Jak zaplanować udział w TSW?

16 sierpień 2023
14. edycja TSW daje wystawcom wyjątkową okazję do prezentacji oferty szerokiemu gronu odbiorców – TSW odwiedza blisko 16 000 uczestników z Polski i zagranicy. 

Jak zaplanować swój udział w TSW i zaprezentować swoją ofertę wystawienniczą w najlepszy sposób?

Skontaktuj się, by ustalić szczegóły swojego udziału w TSW – spersonalizowana ofeta spełni Twoje oczekiwania.
Zarejestruj się w systemie wystawcy i potwierdź lokalizację Twojego stoiska. Proces rejestracji to zaledwie kilka kroków, które przybliżą Cię do sukcesu.
Promuj swój udział na 14. TSW – skorzystaj z wielu możliwości promowania firmy przed i w czasie wydarzenia.
Dzięki szerokiej ofercie reklamowej oferowanej przez organizatora, będziesz widoczny dla swoich odbiorców.

ZAREJESTRUJ SWÓJ UDZIAŁ JUŻ TERAZ

Przeczytaj również:

GARDENIA 2024: zielony biznes

11 październik 2024
Być w dobrym miejscu o dobrym czasie – to często sekret sukcesu. Dlatego Targi Gardenia oferują swoim gościom nie tylko nowości i innowacje na pieczołowicie przygotowanych stoiskach wystawców. Daje to, czego próżno szukać w jakichkolwiek innych okolicznościach: spotkanie całej branży pod wspólnym dachem, kiedy to przez 3 dni wszyscy nastawieni są na udzielanie informacji i przyjmowanie ich. Aby zaoferować jak najwięcej „punktów styku”, tegoroczna Gardenia zaproponuje wystawcom i zwiedzającym kilka różnorodnych przestrzeni. »

PRIMEVER GROUP: ekspert w dziedzinie transportu i logistyki

7 październik 2024
Przez ponad 60 lat rozwoju Primever Group wypracowała specjalistyczną wiedzę specjalistyczną i unikalną sieć w zakresie organizacji usług transportowych i logistycznych dla branży owocowo-warzywnej (kontrolowana temperatura) i towarów przemysłowych (temperatura otoczenia) we Francji, Europie i za granicą. Dbając o rynek i jego uczestników, Primever Group jest w samym sercu łańcucha wartości pomiędzy producentami (spółdzielniami, przewoźnikami) a dystrybutorami (supermarketami, hurtownikami, specjalistami). »

Firmy PROEXPORT wzmocnią swoje zaangażowanie w produkcję owoców i warzyw z wykorzystaniem najlepszych praktyk rolniczych

6 październik 2024
Łącznie 37 firm członkowskich wystawia się na targach - większość z nich w hali 7 - pokazując swoje zdecydowane zaangażowanie w ciągłe doskonalenie, inwestycje w badania, rozwój i innowacje oraz najwyższą jakość usług dla supermarketów i przetwórców. Członkowie PROEXPORT odpowiadają za większość hiszpańskiej produkcji sałaty i warzyw liściastych, brokułów, kalafiora, selera, karczochów i melonów, oraz pomidorów, papryki, arbuza, winogron stołowych i cytryn. »
Partnerzy