Caprichos del Paladar prezentuje pierwszego burgera z karczochami w Anudze

19 marzec 2024
Firma spożywcza Caprichos del Paladar wzięła udział w Anuga, targach referencyjnych dla przemysłu spożywczego odbywających się w Niemczech. Udział ten wpisuje się w strategię ekspansji firmy i promocji produktów na rynku międzynarodowym. Podczas wydarzenia zaprezentowali niektóre ze swoich gwiazdorskich produktów, takie jak kandyzowane kwiaty karczocha i swoje najnowsze dzieło, będące wynikiem ważnego dzieła innowacji i dostosowania do wymagań konsumentów: burger z karczochami.

Udział Caprichos del Paladar w targach Anuga stanowi ważny krok w jej strategii internacjonalizacji. Podobnie firma miała okazję wzmocnić swoją obecność na rynku niemieckim i zwiększyć swoją widoczność na arenie międzynarodowej, ponieważ targi przyciągnęły gości i kupujących z ponad 40 krajów.

Na targach po raz pierwszy zaprezentowano burgera z karczochami, będącego częścią projektu „Burgood”. Produkt ten to pierwszy na rynku burger z karczochami, wykonany w całości z kandyzowanego karczocha i oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia. Innowacyjny produkt, który spotkał się z ciepłym przyjęciem podczas konferencji i stanowi znaczący kamień milowy w ofercie Caprichos del Paladar.

Dyrektor handlowy firmy Antonio Agar podzielił się kluczowymi celami jej obecności na targach: „Naszym głównym celem było uzyskanie obecności na rynku niemieckim i wzmocnienie naszej widoczności na arenie międzynarodowej”. Podczas wydarzenia firma miała okazję umocnić swoją pozycję na rynku niemieckim i podnieść swoją pozycję na poziomie globalnym, ze względu na znaczący napływ międzynarodowy.

Podobnie Antonio Agar podkreślił znaczenie prezentacji na targach dwóch swoich najważniejszych produktów, a w szczególności „burgera z karczochami”. Oprócz wystawienia swoich gwiazdorskich produktów, pomyślny udział Caprichos del Paladar w targach Anuga podkreśla zaangażowanie firmy w innowacje i ważne zaangażowanie w ekspansję i internacjonalizację.

Przeczytaj również:

Wizyta studyjna w Chinach: Niezapomniane przeżycie podczas CHINA MEET UP 2025

10 lipiec 2025
Wizyta studyjna w Chinach: Niezapomniane przeżycie podczas CHINA MEET UP 2025. Odwiedzający z całego świata zapisują się na rozszerzenie targów ASIA FRUIT LOGISTICA o Chiny. Dołącz do Wizyty studyjnej i Programu Premium Buyer, dopóki są wolne miejsca. Targi CHINA MEET UP 2025, oficjalne rozszerzenie targów ASIA FRUIT LOGISTICA o Chiny kontynentalne, powracają do Kantonu w dniach 8–9 września 2025 r. z dużym rozmachem i szerszym globalnym udziałem. WIZYTA STUDYJNA PO CHINACH oraz pierwszy w historii Puchar Golfa AFL Fresh Produce Reemoon. »

Pozostało tylko trzy tygodnie na rejestrację wystawcy na targi FRUIT LOGISTICA 2026

10 lipiec 2025
Targi FRUIT LOGISTICA, które odbędą się w Berlinie w dniach 4-6 lutego 2026 r., to wiodące targi branży świeżych produktów. Dzięki nowym formatom, możliwościom nawiązywania kontaktów na wysokim poziomie i globalnemu zasięgowi, jest to wydarzenie, którego nie można przegapić dla profesjonalistów z branży. Rejestracja trwa do 31 lipca 2025 r. Dzięki nowym formatom wydarzeń, edycja zapowiada się jako najbardziej wartościowa jak dotąd dla firm z całego świata. »

Emmeci świętuje 50 lat rzemiosła w zakresie opakowań premium

10 lipiec 2025
„Szczęście nie puka do drzwi, ono przychodzi w pięknym pudełku” – to hasło nadało ton imprezie Emmeci, która świętowała swoje 50-lecie, prezentując wyjątkowe, sztywne pudełko z suchym tłoczeniem, zaprojektowane przez artystę Pietro Terziniego, łączące włoski design, doskonałość inżynierską i artystyczną kreatywność. Czerwiec 2025 roku był punktem kulminacyjnym obchodów 50-lecia Emmeci. Florencki producent, spółka Coesia i światowy lider w sektorze maszyn pakujących premium, otworzył drzwi swojej siedziby w Cerreto Guidi dla klientów i partnerów na ekskluzywny Dzień Otwarty. »
Partnerzy