Szef Kuchni Giancarlo Russo na Bellavita Warsaw 2018

5 marzec 2018

Giancarlo Russo, szef kuchni i ambasador kuchni włoskiej w Polsce, będzie Głównym Szefem Kuchni podczas Bellavita Warsaw 2018 (10 - 12 kwietnia, WorldFood Warsaw 2018). W Polsce od ponad 20 lat Giancarlo Russo jest jedną z najbardziej znanych postaci w polsko-włoskim krajobrazie kulinarnym; jest również znanym szefem kuchni telewizyjnej i rzecznikiem ważnych marek, takich jak Lidl i Zanetti.

Od 2001 Russo organizuje konkurs kulinarny Arte Culinaria Italiana, w którym najlepsi polscy szefowie kuchni rzucają wyzwanie sztuce włoskiej kuchni. Zawody odbędą się w marcu, a wyłonieni trzej najlepsi szefowie kuchni będą mieli okazję poprowadzić masterclass na scenie Bellavita Food Academy, podczas WorldFood Warsaw, używając tylko produktów prezentowanych na targach. Trzej szefowie kuchni będą musieli wykorzystać swoją wyobraźnię, wybierając składniki od wystawców obecnych na targach i tworząc niepowtarzalne dania przed tysiącami odwiedzających.

Szef kuchni Giancarlo Russo i jego zespół szukają obecnie najlepszych produktów spożywczych i napojów, aby zaprezentować je na konkursie. Wybrane produkty zostaną wykorzystane podczas końcowych etapów imprezy przed tysiącami specjalistów od żywności i napojów.

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy