Liczne debaty, spotkania B2B, pokazy kulinarne, spotkania z przedstawicielami sieci

13 grudzień 2017
Organizatorzy targów WORLDFOOD WARSAW zapraszają Spółdzielnie Mleczarskie i firmy z sektora mleczarskiego do udziału w V Edycji 10-12 kwietnia 2018. 
Po raz piąty, w stolicy odbędą się targi WorldFood Warsaw, najbardziej dynamicznie rozwijające się wydarzenie biznesowe dedykowane całej branży spożywczej. Chcemy wspólnie z branżą mleczarską stworzyć specjalną strefę produktów mleczarskich, które podbijają rynek krajowy i rynki zagraniczne. 

2017-12-13-wf1.jpg

Patronat nad tą edycją objął Prezes Krajowego Zrzeszenia Spółdzielni Mleczarskich, Waldemar Broś. Sektor Mleczarski jest jednym z najprężniej rozwijających się w Polsce. Wartość produkcji kształtuje się od wielu lat na wysokim poziomie, a wartość eksportu rośnie z roku na rok. Bieżące trendy i poszukiwania nowości wśród konsumentów powodują dynamiczny wzrost ilości receptur i pomysłów produktowych. Analitycy i znawcy branży wskazują na kierunki rozwoju branży mleczarskiej, które zmieniają asortyment i uatrakcyjniają ofertę produktową - zmniejszenie dodatku cukru, produkty wysokobiałkowe, trend clean label, short label, crossing, alternatywy dla nabiału, nowe smaki, to wszystko poszukiwania nowego konsumenta, świadomego, aktywnego fizycznie, dbającego o wygląd swojego ciała, otwartego na wegetarianizm i weganizm.

„Zapraszamy producentów, właścicieli mleczarni i zakładów mleczarskich do zaprezentowania swojej oferty,  bezpośrednich rozmów z obecnymi i potencjalnymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskanie opinii od odbiorców na temat produktów firmy, oceny najnowszych trendów oraz jeszcze szerszego zaistnienia na arenie międzynarodowej. WorldFood Warsaw oferuje także darmową usługę matchmakeing’u, umożliwiając Wystawcom i Zwiedzającym zaaranżowanie spotkań przed rozpoczęciem targów’ - zachęca do udziału  Agnieszka Szpaderska, Dyrektor Targów.

W ramach targów Organizatorzy planują liczne debaty, spotkania B2B, pokazy kulinarne, spotkania z przedstawicielami sieci oraz liczne atrakcje i konkursy dla zwiedzających. Udział wezmą znani eksperci rynku, przedsiębiorcy, ludzie nauki i biznesu, kadra zarządzająca, ekonomiści ale przede wszystkim Ci,  dla których  branża spożywcza jest ważnym sektorem i kołem napędowym polskiej gospodarki. Ubiegłoroczny panel o kondycji branży mleczarskiej oraz jej przyszłości został zorganizowany przez Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka a  gorąca dyskusja o  wyzwaniach, nowych regulacjach i zmianach jakie stoją przed branżą w UE przez Eucolait, the European Association of Diary Trade, największą organizację zajmującą się handlem produktami mleczarskimi z siedzibą w Brukseli, która jest platformą umożliwiającą spotkania pomiędzy firmami mleczarskimi z Europy i ze świata.   
 Liczne patronaty mediów ogólnopolskich i branżowych umożliwiają szeroką promocję oraz dają szansę na prezentację firm, stoisk i możliwości polskiej branży spożywczej ale także relacje z części merytorycznych
i wydarzeń towarzyszących.
Patronat merytoryczny nad Konkursem dla Wystawców o Złoty Medal WorldFood Warsaw, objęło Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni. Jednym z produktów nagrodzonych Złotym Medalem ubiegłorocznej edycji został produkt: twaróg Klinek z Kujaw i Ziemi Dobrzyńskiej wyprodukowany przez Kujawską Spółdzielnię Mleczarską.
Zapraszamy na Targi WorldFood Warsaw w dniach 10-12 kwietnia 2018!

Więcej informacji: www.worldfood.pl
Aby zostać wystawcą, zgłoś swój udział: info@worldfood.pl

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy