Caprichos del Paladar prezentuje pierwszego burgera z karczochami w Anudze

19 marzec 2024
Firma spożywcza Caprichos del Paladar wzięła udział w Anuga, targach referencyjnych dla przemysłu spożywczego odbywających się w Niemczech. Udział ten wpisuje się w strategię ekspansji firmy i promocji produktów na rynku międzynarodowym. Podczas wydarzenia zaprezentowali niektóre ze swoich gwiazdorskich produktów, takie jak kandyzowane kwiaty karczocha i swoje najnowsze dzieło, będące wynikiem ważnego dzieła innowacji i dostosowania do wymagań konsumentów: burger z karczochami.

Udział Caprichos del Paladar w targach Anuga stanowi ważny krok w jej strategii internacjonalizacji. Podobnie firma miała okazję wzmocnić swoją obecność na rynku niemieckim i zwiększyć swoją widoczność na arenie międzynarodowej, ponieważ targi przyciągnęły gości i kupujących z ponad 40 krajów.

Na targach po raz pierwszy zaprezentowano burgera z karczochami, będącego częścią projektu „Burgood”. Produkt ten to pierwszy na rynku burger z karczochami, wykonany w całości z kandyzowanego karczocha i oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia. Innowacyjny produkt, który spotkał się z ciepłym przyjęciem podczas konferencji i stanowi znaczący kamień milowy w ofercie Caprichos del Paladar.

Dyrektor handlowy firmy Antonio Agar podzielił się kluczowymi celami jej obecności na targach: „Naszym głównym celem było uzyskanie obecności na rynku niemieckim i wzmocnienie naszej widoczności na arenie międzynarodowej”. Podczas wydarzenia firma miała okazję umocnić swoją pozycję na rynku niemieckim i podnieść swoją pozycję na poziomie globalnym, ze względu na znaczący napływ międzynarodowy.

Podobnie Antonio Agar podkreślił znaczenie prezentacji na targach dwóch swoich najważniejszych produktów, a w szczególności „burgera z karczochami”. Oprócz wystawienia swoich gwiazdorskich produktów, pomyślny udział Caprichos del Paladar w targach Anuga podkreśla zaangażowanie firmy w innowacje i ważne zaangażowanie w ekspansję i internacjonalizację.

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy