WorldFood Azerbaijan 2016

23 luty 2016

WorldFood Azerbaijan 2016, jedno z najważniejszych i najbardziej cenionych wydarzeń dedykowanych przemysłowi spożywczemu w Azerbejdżanie odbędzie się w terminie 19-21 maja w Baku Expo Centre. Na przestrzeni lat, targi ugruntowały sobie pozycję lidera w rejonie Kaspijskim i wpłynęły na rozwój przemysłu spożywczego. Jednym z kryteriów wysokiej oceny targów jest rosnąca liczba profesjonalnych zwiedzających. Ministerstwo Rolnictwa Azerbejdżanu co roku oficjalnie wspiera targi. WorldFood Azerbaijan organizowany jest przy współpracy Iteca Caspian i ITE Group.
Każdego roku, targi łączą producentów, dystrybutorów i dostawców produktów spożywczych z Azerbejdżanu i wielu innych państw. Przewiduje się, że w tym roku wystawiać się będzie ponad 200 firm m.in. z Białorusi, Indii, Włoch, Hiszpanii, Kazachstanu, Litwy, ZEA, Rosji, Serbii, Ukrainy, Francji i Czech. Będą również stoiska narodowe z Bułgarii, Niemiec, Holandii i Turcji.
Targi podzielone są na sektory tematyczne, m. in.: mięso i drób, ryby, żywność w puszkach, produkty mleczne, artykuły ogólnospożywcze, słodycze, napoje, systemy chłodnicze.
WorldFood Azerbaijan to platforma, na której można omówić trendy i kwestie związane z rozwojem przemysłu, a także zaprezentować najnowsze produkty i technologiczne. W tym roku, zorganizowane będzie Retail Centre dla dostawców, przedstawicieli sieci detalicznych i dystrybutorów. Menagerowie firm spożywczych oraz przedstawiciele sieci handlowych będą mieli możliwość odbycia wcześniej ustalonych indywidualnych spotkań biznesowych.

Ipack Caspian 2016 - międzynarodowe targi opakowań, etykietowania i nadruku odbędą się równolegle z WorldFood Azerbaijan prezentując artykuły i sprzęt pakujący dla różnych gałęzi przemysłu.
W celu podwyższenia potencjału ekonomicznego i rozwiązania kwestii dywersyfikacji struktur eksportowych, Azerbejdżan włożył wiele wysiłku w rozwój przemysłu rolno-spożywczego. Aby stworzyć wysokiej jakości wyroby eksportowe potrzebna jest znajomość nowoczesnych technologii i doświadczeń innych producentów. Wiedzę tę można zdobyć biorąc udział w targach WorldFood Azerbaijan 

Statystki WorldFood Azerbaijan 2015
82% wystawców spodziewa się, że w wyniku udziału w targach podpisze umowy biznesowe
64% wystawców nawiązało nowe kontakty biznesowe
93% profesjonalnych zwiedzających zapowiada, że odwiedzi WorldFood Azerbaijan w 2016 roku

Said Mammadov, General Manager AzProtein Foods Group
“Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do naszego uczestnictwa w targach, które mają nieocenioną wartość dla przemysłu. Udział w  targach pozwoli przykuć uwagę większej liczby konsumentów do naszych działań i produktów, jak również odbyć spotkania biznesowe z nowymi partnerami”

Yelena Lavrinovich, Leading Specialist Glubokoye Dairy-Canning Factory OJSC
“Bierzemy udział w targach WorldFood Azerbaijan po raz pierwszy. Tu mamy możliwość  bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi kupcami z Azerbejdżanu, którzy są zainteresowani otrzymaniem informacji i nawiązaniem kontaktów. Możemy też być blisko konkurencji, śledzić trendy obecne na lokalnym rynku oraz oszacować nasz potencjał”

Serkan Altintel, Director for Project Sales, Frigo Mekanik (Turcja)
“Udział w targach WorldFood Azerbaijan to jeden z priorytetów w naszej działalności, wystawialiśmy się na nich już kilkakrotnie. Do tej pory wdrożyliśmy na rynek Azerbejdżanu prawie czterdzieści  systemów chłodniczych, mamy też zamiar poszerzać swoją obecność na rynku na w najbliższych latach”

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy