Food & Drinks Malaysia by SIAL, 4-6 czerwca 2023 | MITEC Kuala Lumpur, Malaysia

16 maj 2023
Food & Drinks Malaysia by SIAL is poised to be the leading food and beverage exhibition in Malaysia and around the region - providing a focused platform for the industry towards market entry to the gateway of Asia’s food Capital - Malaysia.

This new launch by SIAL explores opportunities in the food & beverage sectors, Seafood & Fishery, Halal Foods and Food & Beverage Technology with a special feature in Spice & Condiments as well as Alternative Proteins. The trade platform offers a unique experience to meet, establish new business networks with related businesses and services and learn through customized knowledge-based sessions on topics relating to the industry.

Exhibit Profile: 
• Canned Food, Confectionery, Packed Food• Dairy Products, Convenient & Ready Meals
• Tea, Coffee, Juices, Organic and Health Food
• Meat & Poultry, Fruits & Vegetables, Frozen Food• Spices and condiments, Fresh and Dried herbs
• Blended premixes Sauces and Seasonings
• Sea Food, Processed and Packed and Dried, Frozen and value added
• Food & beverage Processing Packaging Technology and Material
• Edible Oil Technology & Machinery
• Bottle Filling, Ceiling Wrapping machinery, Labeling and Packaging
• Warehousing and Storage, Refrigeration & installations

Przeczytaj również:

SIAL Paris organizuje SIAL SUMMITS i pierwszą edycję nagrody CSR „SIAL For Change”

18 lipiec 2024
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest sercem misji targów SIAL Paris i wpływa na każdy aspekt wydarzenia, od SIAL Talks i konkursów po doświadczenia na targach.SIAL z determinacją stara się sprostać wyzwaniom jutra związanym z ochroną środowiska i żywnością. Przejrzystość ma fundamentalne znaczenie dla SIAL, podobnie jak pozytywny wpływ, jaki targi mają wywrzeć na ekosystemy. »

Targi Gardenia już za 3 miesiące

18 lipiec 2024
18-letnia ewolucja Targów Gardenia znajdzie w tym roku swoją dojrzałą odsłonę: nie tylko termin skrojony na życzenie branży i na jej sugestię ulokowany możliwie wczesną jesienną porą, ale i inne aspekty: powrót do pawilonów 7, 7A, 8, 8A oraz 6, przeniesienie na dni robocze (środa-piątek, aby zmaksymalizować udział profesjonalnej publiczności) oraz mocniejszy niż dotychczas nacisk na pozyskanie zwiedzających spoza granic Polski. »

Nowe zapotrzebowanie na powierzchnię na targach FRUIT LOGISTICA 2025

17 lipiec 2024
Duże zainteresowanie wystawców, zwłaszcza z Azji, skłoniło wiodące na świecie targi produktów świeżych do rozważenia dalszej ekspansji. Zapotrzebowanie na powierzchnię wystawienniczą na targach FRUIT LOGISTICA 2025 jest tak duże, że ich organizator rozważa dalszą rozbudowę o nowe hale na terenie targów Messe Berlin. Udział chińskich wystawców był już na rekordowym poziomie w 2024 r., a w 2025 r. może być jeszcze wyższy. »
Partnerzy