Bezpośrednie spotkania z polskimi i zagranicznymi kupcami

21 listopad 2023
Spotkania handlowe podczas WorldFood Poland

Udział w targach WorldFood Poland przynosi Wystawcom wiele dodatkowych korzyści biznesowych. Jednym z benefitów jest możliwość skorzystania z usługi biznesowego matchmaking’u. Spotkania handlowe to nieodłączna część targów WorldFood Poland – spotkania 1:1 z kupcami z Polski i całego świata. Usługa daje możliwość wcześniejszego umawiania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach. Za pomocą dedykowanej platformy zaaranżowanych zostało już tysiące spotkań handlowych, zarówno w strefie matchmaking’u jak i online. Udział w spotkaniach B2B jest bezpłatny dla Wystawców targów WorldFood Poland.

Bezpośrednie spotkania z polskimi i zagranicznymi kupcami

Wszyscy wystawcy mogą wziąć udział w biznesowej strefie spotkań tzw. MatchMakingu - spotkaniach handlowych z kupcami z polskich i międzynarodowych sieci handlowych, sklepów specjalistycznych, stacji paliw, sektora e-commerce i HoReCa. Do tej pory w spotkaniach handlowych udział wzięli m.in. kupcy z sieci takich jak:Auchan, Avita, Carrefour Polska, Biedronka, Makro Cash&Carry, Organic Farma Zdrowia, Topaz, WSS Społem, SPS Handel, Kuchnie Świata, Empik, Eurocash, E.Leclerc, Ikea Food, Lagardere Travel Retail, Lidl, Mila, Żabka, TOP Market, Rossmann, Da Grasso, EatZone, Green Caffe Nero, Organic Coffee, Sphinx, Sheraton, Bristol, A.Bikle, Cofee Bean/Cava, AccorHotels, BobbyBurger, Costa Polska, Kuchnia Marché, Wedel Pijalnie Czekolady, KIK FIT Bar, Marriott, Ray- Trade, Dreigras UAB, Falcon SA, Jaipur Star General Traiding Co. LLC, MCA Comercial, Saffron Restaurant Group / Azerbaycan Restaurants LLC, Sphinx Trading Company.

Zapytaj o wycenę stoiska

Przeczytaj również:

Targi Fruit Logistica były bardziej międzynarodowe niż kiedykolwiek

13 luty 2024
„FRUIT LOGISTICA reprezentuje całą linię produkcyjną. Dzięki temu możemy spotkać się z obecnymi klientami, którzy już pracują z naszymi produktami. Inni poznają nas na targach i znajdują odpowiednie rozwiązania dla swojej firmy. Chętnie wrócimy za rok z większe stoisko, aby lepiej zaspokoić popyt.” — Don van Haeff, doradca ds. sprzedaży, Light4Food. FRUIT LOGISTICA 2024 przyciągnęła wystawców z 94 krajów i gości branżowych z ponad 145 krajów. »

Pomyślne wyniki tegorocznej edycji FRUIT LOGISTICA na wymagającym rynku globalnym

12 luty 2024
Wiodące na świecie targi branży owocowo-warzywnej, które odbyły się w dniach 7-9 lutego, odnotowały wzrost liczby zwiedzających, wystawców i powierzchni wystawienniczej. Targi miały także bardziej międzynarodowy charakter niż kiedykolwiek. FRUIT LOGISTICA pozostaje sercem branży owocowo-warzywnej: w targach wzięło udział ponad 66 000 odwiedzających, ponad 24 000 pracowników wystawców i 450 przedstawicieli mediów. Swoje innowacje zaprezentowało 2770 wystawców. »

Moldovan Fruits celebruje swój triumf na targach Fruit Logistica 2024

8 luty 2024
Rok 2023 był udany dla mołdawskich owoców. Wiśnie, śliwki, winogrona i jabłka produkowane w Mołdawii trafiały do coraz większej liczby konsumentów w Unii Europejskiej oraz na tak odległych rynkach, jak kraje Zatoki Perskiej i regiony Azji. Mołdawscy producenci dostosowali swoje technologie produkcji i pozbiórów, zapewniając produkty wysokiej jakości i bezpieczne. »
Partnerzy