Summer Fancy Food Show - Specialty Food Association - oraz SIAL Paris - Comexposium - jednoczą siły

4 sierpień 2016
Dwóch głównych graczy branży spożywczej jednoczy się, aby prezentować innowacyjne produkty na swoich rynkach. Summer Fancy Food Show oraz targi SIAL Paris podjęły współpracę mającą na celu rozsławienie międzynarodowych laureatów innowacji branży produktów spożywczych.

Dwie wiodące imprezy targowe branży spożywczej, Summer Fancy Food Show - Specialty Food Association - oraz SIAL Paris - Comexposium - jednoczą siły, aby wyróżnić innowacje w zakresie żywności, przedstawiając na swoich wydarzeniach produkty, które zwyciężyły w konkursach innowacji. 

Dzięki tej współpracy, stowarzyszenie Specialty Food Association, ze swoimi nagrodami  Sofi ™ Awards (Specialty Outstanding Food Innovation) oraz targi SIAL Paris i ich nagroda Grand Prix SIAL Innowacji mają wspólny cel przedstawienia nabywcom wielkich marek dystrybucyjnych i restauracyjnych, najlepszych w zakresie innowacji spożywczych: od czekolady do sera, od oliwy z oliwek po produkty naturalne i bio.
Aby zaoferować producentom nowe możliwości rozwoju na rynkach międzynarodowych, obie imprezy targowe zaprezentują swoje nagradzane produkty w dedykowanym obszarze edycji 2016.

10 najbardziej innowacyjnych produktów spożywczych, które otrzymały nagrody Grand Prix SIAL Innovation edycji 2014, 2015 i 2016 zostaną zaprezentowane na Summer Fancy Food Show 2016, który będzie mieć miejsce w Javits Center w Nowym Jorku od 26 do 28 czerwca. Natomiast targi SIAL Paris 2016, które odbędą się od 16 do 20 października 2016 roku w parku wystawienniczym Paris Nord Villepinte, będą reklamować 28 laureatów Sofi™ Awards 2016.
„Od lat SIAL intelektualnie inspiruje uczestników, dzięki prezentacji różnych innowacji wystawców targów sieci SIAL," mówi Nicolas Trentesaux, dyrektor sieci SIAL. „Było to dla nas zatem logiczne, aby nawiązać wyjątkową współpracę z Summer Fancy Food Show Specialty Food Association i Sofi ™ Awards, celem dalszej inspiracji naszych klientów i partnerów. "
„Nagrody Sofi™ Awards są najwyższym uznaniem w przemyśle spożywczym i jesteśmy zachwyceni, że możemy zaprezentować wyjątkowe innowacyjne produkty za pośrednictwem tak ważnej międzynarodowej imprezy jaką są targi SIAL Paris", stwierdza Laura Santella Saccone, szefowa działu marketingu Specialty Food Association. „Przedstawiając zwycięzców innowacji SIAL, prezentujemy jeszcze więcej innowacyjnych produktów kluczowym odbiorcom z całego świata, którzy odwiedzają Summer Fancy Food Show. "

SIAL Innovation

Od 50 lat SIAL prezentuje innowacje na rynku rolno-spożywczym, aby umożliwić lepsze zrozumienie i przewidywanie trendów. SIAL współpracuje z lokalnymi i międzynarodowymi ekspertami odkrywając najbardziej innowacyjne produkty wystawców. W ten sposób, co roku wybieranych jest ponad 2000 innowacyjnych produktów, w tym 12 produktów laureatów SIAL Innovation pochodzących ze wszystkich salonów SIAL na całym świecie.

O sieci SIAL Network

SIAL Network jest najważniejszą światową siecią wystawienniczą dedykowaną branży spożywczej i napojom. 7 regularnych imprez targowych (SIAL Paris, SIAL Kanada Montreal i Toronto, SIAL Chiny, SIAL Bliski Wschód, SIAL ASEAN Manila oraz SIAL InterFOOD w Dżakarcie) skupia 14.000 wystawców i 330.000 odwiedzających ze 194 krajów. Informacje od SIAL Network można śledzić na Twitterze, Linkedln, Youtube, www.sialparis.com - www.sial-network.com 

O Comexposium
Grupa COMEXPOSIUM jest jednym ze światowych liderów organizacji imprez i jest związana ze 170 wydarzeniami BtoC oraz BtoB, obejmujących 11 branż tak różnorodnych jak branże rolno-spożywcza, rolnicza, modowa, cyfrowa, bezpieczeństwa, budownictwa, high-tech, optyczna czy transportowa. COMEXPOSIUM skupia 45.000 wystawców i ponad 3 miliony odwiedzających w 26 krajach na całym świecie. Grupa rozwija się na całym świecie i jest obecna w trzydziestu krajach: Algierii, Argentynie, Australii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Indiach, Indonezji, Włoszech, Japonii, Korei, Monako, Holandii, Nowej Zelandii, Filipinach, Katarze, Rosji, Singapurze, Hiszpanii, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i USA.

O Specialty Food Association
Specialty Food Association to prężnie rozwijająca się społeczność rzemieślników, importerów i przedsiębiorców, którzy opierają swoje produkty na wiedzy, trosce i pasji. Stowarzyszenie non-profit, które powstało w 1952 roku w Nowym Jorku, dostarcza swoim 3200 członkom na terenie USA i za granicą narzędzia, wiedzę i sieci kontaktów niezbędne do dostosowania się do ciągle zmieniającego się rynku. Stowarzyszenie jest właścicielem targów Fancy Food Shows mających co roku dwie edycje (zimową i letnią), podczas których przyznawane są nagrody Sofi™ Awards honorujące wybitne osiągnięcia w zakresie produktów spożywczych. Więcej szczegółowych informacji: www.specialtyfood.com

Przeczytaj również:

Sukces jubileuszowej 10 edycji Targów RetailShow

3 grudzień 2019
Zakończyło się największe wydarzenie targowe branży handlowej. Przez dwa dni targi RetailShow były miejscem, gdzie ponad 200 wystawców prezentowało najnowsze rozwiązania dla sieci handlowych i sklepów. Odwiedzający wzięli udział w szeregu prelekcji i warsztatów, które inspirowały do działania, poszerzały wiedzę i dostarczały odpowiedzi na nurtujące branżę pytania. »

Protection of organic crops

3 grudzień 2019
Arrigoni, the group specializing in the production protective screens for agriculture, is confirmed as an excellent ally for organic farming. The excellent results obtained following a test in the field for the control of flea beetles bear this out. Both SCIROCCO MD WHITE (windbreak and medium shading net, in flat weave HDPE monofilament) and BIOMAGLIA (light polyamide net, anti-insects and anti-frost) were tested, positioned on the crop immediately after sowing and kept until the harvest. »

ESSA Renews its Commitment to Engage with Authorities and Continue to Providing Quality Products

2 grudzień 2019
Sprouted seeds constitute a wide variety of ready-to-eat food categories which are appreciated by consumers all over Europe. Following the EHEC crisis in 2011, the European Institutions and national competent authorities have been concerned about the microbiological risk of freshly consumed sprouts. Therefore, a number of sprout growers united and created ESSA in 2012 to establish a network »
Partnerzy