Targi Gardenia - 18. urodziny: dojrzałość do zmian

26 marzec 2024

„Pełnoletność” to czas ważnych zmian – w przypadku Gardenii będzie ich wiele.
Przed nami XVIII edycja Międzynarodowych Targów Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA 2024.

Niewątpliwie warto zarezerwować tę datę w kalendarzu: 16-18 października będą należały do branży ogrodniczej.

Gardenia ukaże w tym roku swoją dojrzałą odsłonę: 

ü  powrót do pawilonów 7, 7A, 8, 8A oraz 6,

ü  przeniesienie na dni robocze (środa-piątek, aby zmaksymalizować udział profesjonalnej publiczności),

ü  mocny nacisk na pozyskanie zagranicznych zwiedzających,

ü  innowacyjna organizacja ekspozycji,

ü  strefy inspiracji – balkony, ogrody miejskie, restauracje i wiele innych,

ü  salon dekoracyjny – rozwinięty o nowe strefy inspiracji i szerszą ekspozycję,

ü  salon zoologiczny – nowy zakres tematyczny,

ü  zaangażowanie właścicieli centrów ogrodniczych (w tym PSCO i DCO),

ü  symbioza z Targami POLECO – największe i najważniejsze miejsce spotkań przedstawicieliinstytucji legislacyjnych, samorządów oraz reprezentantów świata biznesu, nauki i edukacji bezpośrednio związanych z branżą ochrony środowiska i gospodarką komunalną.

Ubiegłoroczna odsłona GARDENII udowodniła, że jest to najważniejsza impreza sektora ogrodniczego w Polsce i jedna z najbardziej rozpoznawalnych w Europie. Głównym założeniem tegorocznej edycji będzie zatem bogata ekspozycja, skupiona na różnorodności i nowościach branżowych, zwiększanie kompetencji osób funkcjonujących w branży ogrodniczej oraz skupienie na jakości zwiedzających. Mocnym punktem będą planowane strefy inspiracji oraz organizacja ekspozycji, w której przeprowadzona będzie rewolucja na skalę przełomu.

Gardenię 2023 odwiedziło 12 495 gości, również z zagranicy: Austrii, Białorusi, Czech, Chin, Niemiec, Estonii, Finlandii, Holandii, Łotwy, Litwy, Węgier, Mołdawii i Norwegii, w tym ok 30 uczestników programu Hosted Buyers.

Na targach stawili się przedstawiciele z większości sieci handlowych i dystrybucyjnych oraz największe centra ogrodnicze:

Bricomarche, Auchan, Lidl, PSB Mrówka, Materiały Budowlane Wesołek, Jucca, Dino Polska, Smurfit Kappa, Puratos, Leroy Merlin, Obi, Bricoman czy Jula.

 

      WŚRÓD ZWIEDZAJĄCYCH TARGÓW GARDENIA 2024 ZNAJDĄ SIĘ:

ü  nawiązanie kontaktu

ü  przejazdy i noclegi

ü  indywidualny program zwiedzania i spotkań matchmakingowych

Wśród gości znajdują się dyrektorzy sprzedaży, kupcy i dyrektorzy ds zakupów, właściciele centrów ogrodniczych, sieci handlowych DIY, hurtowni, szkółek roślinnych.

      TARGI GARDENIA 2024 TO:

Intensywnie, branżowo, biznesowo – tak zapowiada się nowa odsłona Targów GARDENIA, które zlokalizowane będą w pawilonach: 7, 7A, 8, 8A oraz 6.

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy