Caprichos del Paladar prezentuje pierwszego burgera z karczochami w Anudze

19 marzec 2024
Firma spożywcza Caprichos del Paladar wzięła udział w Anuga, targach referencyjnych dla przemysłu spożywczego odbywających się w Niemczech. Udział ten wpisuje się w strategię ekspansji firmy i promocji produktów na rynku międzynarodowym. Podczas wydarzenia zaprezentowali niektóre ze swoich gwiazdorskich produktów, takie jak kandyzowane kwiaty karczocha i swoje najnowsze dzieło, będące wynikiem ważnego dzieła innowacji i dostosowania do wymagań konsumentów: burger z karczochami.

Udział Caprichos del Paladar w targach Anuga stanowi ważny krok w jej strategii internacjonalizacji. Podobnie firma miała okazję wzmocnić swoją obecność na rynku niemieckim i zwiększyć swoją widoczność na arenie międzynarodowej, ponieważ targi przyciągnęły gości i kupujących z ponad 40 krajów.

Na targach po raz pierwszy zaprezentowano burgera z karczochami, będącego częścią projektu „Burgood”. Produkt ten to pierwszy na rynku burger z karczochami, wykonany w całości z kandyzowanego karczocha i oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia. Innowacyjny produkt, który spotkał się z ciepłym przyjęciem podczas konferencji i stanowi znaczący kamień milowy w ofercie Caprichos del Paladar.

Dyrektor handlowy firmy Antonio Agar podzielił się kluczowymi celami jej obecności na targach: „Naszym głównym celem było uzyskanie obecności na rynku niemieckim i wzmocnienie naszej widoczności na arenie międzynarodowej”. Podczas wydarzenia firma miała okazję umocnić swoją pozycję na rynku niemieckim i podnieść swoją pozycję na poziomie globalnym, ze względu na znaczący napływ międzynarodowy.

Podobnie Antonio Agar podkreślił znaczenie prezentacji na targach dwóch swoich najważniejszych produktów, a w szczególności „burgera z karczochami”. Oprócz wystawienia swoich gwiazdorskich produktów, pomyślny udział Caprichos del Paladar w targach Anuga podkreśla zaangażowanie firmy w innowacje i ważne zaangażowanie w ekspansję i internacjonalizację.

Przeczytaj również:

Przyszłość smakuje dobrze dzięki różnorodności żywności – branża spożywcza na Grüne Woche 2025

4 grudzień 2024
Podczas Grüne Woche 2025 wspólne stoisko Federacji Niemieckiego Przemysłu Żywności i Napojów (BVE) i Niemieckiego Stowarzyszenia Przemysłu Żywnościowego „Przyszłość smakuje dobrze” skupi się na różnorodności we wszystkich jej aspektach: jako podstawie bezpieczeństwa żywnościowego, jako podstawie preferencji personelu oraz jako niezbędny element składowy długoterminowych strategii zrównoważonego rozwoju »

ISM przedstawia najważniejsze wydarzenia Sweet Week 2025

4 grudzień 2024
Nowe formaty wydarzeń i treści dostarczają odpowiedzi na pilne problemy branżowe +++ Słodki Tydzień to namacalne przeżycie dzięki Szczytowi produkcyjnemu Sweet Week i Słodkiemu Tygodniowi – Etapowi rozmów i degustacji +++ Networking i ukierunkowane dobieranie partnerów w centrum uwagi. W dniach 2–5 lutego 2025 r. świat słodyczy i przekąsek skieruje uwagę na Kolonię, ponieważ Sweet Week – wyjątkowa synergia targów pomiędzy ISM i ProSweets Cologne – zbliży branżę. »

Bardziej ekologiczna droga dla brokułów

4 grudzień 2024
Innowacyjne opakowania ze zmodyfikowaną atmosferą/modyfikowaną wilgotnością (MA/MH) opracowane przez StePacPPC ułatwiają odejście od wypełnionych lodem pudełek z polistyrenu i woskowanych pudełek kartonowych do pakowania świeżych brokułów i innych warzyw na potrzeby przesyłek długodystansowych zarówno w USA, jak i w Japonii. JA Otofuke – główny producent brokułów – już korzysta z toreb StePacPPC Xtend®MA/MHbulk do transportu brokułów drogą lądową z Hokkaidoto Yokohama. »
Partnerzy