Granaty Mollar ELCHE

7 listopad 2015
Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Granatów Elche zorganizowało spotkanie promocyjne dla przedstawicieli mediów. Celem tego spotkania była promocja Granatów Mollar Elche za pośrednictwem portali społecznościowych, prasy, blogów gastronomiczny i innych platform cyfrowych.
Gospodarze przybliżyli zaproszonym gościom cechy roślin, proces pakowania i propozycje kulinarne z wykorzystaniem granatów Mollar Elche.

2015-11-08-granaty3.jpg

Aby zwiększyć popularność granatów Mollar Elche zorganizowano wycieczkę, na której dziennikarze poznali proces uprawy garnatów.
Jose Manuel Blasco pokazał jak należy obierać granaty i jakie są różnice na podstawie degustacji dwóch odmian Mollar Elche i Wonderfull. Mollar Elche jest słodki, a jego zewnętrzny kolor waha się od kremu do głębokiej czerwieni w odróżnieniu od odmiany Wonderfull, który jest bardziej czerwony na zewnątrz a jego smak jest bardziej kwaśny.
Następnie goście zobaczyli proces pakowania owoców i jak je zachować w idealnym stanie aby trafiły na rynek z gwarancją jakości.
Event zawierał również wycieczkę krajoznawczą, zwiedzanie zabytkowego centrum miasta, poznanie obyczajów i więzi kulturalnych.
Na zakończenie dnia, przybyli goście zostali zaproszeni do Restauracji Granaíno na degustację pysznych dań przygotowanych z wykorzystaniem garnatów Mollar Elche.
Wśród potraw znalazły się dania z sarniny z dodatkiem soku z granatów i oleju chili, różowy czosnek z krewetkami, koka z pieczoną papryką i sardynkami, pestki granatów z pigwą i serem.
Goście mieli okazję degustować również ciepłe marynowane ostrygi z dodatkiem granatów; bułeczki z szynką i pestkami granata; tatar z tuńczyka z pestkami granata i marynowaną czerwoną cebulą; grilowane mątwy z sosem robellones, pestkami granata, słodkiego chili i piwa imbirowego.
Szef kuchni Fran Castell przygotował pyszny deser o nazwie ‘Camp d’Elx’ z ciasta, cytrusów, lawendy i kremowej, migdałowej pianki z dadatkiem pestek granatów Mollar Elche.

2015-11-08-granaty2.jpg2015-11-08-granaty.jpg

Przeczytaj również:

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »
Partnerzy