
Targi Gardenia - 18. urodziny: dojrzałość do zmian
26 marzec 2024
„Pełnoletność” to czas ważnych zmian – w przypadku Gardenii będzie ich wiele.
Przed nami XVIII edycja Międzynarodowych Targów Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA 2024.
Niewątpliwie warto zarezerwować tę datę w kalendarzu: 16-18 października będą należały do branży ogrodniczej.
Gardenia ukaże w tym roku swoją dojrzałą odsłonę:
ü powrót do pawilonów 7, 7A, 8, 8A oraz 6,
ü przeniesienie na dni robocze (środa-piątek, aby zmaksymalizować udział profesjonalnej publiczności),
ü mocny nacisk na pozyskanie zagranicznych zwiedzających,
ü innowacyjna organizacja ekspozycji,
ü strefy inspiracji – balkony, ogrody miejskie, restauracje i wiele innych,
ü salon dekoracyjny – rozwinięty o nowe strefy inspiracji i szerszą ekspozycję,
ü salon zoologiczny – nowy zakres tematyczny,
ü zaangażowanie właścicieli centrów ogrodniczych (w tym PSCO i DCO),
ü symbioza z Targami POLECO – największe i najważniejsze miejsce spotkań przedstawicieliinstytucji legislacyjnych, samorządów oraz reprezentantów świata biznesu, nauki i edukacji bezpośrednio związanych z branżą ochrony środowiska i gospodarką komunalną.
Ubiegłoroczna odsłona GARDENII udowodniła, że jest to najważniejsza impreza sektora ogrodniczego w Polsce i jedna z najbardziej rozpoznawalnych w Europie. Głównym założeniem tegorocznej edycji będzie zatem bogata ekspozycja, skupiona na różnorodności i nowościach branżowych, zwiększanie kompetencji osób funkcjonujących w branży ogrodniczej oraz skupienie na jakości zwiedzających. Mocnym punktem będą planowane strefy inspiracji oraz organizacja ekspozycji, w której przeprowadzona będzie rewolucja na skalę przełomu.
Gardenię 2023 odwiedziło 12 495 gości, również z zagranicy: Austrii, Białorusi, Czech, Chin, Niemiec, Estonii, Finlandii, Holandii, Łotwy, Litwy, Węgier, Mołdawii i Norwegii, w tym ok 30 uczestników programu Hosted Buyers.
Na targach stawili się przedstawiciele z większości sieci handlowych i dystrybucyjnych oraz największe centra ogrodnicze:
Bricomarche, Auchan, Lidl, PSB Mrówka, Materiały Budowlane Wesołek, Jucca, Dino Polska, Smurfit Kappa, Puratos, Leroy Merlin, Obi, Bricoman czy Jula.
WŚRÓD ZWIEDZAJĄCYCH TARGÓW GARDENIA 2024 ZNAJDĄ SIĘ:
- Centra ogrodnicze z Polski i zagranicy, m.in. z Niemiec, Szwecji, Holandii, Bułgarii, Rumunii, Turcji, Włoch, Danii czy Słowenii.
- Hurtownie artykułów ogrodniczych – polskie i zagraniczne.
- Właściciele i pracownicy sklepów internetowych z branży ogrodniczej.
- Kadra zarządzająca z największych sieci handlowych.
- Właściciele szkółek i gospodarstw ogrodniczych.
- Zagraniczni kupcy z programu Hosted Buyers, w ramach którego zapewniamy:
ü nawiązanie kontaktu
ü przejazdy i noclegi
ü indywidualny program zwiedzania i spotkań matchmakingowych
Wśród gości znajdują się dyrektorzy sprzedaży, kupcy i dyrektorzy ds zakupów, właściciele centrów ogrodniczych, sieci handlowych DIY, hurtowni, szkółek roślinnych.
TARGI GARDENIA 2024 TO:
- najważniejsza impreza sektora ogrodniczego w Polsce i jedna z najbardziej rozpoznawalnych w Europie. Umożliwiają zapoznanie się z najszerszą ofertą firm z branży ogrodniczej,
- spotkanie całej branży ogrodniczej w jednym miejscu,
- inna optyka na branżę ogrodniczą oraz organizację targów,
- spotkania z interesującymi ludźmi, którzy podzielą się wiedzą z zakresu ogrodnictwa,
- szansa na nowe kontakty biznesowe,
- konkurs o ZŁOTY MEDAL Grupy MTP,
- przestrzenie pokazowe, które tętnić będą inspiracjami, niebanalnymi rozwiązaniami
i innowacyjnymi pomysłami z każdego sektora ogrodniczego,
- bogaty program merytoryczny dla profesjonalnych zwiedzających,
- szkolenia, pokazy i warsztaty na żywo.
Intensywnie, branżowo, biznesowo – tak zapowiada się nowa odsłona Targów GARDENIA, które zlokalizowane będą w pawilonach: 7, 7A, 8, 8A oraz 6.
Przeczytaj również:

POLAGRA+TAROPAK = kompleksowe spojrzenie na sektor spożywczy
25 czerwiec 2025
W odpowiedzi na potrzeby rynku, Targi POLAGRA 2025 zostaną połączone z Targami TAROPAK – wydarzeniem w pełni dedykowanym rozwiązaniom opakowaniowym, etykietowaniu oraz logistyce. To wyjątkowa okazja, by w jednym miejscu zapoznać się z kompleksową ofertą dla całego łańcucha produkcyjnego – od surowców i technologii, przez przetwórstwo, aż po pakowanie i dystrybucję gotowego produktu. Dzięki tej synergii, producenci z różnych segmentów branży spożywczej będą mogli:
znaleźć innowacyjne rozwiązania »

Świeże inicjatywy napędzają globalny wzrost na targach ASIA FRUIT LOGISTICA 2025
24 czerwiec 2025
ASIA FRUIT LOGISTICA zwiększa globalny handel dzięki nowym funkcjom i silniejszemu udziałowi międzynarodowemu. Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 szykują się do dynamicznej edycji AsiaWorld-Expo w Hongkongu w dniach 3–5 września, a globalny biznes świeżych produktów reaguje z impetem. Wystawcy z 41 krajów i regionów, 25 pawilonów narodowych. Tegoroczne wydarzenie wprowadza dwa zupełnie nowe fora: Frozen Fruit and Vegetables Forum pierwszego dnia oraz Nuts and Dried Fruit Forum drugiego dnia. »

Wyczekiwane targi branży spożywczej i napojów SIGEP Asia powracają
24 czerwiec 2025
SIGEP Asia, Speciality Food & Drinks Asia i Speciality Coffee & Tea Asia 2025, odbywające się w tym samym czasie co 6. edycja Restaurant Asia, zgromadzą i zainspirują najlepszych graczy branżowych i decydentów z całego łańcucha dostaw F&B i gastronomii. Priorytetowo traktując programowanie o dużym wpływie, wydarzenie wykracza poza tradycyjne stoiska handlowe, oferując dziesiątki dodatkowych wydarzeń, takich jak tematyczne salony, przejęcia barów, pokazy na żywo i kursy mistrzowskie. »