WorldFood Warsaw, kolejny rok, kolejny wzrost!

31 marzec 2016

III edycja targów WorldFood Warsaw zanotowała kolejny wzrost liczby wystawców. W tym roku w wystawie udział weźmie około 250 firm z kraju i zagranicy.
Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw odbędą się w dniach 19-21 kwietnia w Warszawskim Centrum Expo XXI pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztofa Jurgiela oraz prezesa Agencji Rynku Rolnego Łukasza Hołubowskiego. Jak podają organizatorzy, trzecia edycja zanotowała kolejny wzrost liczby wystawców. Swoją ofertę zaprezentuje aż 250 przedsiębiorstw produkujących i dystrybuujących żywność, napoje, dodatki do żywności oraz nowoczesne technologie. Wśród wystawców znajdują się polskie firmy, ale również przedstawiciele biznesu spożywczego z Belgii, Litwy, Łotwy, Portugalii, Włoch, Sri Lanki czy Tajlandii.  To doskonała okazja, aby znaleźć wyjątkowe i innowacyjne produkty z całego świata i poszerzyć swoją ofertę sprzedażową.

Na wystawców i zwiedzających czekają liczne biznesowe korzyści. Między innymi rozmowy handlowe, pozyskiwanie potencjalnych partnerów, sprofilowane spotkania z sieciami handlowymi, eksporterami i importerami. Ważnym aspektem WorldFood Warsaw jest również możliwość nawiązania nowych kontaktów producentów żywności z przedstawicielami sektora HoReCa.

„WorldFood Warsaw na stałe już wpisały się w kalendarz wydarzeń biznesu spożywczego. Z roku na rok obserwujemy stałe wzrosty liczby wystawców i zwiedzających z całego świata. Potwierdzeniem są statystyki – w I edycji udział wzięło 100 firm i niespełna 3 tysiące zwiedzających, na III edycję zaś będą się składać ekspozycje 250 firm. Co roku podejmujemy też szereg działań zwiększających liczbę odwiedzających targi” – informuje Agnieszka Szpaderska, manager targów.

Ekspercki program
Osoby działające w branży spożywczej i chcące rozwijać swój biznes z pewnością zainteresuje bogaty program merytoryczny wystawy. Pierwszy dzień poświęcony będzie tematyce eksportowej. Drugi dzień targowy będzie dotyczył handlu, w tym zmian podatkowych i ich skutków w łańcuchu dostaw, marek własnych), rynku hurtowego w Polsce kredytów eksportowych, znakowania żywności i standardów sieci spożywczych oraz wykorzystania narzędzi internetowych w celu zwiększenia sprzedaży. Trzeci dzień targów będzie w całości poświęcony ekologii

Zarejestruj się już dziś!
Trzecia edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw zapowiada się bardzo ciekawie i z pewnością warto wziąć w niej udział. Osoby reprezentujące sektor spożywczy, handlu i HoReCa są uprawnione do bezpłatnego wstępu na targi. Należy pamiętać tylko o wcześniejszej rejestracji na stronie internetowej. Również przedstawiciele mediów mogą uzyskać akredytacje.

Zapraszamy do rejestracji on-line: www.worldfood.pl/rejestracja-on-line

Przeczytaj również:

Pole testowe o powierzchni około 3000 m2 na targach Macfrut 2024

23 kwiecień 2024
Innowacje branży zostaną zaprezentowane na powierzchni około 3000 metrów kwadratowych, podzielonej na dwie hale: jedną przeznaczoną do uprawy owoców (Hala C1 - Agri Field Solution) i drugą do produkcji bezglebowej techniki, ogrodnictwo komercyjne i przemysłowe oraz mechanizacja (hala A1 – Machinery Solutions). Oba te obszary pozwalają odwiedzającym przekonać się na własne oczy, co mogą zastosować w praktyce we własnym gospodarstwie. »

Pierwsza edycja Fruit Attraction w Brazylii odzwierciedla potencjał brazylijskiego sektora owoców i warzyw

22 kwiecień 2024
Fruit Attraction, jedne z wiodących na świecie międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej, zakończyły swoją pierwszą edycję w Brazylii, na terenie São Paulo Expo. Trzydniowe wydarzenie zgromadziło cały łańcuch produkcyjny sektora, z obecnością 45 krajów i 8 stanów brazylijskich (São Paulo, Bahia, Pernambuco, Rio Grande do Norte, Maranhão, Pará, Espírito Santo i Paraná) oraz 12 000 gości . »

Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi

22 kwiecień 2024
Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje opakowań w pełni przyjaznych środowisku. Dlatego już dziś firma Silny&Salamon wprowadza zamknięcia do opakowań produktów spożywczych wykonane w całości z biomateriałów i nadające się do przetworzenia. »
Partnerzy