych udział wzięli m.in. kupcy z sieci takich jak:Auchan, Avita, Carrefour Polska, Biedronka, Makro Cash&Carry, Organic Farma Zdrowia, Topaz, WSS Społem, SPS Handel, Kuchnie Świata, Empik, Eurocash, E.Leclerc, Ikea Food, Lagardere Travel Retail, Lidl, Mila, Żabka, TOP Market, Rossmann, Da Grasso, EatZone, Green Caffe Nero, Organic Coffee, Sphinx, Sheraton, Bristol, A.Bikle, Cofee Bean/Cava, AccorHotels, BobbyBurger, Costa Polska, Kuchnia Marché, Wedel Pijalnie Czekolady, KIK FIT Bar, Marriott, Ray- Trade, Dreigras UAB, Falcon SA, Jaipur Star General Traiding Co. LLC, MCA Comercial, Saffron Restaurant Group / Azerbaycan Restaurants LLC, Sphinx Trading Company.
Zapytaj o wycenę stoiska
Przeczytaj również:
Więcej wystawców, więcej miejsca, więcej spostrzeżeń - Grüne Woche 2025 prezentuje przyszłe trendy w żywności i rolnictwie
16 styczeń 2025
Grüne Woche 2025 otwiera się w Berlinie w dniach 17-26 stycznia. 1500 wystawców z 60 krajów zaprezentuje kulinarne perełki, innowacje i trendy. 300 konferencji oferuje platformę do międzynarodowego dialogu. „Grüne Woche odzwierciedla różnorodność i siłę napędową przemysłu rolno-spożywczego, która wpływa na każdego z nas każdego dnia” — mówi dr Mario Tobias, dyrektor generalny Messe Berlin GmbH. »
Bądź gospodarzem na FOOD EXPO i poznaj świat żywności i napojów
15 styczeń 2025
Food Expo Greece to wiodące targi żywności i napojów w Europie Południowo-Wschodniej i miejsce spotkań, w którym profesjonaliści z branży starają się dostarczać najnowsze produkty, mierzyć rozwój rynku i nawiązywać kontakty z globalnymi dostawcami. Targi co roku gromadzą przedstawicieli branży żywności i napojów i stanowią forum do spotkań twarzą w twarz, utrzymywania kontaktów i budowania trwałych relacji biznesowych. »
Wszystko, czego potrzebujesz na wizytę na Grüne Woche
11 styczeń 2025
Od 17 do 26 stycznia 2025 r. Grüne Woche zgromadzi pod Funkturm miłośników rolnictwa, smakoszy, miłośników zwierząt i fanów ogrodnictwa. Bez kolejki i czekania: odwiedzający mogą wygodnie pobrać lub wydrukować swój bilet wstępu na swój telefon komórkowy w cyfrowym sklepie z biletami Grüne Woche. Bilety są również dostępne przy wejściach na teren wystawy. Osoby chcące zapłacić gotówką mogą otrzymać vouchery na bilety jednodniowe, rodzinne i happy hour w automatach biletowych BVG i centrach obsługi klienta. »