Ruszyła już rejestracja on-line na targi WorldFood Warsaw

12 luty 2016

III edycja targów WorldFood Warsaw odbędzie się w dniach 19-21 kwietnia w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Na zwiedzających czeka wiele atrakcji – branżowe panele tematyczne i konferencje, rozmowy handlowe, degustacje żywności.
Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw to ważne wydarzenie biznesowe, które skupia polski i zagraniczny sektor spożywczy. W wystawie biorą udział producenci, importerzy, eksporterzy i dystrybutorzy żywności, napojów oraz dodatków do żywności, przedstawiciele administracji rządowej, organizacje branżowe. Targi WorldFood Warsaw to najważniejsze targi w Warszawie poświęcone sektorowi spożywczemu – od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Dodatkowo na targach zostały wyodrębnione sektory tematyczne: Wine&Spirits, Ingredients Warsaw, FoodTech Warsaw oraz nowość – EcoFood Warsaw.
Warszawa światową stolicą żywności
W III edycji targów udział wezmą polskie firmy, ale również reprezentanci takich krajów jak: Ukraina, Belgia, Holandia, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Macedonia, Tajlandia i Sri Lanka. Zagraniczni goście będą mogli również poznać bogactwo polskiej kuchni i nowoczesność sektora spożywczego, dzięki specjalnie zorganizowanym prezentacjom i degustacjom produktów tradycyjnych i lokalnych, charakterystycznych dla naszej rodzimej kuchni.
Ważną częścią WorldFood Warsaw są rozmowy B2B wystawców z przedstawicielami sieci handlowych, przygotowywane indywidualnie pod potrzeby każdego z uczestników. Po raz pierwszy do udziału w rozmowach handlowych zostali zaproszeni również przedstawiciele sektora HoReCa.

Trzy targowe dni będą obfitować w ciekawe konferencje, panele tematyczne i dyskusje. Pierwszego dnia w programie przewidziano tematykę związaną z eksportem polskiej żywności – perspektywicznymi sektorami i rynkami zagranicznymi oraz barierami w handlu. Drugi dzień targowy poświęcony będzie nowoczesnemu handlowi, a także licznym zmianom i nowym regulacjom, które ten sektor dotknęły. Z kolei ostatni już dzień targowy zaprezentuje trendy w produkcji oraz sprzedaży żywności ekologicznej.
Bezpłatnie udział w targach mogą wziąć:
• kupcy, przedstawiciele oraz kadra zarządzającą sieci spożywczych,
• przedstawiciele sieci sklepów detalicznych,
• właściciele sklepów i hurtowni spożywczych oraz alkoholowych,
• dystrybutorzy, importerzy, eksporterzy żywności i napojów,
• dystrybutorzy, importerzy, eksporterzy półproduktów i dodatków do żywności,
• producenci żywności i napojów oraz dodatków do żywności,
• kierownictwo punktów HoReCa,
• właściciele piekarni i cukierni,
• szefowie kuchni i kucharze, stowarzyszenia i władze lokalne.
Osoby które zarejestrują się on-line jeszcze przed targami otrzymają bezpłatnie katalog targowy.


Rejestracja on-line: www.worldfood.pl/Rejestracja-on-line
Akredytacje prasowe: http://www.worldfood.pl/Media/Media-accreditation.aspx

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy