Globalny handel przygotowuje się dla ASIA FRUIT LOGISTICA

17 lipiec 2024

More than 600 exhibitors from some 38 countries and regions already signed up to showcase their offerings at Asia’s premier fresh produce event.
 
ASIA FRUIT LOGISTICA is back in Hong Kong on 4-6 September 2024, bringing the global fresh fruit and vegetable business together and showcasing the entire value chain.
 
With less than two months to go before Asia’s premier fresh produce trade show opens its doors, exhibition space is almost sold out. More than 600 exhibitors from 38 different countries and regions are set to showcase their latest products and services at ASIA FRUIT LOGISTICA.
 
China is once again the single-largest exhibiting country, with a 10 per cent growth on last year, followed by Australia, the United States, Egypt and New Zealand as the top five exhibiting countries.

National and regional pavilions highlight global participation


 

Some 24 industry associations and groups have booked national or regional pavilions, including Australia, Belgium, Brazil, Canada, Chile, China, Ecuador, Egypt, France, Italy, India, Malaysia, Moldova, Mexico, New Zealand, the Netherlands, Peru, South Africa, South Korea, Spain, Turkey, Taiwan, the United States, and Vietnam.


Tunisia and Tanzania are both exhibiting for the first time at ASIA FRUIT LOGISTICA.

ASIA FRUIT LOGISTICA's exhibitor line-up features leading players from across the global fresh fruit and vegetable business. Exhibitors include Aartsen Asia, Aomori Apple, BayWa Global Produce/T&G Global, ClemenGold, Costa, Del Monte, Dole Asia, Driscoll’s, Evergood Corporation, Goodfarmer, Jingold, Joy Wing Mau Group, K-Berry, Mission Produce, Mr Apple, Pink Lady, Rockit Global, Sekoya Fruits, Sun Pacific and Zespri among others. 
 
ASIA FRUIT LOGISTICA is not just a business hub where contacts are made and results are achieved. It is also a source of inspiration and driver of innovation. From exciting new varieties to imaginative marketing strategies, the show covers the entire industry across its three exhibitor segments: fresh produce, machinery and technology, and logistics.
 
View the full exhibitor line up at the online catalogue.


Save up to 40 per cent on tickets
The ticket shop is open for ASIA FRUIT LOGISTICA. Visitors can purchase tickets now and save up to 40 per cent off the onsite rate. By securing tickets in advance, visitors not only save money but also bypass waiting times onsite.
 
Every ticket includes complimentary access to ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTRE, the brand-new content hub at ASIA FRUIT LOGISTICA featuring ASIAFRUIT CONGRESS, ASIAFRUIT BUSINESS FORUM and ASIAFRUIT SHOWCASE. Purchase tickets here.

Przeczytaj również:

Konkursy kawy i panettone, ściana jadalnej czekolady i kursy mistrzowskie na targach SFDA i SCTA 2025

9 lipiec 2025
Nowa edycja targów Speciality Food & Drinks Asia (SFDA) i Speciality Coffee & Tea Asia (SCTA), odbywająca się jednocześnie z drugą edycją targów SIGEP Asia, najbardziej oczekiwanego wydarzenia handlowego w Singapurze poświęconego gastronomii, kawie, gelato, ciastkarstwu, piekarnictwu, herbacie, pizzy, czekoladzie i gastronomii, powraca do Sands Expo & Convention Centre w dniach od 16 do 18 lipca 2025 r. Tegoroczne targi będą zawierać dynamiczną wystawę sztuki gastronomicznej, innowacji kawowych i edukacji. »

TSW 2026 z nowym akcentem – konferencja „Pod Osłonami” dla branży upraw szklarniowych

8 lipiec 2025
W odpowiedzi na rosnące znaczenie upraw całorocznych, zmiany klimatyczne, nowe zagrożenia fitosanitarne oraz coraz większe wymagania konsumentów, podczas najbliższej edycji targów odbędzie się premierowa konferencja „Pod Osłonami”. Wydarzenie w całości poświęcone będzie tematyce produkcji warzyw w szklarniach, tunelach i systemach wertykalnych – to właśnie tu spotkają się producenci, doradcy i technologowie, którzy poszukują konkretnych rozwiązań i sprawdzonych partnerów biznesowych. »

Fruit Attraction 2025 osiąga 90% obłożenia i potwierdza swoją pozycję światowego lidera

27 czerwiec 2025
Targi Fruit Attraction, organizowane przez IFEMA MADRID i FEPEX, odbędą się w dniach od 30 września do 2 października w madryckim centrum targowym i na trzy miesiące przed rozpoczęciem osiągnęły już ponad 90% obłożenia. Do tej pory przydzielono 70 000 m² powierzchni wystawienniczej, co stanowi wzrost o 8% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Organizatorzy spodziewają się udziału ponad 2500 wystawców i ponad 120 000 profesjonalistów ze 150 krajów. »
Partnerzy