Granaty Mollar ELCHE

7 listopad 2015
Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Granatów Elche zorganizowało spotkanie promocyjne dla przedstawicieli mediów. Celem tego spotkania była promocja Granatów Mollar Elche za pośrednictwem portali społecznościowych, prasy, blogów gastronomiczny i innych platform cyfrowych.
Gospodarze przybliżyli zaproszonym gościom cechy roślin, proces pakowania i propozycje kulinarne z wykorzystaniem granatów Mollar Elche.

2015-11-08-granaty3.jpg

Aby zwiększyć popularność granatów Mollar Elche zorganizowano wycieczkę, na której dziennikarze poznali proces uprawy garnatów.
Jose Manuel Blasco pokazał jak należy obierać granaty i jakie są różnice na podstawie degustacji dwóch odmian Mollar Elche i Wonderfull. Mollar Elche jest słodki, a jego zewnętrzny kolor waha się od kremu do głębokiej czerwieni w odróżnieniu od odmiany Wonderfull, który jest bardziej czerwony na zewnątrz a jego smak jest bardziej kwaśny.
Następnie goście zobaczyli proces pakowania owoców i jak je zachować w idealnym stanie aby trafiły na rynek z gwarancją jakości.
Event zawierał również wycieczkę krajoznawczą, zwiedzanie zabytkowego centrum miasta, poznanie obyczajów i więzi kulturalnych.
Na zakończenie dnia, przybyli goście zostali zaproszeni do Restauracji Granaíno na degustację pysznych dań przygotowanych z wykorzystaniem garnatów Mollar Elche.
Wśród potraw znalazły się dania z sarniny z dodatkiem soku z granatów i oleju chili, różowy czosnek z krewetkami, koka z pieczoną papryką i sardynkami, pestki granatów z pigwą i serem.
Goście mieli okazję degustować również ciepłe marynowane ostrygi z dodatkiem granatów; bułeczki z szynką i pestkami granata; tatar z tuńczyka z pestkami granata i marynowaną czerwoną cebulą; grilowane mątwy z sosem robellones, pestkami granata, słodkiego chili i piwa imbirowego.
Szef kuchni Fran Castell przygotował pyszny deser o nazwie ‘Camp d’Elx’ z ciasta, cytrusów, lawendy i kremowej, migdałowej pianki z dadatkiem pestek granatów Mollar Elche.

2015-11-08-granaty2.jpg2015-11-08-granaty.jpg

Przeczytaj również:

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »

Technologie cyfrowe, które przewidują „sad jabłkowy przyszłości”

27 maj 2024
Technologie cyfrowe torujące drogę do „sadu jabłoniowego przyszłości” – to wspólny wątek, który połączy wiele wydarzeń proponowanych na Interpoma 2024, a Nagroda Interpoma 2024 nie będzie tu wyjątkiem. Zostanie przyznana technologiom cyfrowym, które umożliwiają postęp w zrównoważonym zarządzaniu sadami jabłoniowymi, powodując na przykład znaczną redukcję stosowania pestycydów i nawozów lub znaczną redukcję śladu węglowego. »

Sezon na arbuzy i melony | FRESH ENERGY

23 maj 2024
Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi standardami jakości. Pozwala to zachować kontrolę nad każdym etapem procesu, od nasion po półkę, zapewniając klientom najświeższe i najbardziej aromatyczne produkty. Uprawa Fresh Energy obejmuje 10 dzień Ramadanu CITY, Dar El Salam 1 i 2, AL Alamein i Al Ismailia na glebie bogatej w minerały, »
Partnerzy