Polandfruits na targach WorldFood Poland 2023

18 kwiecień 2023
PolandFruits już po raz kolejny dołączył do grona wystawców na targach WorldFood Poland 18-20 kwietnia w Warszawie.

Targi WorldFood Poland to najważniejsze wydarzenie dla całej branży spożywczej, szansa na nawiązanie kontaktów z liderami branży, zdobycie cennych informacji i poszerzenie wiedzy branżowej.

Podczas wydarzenia, wystawcy i odwiedzający mogą zapoznać się z ofertą czasopisma. Na łamach Polandfruits publikowane są artykuły, wywiady, poruszane ważne tematy gospodarcze, a producenci mają możliwość przedstawienia swojej oferty handlowej, dzięki czemu podnoszą skuteczność dotarcia do szerszego grona odbiorców.

Zapraszamy do kontaktu, 
zespół PolandFruits,
stoisko nr R1.

IX edycja targów WorldFood Poland w skrócie:
➡ponad 270 wystawców z 32 krajów (ok. 45% firm z zagranicy)
➡ponad 40 debat i prelekcji 
➡8 pawilonów narodowych: Włochy, Hiszpania, Tunezja, Ukraina, Tajlandia, Grecja, Macedonia, Sri Lanka
➡3 pawilony regionalne: Mazowieckie, Łódzkie, Podkarpackie.
➡8 sektorów tematycznych
➡Wiele nowości produktowych, m.in.: owady jadalne, aż 26 firm z roślinnymi zamiennikami mięsa i nabiału, napoje na bazie grzybów, wina, piwa i drinki bezalkoholowe, żywność i napoje funkcjonalne.

Przeczytaj również:

SIAL Paris organizuje SIAL SUMMITS i pierwszą edycję nagrody CSR „SIAL For Change”

18 lipiec 2024
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest sercem misji targów SIAL Paris i wpływa na każdy aspekt wydarzenia, od SIAL Talks i konkursów po doświadczenia na targach.SIAL z determinacją stara się sprostać wyzwaniom jutra związanym z ochroną środowiska i żywnością. Przejrzystość ma fundamentalne znaczenie dla SIAL, podobnie jak pozytywny wpływ, jaki targi mają wywrzeć na ekosystemy. »

Targi Gardenia już za 3 miesiące

18 lipiec 2024
18-letnia ewolucja Targów Gardenia znajdzie w tym roku swoją dojrzałą odsłonę: nie tylko termin skrojony na życzenie branży i na jej sugestię ulokowany możliwie wczesną jesienną porą, ale i inne aspekty: powrót do pawilonów 7, 7A, 8, 8A oraz 6, przeniesienie na dni robocze (środa-piątek, aby zmaksymalizować udział profesjonalnej publiczności) oraz mocniejszy niż dotychczas nacisk na pozyskanie zwiedzających spoza granic Polski. »

Nowe zapotrzebowanie na powierzchnię na targach FRUIT LOGISTICA 2025

17 lipiec 2024
Duże zainteresowanie wystawców, zwłaszcza z Azji, skłoniło wiodące na świecie targi produktów świeżych do rozważenia dalszej ekspansji. Zapotrzebowanie na powierzchnię wystawienniczą na targach FRUIT LOGISTICA 2025 jest tak duże, że ich organizator rozważa dalszą rozbudowę o nowe hale na terenie targów Messe Berlin. Udział chińskich wystawców był już na rekordowym poziomie w 2024 r., a w 2025 r. może być jeszcze wyższy. »
Partnerzy