Ruszył konkurs na najlepsze wydarzenie zimy

17 marzec 2016

Do 15 kwietnia 2016 roku można zgłaszać projekty do drugiej edycji konkursu Brief for Poland, poświęconej wydarzeniom zimowym. Szanse na zwycięstwo mają ciekawe imprezy, które wpływają na pozytywne postrzeganie danego miasta, wzmacniają jego wizerunek oraz przyczyniają się do budowania marki miejsca.

Najlepsze wydarzenie zimy, czyli jakie?
Nie jest istotne, czy impreza odbyła się w dużym mieście, czy w małej gminie, czy brało w niej udział kilkadziesiąt osób, czy kilka tysięcy. Nieważne jest także to, czy było to wydarzenie muzyczne, sportowe, kulinarne, naukowe, biznesowe czy inne. Liczy się ciekawy pomysł wpisujący się w DNA miasta.
- Polacy mają niezwykłe pomysły i potrafią je dobrze realizować, a w Polsce odbywa się coraz więcej eventów na bardzo wysokim poziomie - mówił podczas uroczystości ogłoszenia wyników Czesław Lang, przewodniczący jury w konkursie „Najlepsze wydarzenie lata 2015”, dyrektor generalny Lang Team.

Do konkursu można zgłaszać wydarzenia, które odbyły się od 1 października 2015 roku do 31 marca 2016 roku. Zgłoszenia mogą wysyłać organizatorzy, współorganizatorzy oraz patroni wydarzeń, czyli podmioty administracji publicznej, firmy, stowarzyszenia, fundacje i osoby prywatne. Dane wydarzenie może zostać zgłoszone tylko jeden raz, ale jedna instytucja może zgłosić do konkursu więcej niż jeden projekt.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w formie elektronicznej: należy pobrać formularz zgłoszeniowy ze strony www.brief.pl/strona,konkurs_b4p.html, wypełnić go oraz przesłać pocztą elektroniczną na adres konkurs@brief.pl.

Kryteria oceny
Analizy oraz oceny merytorycznej nadesłanych zgłoszeń dokonuje jury, biorąc pod uwagę takie kryteria jak: oryginalność i innowacyjność pomysłu, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku miejsca. Jury oceni także to, w jaki sposób impreza wpisuje się w DNA miasta i strategię rozwoju, jakie narzędzia marketingowe zostały wykorzystane, estetykę elementów wizualizacji, sukces organizacyjny przedsięwzięcia.

Laureaci otrzymają tytuł NajlepszegoWydarzenia Zimy 2015/2016. Ponadto zwycięskie projekty będą prezentowane na łamach magazynu "Brief" i na stronie www.brief.pl.

Najważniejsze informacje:
Do konkursu można zgłaszać imprezy, które odbyły się od 1 października 2015 roku do 31 marca 2016 roku.

Zgłoszenia
Formularz zgłoszeniowy wysyłamy na adres konkurs@brief.pl, z dopiskiem w tytule e-maila: ZGŁOSZENIE: Konkurs Najlepsze Wydarzenie Zimy 2015/2016.

Terminy:
Przyjmowanie zgłoszeń: 1 marca - 15 kwietnia 2016 roku
Prace jury: 18 - 25 kwietnia 2016 roku
Wyłonienie zwycięzców: do 30 kwietnia 2016 roku
Gala ogłoszenia wyników i wręczenia nagród: maj 2016 roku
Więcej informacji pod linkiem http://www.brief.pl/strona,konkurs_b4p.html.

Na podst. mat. prasowych: BRIEF

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy