WorldFood Azerbaijan 2016

23 luty 2016

WorldFood Azerbaijan 2016, jedno z najważniejszych i najbardziej cenionych wydarzeń dedykowanych przemysłowi spożywczemu w Azerbejdżanie odbędzie się w terminie 19-21 maja w Baku Expo Centre. Na przestrzeni lat, targi ugruntowały sobie pozycję lidera w rejonie Kaspijskim i wpłynęły na rozwój przemysłu spożywczego. Jednym z kryteriów wysokiej oceny targów jest rosnąca liczba profesjonalnych zwiedzających. Ministerstwo Rolnictwa Azerbejdżanu co roku oficjalnie wspiera targi. WorldFood Azerbaijan organizowany jest przy współpracy Iteca Caspian i ITE Group.
Każdego roku, targi łączą producentów, dystrybutorów i dostawców produktów spożywczych z Azerbejdżanu i wielu innych państw. Przewiduje się, że w tym roku wystawiać się będzie ponad 200 firm m.in. z Białorusi, Indii, Włoch, Hiszpanii, Kazachstanu, Litwy, ZEA, Rosji, Serbii, Ukrainy, Francji i Czech. Będą również stoiska narodowe z Bułgarii, Niemiec, Holandii i Turcji.
Targi podzielone są na sektory tematyczne, m. in.: mięso i drób, ryby, żywność w puszkach, produkty mleczne, artykuły ogólnospożywcze, słodycze, napoje, systemy chłodnicze.
WorldFood Azerbaijan to platforma, na której można omówić trendy i kwestie związane z rozwojem przemysłu, a także zaprezentować najnowsze produkty i technologiczne. W tym roku, zorganizowane będzie Retail Centre dla dostawców, przedstawicieli sieci detalicznych i dystrybutorów. Menagerowie firm spożywczych oraz przedstawiciele sieci handlowych będą mieli możliwość odbycia wcześniej ustalonych indywidualnych spotkań biznesowych.

Ipack Caspian 2016 - międzynarodowe targi opakowań, etykietowania i nadruku odbędą się równolegle z WorldFood Azerbaijan prezentując artykuły i sprzęt pakujący dla różnych gałęzi przemysłu.
W celu podwyższenia potencjału ekonomicznego i rozwiązania kwestii dywersyfikacji struktur eksportowych, Azerbejdżan włożył wiele wysiłku w rozwój przemysłu rolno-spożywczego. Aby stworzyć wysokiej jakości wyroby eksportowe potrzebna jest znajomość nowoczesnych technologii i doświadczeń innych producentów. Wiedzę tę można zdobyć biorąc udział w targach WorldFood Azerbaijan 

Statystki WorldFood Azerbaijan 2015
82% wystawców spodziewa się, że w wyniku udziału w targach podpisze umowy biznesowe
64% wystawców nawiązało nowe kontakty biznesowe
93% profesjonalnych zwiedzających zapowiada, że odwiedzi WorldFood Azerbaijan w 2016 roku

Said Mammadov, General Manager AzProtein Foods Group
“Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do naszego uczestnictwa w targach, które mają nieocenioną wartość dla przemysłu. Udział w  targach pozwoli przykuć uwagę większej liczby konsumentów do naszych działań i produktów, jak również odbyć spotkania biznesowe z nowymi partnerami”

Yelena Lavrinovich, Leading Specialist Glubokoye Dairy-Canning Factory OJSC
“Bierzemy udział w targach WorldFood Azerbaijan po raz pierwszy. Tu mamy możliwość  bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi kupcami z Azerbejdżanu, którzy są zainteresowani otrzymaniem informacji i nawiązaniem kontaktów. Możemy też być blisko konkurencji, śledzić trendy obecne na lokalnym rynku oraz oszacować nasz potencjał”

Serkan Altintel, Director for Project Sales, Frigo Mekanik (Turcja)
“Udział w targach WorldFood Azerbaijan to jeden z priorytetów w naszej działalności, wystawialiśmy się na nich już kilkakrotnie. Do tej pory wdrożyliśmy na rynek Azerbejdżanu prawie czterdzieści  systemów chłodniczych, mamy też zamiar poszerzać swoją obecność na rynku na w najbliższych latach”

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy