WOP Dubai 2016

16 listopad 2016

Platforma Współpracy Handlowej POLAND FRUITS po raz kolejny promowała polskie firmy sektora owocowo-warzywnego na zagranicznym rynku. Targi produktów łatwo psujących się na Środkowym Wschodzie - WOP Dubai to doskonała okazja do zaprezentowania swojej działalności oraz nawiązania kontaktów handlowych na nowych rynkach.

W 8. edycji WOP DUBAI 2016 wzięło udział 235 wystawców z 34. krajów, co stanowi wzrost o 15% w porównaniu do ubiegłego roku. W  ponad 14. oficjalnych pawilonach z różnych krajów m.in. Australii, Belgii, Chin, Cypru, Egiptu, Francji, Grecji, Indii, Kenii, Maroka, Portugalii, Turcji i Hiszpanii można było poznać szeroką gamę oferowanych produktów i usług.

Na targi przybyło ponad 7000 odwiedzających z całego świata. Wystawa zbiegła się z 11. coroczną edycją targów IPM DUBAI 2016.

Targi potwierdzają swoją skuteczność o czym świadczy prawie 91% wystawców kontynuujących coroczne uczestnictwo w wydarzeniu.

Przeczytaj również:

Partnerzy