Caprichos del Paladar prezentuje pierwszego burgera z karczochami w Anudze

19 marzec 2024
Firma spożywcza Caprichos del Paladar wzięła udział w Anuga, targach referencyjnych dla przemysłu spożywczego odbywających się w Niemczech. Udział ten wpisuje się w strategię ekspansji firmy i promocji produktów na rynku międzynarodowym. Podczas wydarzenia zaprezentowali niektóre ze swoich gwiazdorskich produktów, takie jak kandyzowane kwiaty karczocha i swoje najnowsze dzieło, będące wynikiem ważnego dzieła innowacji i dostosowania do wymagań konsumentów: burger z karczochami.

Udział Caprichos del Paladar w targach Anuga stanowi ważny krok w jej strategii internacjonalizacji. Podobnie firma miała okazję wzmocnić swoją obecność na rynku niemieckim i zwiększyć swoją widoczność na arenie międzynarodowej, ponieważ targi przyciągnęły gości i kupujących z ponad 40 krajów.

Na targach po raz pierwszy zaprezentowano burgera z karczochami, będącego częścią projektu „Burgood”. Produkt ten to pierwszy na rynku burger z karczochami, wykonany w całości z kandyzowanego karczocha i oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia. Innowacyjny produkt, który spotkał się z ciepłym przyjęciem podczas konferencji i stanowi znaczący kamień milowy w ofercie Caprichos del Paladar.

Dyrektor handlowy firmy Antonio Agar podzielił się kluczowymi celami jej obecności na targach: „Naszym głównym celem było uzyskanie obecności na rynku niemieckim i wzmocnienie naszej widoczności na arenie międzynarodowej”. Podczas wydarzenia firma miała okazję umocnić swoją pozycję na rynku niemieckim i podnieść swoją pozycję na poziomie globalnym, ze względu na znaczący napływ międzynarodowy.

Podobnie Antonio Agar podkreślił znaczenie prezentacji na targach dwóch swoich najważniejszych produktów, a w szczególności „burgera z karczochami”. Oprócz wystawienia swoich gwiazdorskich produktów, pomyślny udział Caprichos del Paladar w targach Anuga podkreśla zaangażowanie firmy w innowacje i ważne zaangażowanie w ekspansję i internacjonalizację.

Przeczytaj również:

SIAL Paris organizuje SIAL SUMMITS i pierwszą edycję nagrody CSR „SIAL For Change”

18 lipiec 2024
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest sercem misji targów SIAL Paris i wpływa na każdy aspekt wydarzenia, od SIAL Talks i konkursów po doświadczenia na targach.SIAL z determinacją stara się sprostać wyzwaniom jutra związanym z ochroną środowiska i żywnością. Przejrzystość ma fundamentalne znaczenie dla SIAL, podobnie jak pozytywny wpływ, jaki targi mają wywrzeć na ekosystemy. »

Targi Gardenia już za 3 miesiące

18 lipiec 2024
18-letnia ewolucja Targów Gardenia znajdzie w tym roku swoją dojrzałą odsłonę: nie tylko termin skrojony na życzenie branży i na jej sugestię ulokowany możliwie wczesną jesienną porą, ale i inne aspekty: powrót do pawilonów 7, 7A, 8, 8A oraz 6, przeniesienie na dni robocze (środa-piątek, aby zmaksymalizować udział profesjonalnej publiczności) oraz mocniejszy niż dotychczas nacisk na pozyskanie zwiedzających spoza granic Polski. »

Nowe zapotrzebowanie na powierzchnię na targach FRUIT LOGISTICA 2025

17 lipiec 2024
Duże zainteresowanie wystawców, zwłaszcza z Azji, skłoniło wiodące na świecie targi produktów świeżych do rozważenia dalszej ekspansji. Zapotrzebowanie na powierzchnię wystawienniczą na targach FRUIT LOGISTICA 2025 jest tak duże, że ich organizator rozważa dalszą rozbudowę o nowe hale na terenie targów Messe Berlin. Udział chińskich wystawców był już na rekordowym poziomie w 2024 r., a w 2025 r. może być jeszcze wyższy. »
Partnerzy