Bezpośrednie spotkania z polskimi i zagranicznymi kupcami

21 listopad 2023
Spotkania handlowe podczas WorldFood Poland

Udział w targach WorldFood Poland przynosi Wystawcom wiele dodatkowych korzyści biznesowych. Jednym z benefitów jest możliwość skorzystania z usługi biznesowego matchmaking’u. Spotkania handlowe to nieodłączna część targów WorldFood Poland – spotkania 1:1 z kupcami z Polski i całego świata. Usługa daje możliwość wcześniejszego umawiania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach. Za pomocą dedykowanej platformy zaaranżowanych zostało już tysiące spotkań handlowych, zarówno w strefie matchmaking’u jak i online. Udział w spotkaniach B2B jest bezpłatny dla Wystawców targów WorldFood Poland.

Bezpośrednie spotkania z polskimi i zagranicznymi kupcami

Wszyscy wystawcy mogą wziąć udział w biznesowej strefie spotkań tzw. MatchMakingu - spotkaniach handlowych z kupcami z polskich i międzynarodowych sieci handlowych, sklepów specjalistycznych, stacji paliw, sektora e-commerce i HoReCa. Do tej pory w spotkaniach handlowych udział wzięli m.in. kupcy z sieci takich jak:Auchan, Avita, Carrefour Polska, Biedronka, Makro Cash&Carry, Organic Farma Zdrowia, Topaz, WSS Społem, SPS Handel, Kuchnie Świata, Empik, Eurocash, E.Leclerc, Ikea Food, Lagardere Travel Retail, Lidl, Mila, Żabka, TOP Market, Rossmann, Da Grasso, EatZone, Green Caffe Nero, Organic Coffee, Sphinx, Sheraton, Bristol, A.Bikle, Cofee Bean/Cava, AccorHotels, BobbyBurger, Costa Polska, Kuchnia Marché, Wedel Pijalnie Czekolady, KIK FIT Bar, Marriott, Ray- Trade, Dreigras UAB, Falcon SA, Jaipur Star General Traiding Co. LLC, MCA Comercial, Saffron Restaurant Group / Azerbaycan Restaurants LLC, Sphinx Trading Company.

Zapytaj o wycenę stoiska

Przeczytaj również:

LibyaFood Expo 2026 – Brama do dynamicznie rozwijającego się rynku Afryki Północnej

31 październik 2025
Siódma edycja LibyaFood Expo, największych i najważniejszych targów branży spożywczej w Libii, odbędzie się w dniach 29 marca – 1 kwietnia 2026 roku na terenie Tripoli International Fair Ground. To kluczowe wydarzenie stanowi wyjątkową platformę dla krajowych i międzynarodowych producentów żywności, umożliwiając im prezentację oferty, nawiązywanie kontaktów biznesowych i ekspansję na jeden z najbardziej perspektywicznych rynków Afryki Północnej. »

Polscy rolnicy docenieni przez PepsiCo w ramach Global Farmer Awards

31 październik 2025
Firma PepsiCo po raz pierwszy nagrodziła rolników z całego świata w ramach Global Farmer Awards – inicjatywy promującej zrównoważone i innowacyjne praktyki rolnicze. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 15 października w Purchase w stanie Nowy Jork. Wśród blisko 60 laureatów z 19 krajów znaleźli się także przedstawiciele z Polski – firma Jagrol, prowadząca nowoczesne uprawy ziemniaków w województwie wielkopolskim. »

FRIZO – naturalna wydajność i polska innowacja w chłodnictwie i ciepłownictwie przyszłości

30 październik 2025
Nowoczesne chillery amoniakalne FRIZO łączą ekologię, efektywność i bezpieczeństwo. Dzięki zastosowaniu naturalnego czynnika chłodniczego – amoniaku (NH₃) – oraz innowacyjnych rozwiązań, takich jak trójsekcyjny separator oleju czy automatyczny układ powrotu oleju, urządzenia te zapewniają stabilną i ekonomiczną pracę przez długie lata. Kompaktowa konstrukcja, wysoki współczynnik efektywności (COP) oraz niskie koszty eksploatacji czynią chillery FRIZO idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnych zakładów »
Partnerzy