IX Fruit Attraction Awards International Agri-Food Media Poland Fruits

10 listopad 2024
Z wielką przyjemnością informujemy, że otrzymaliśmy prestiżową nagrodę IX Fruit Attraction Awards International Agri-Food Media podczas niedawnego wydarzenia Fruit Attraction. To wyróżnienie wiele dla nas znaczy i chcielibyśmy szczerze podziękować całemu zespołowi Fruit Attraction za docenienie naszej wieloletniej współpracy.

Nasze partnerstwo na przestrzeni lat było niesamowitą podróżą i jesteśmy dumni z tego, co wspólnie osiągnęliśmy. Ta nagroda jest świadectwem owocnej współpracy, którą dzieliliśmy i motywuje nas do dalszego dążenia do jeszcze większych sukcesów w przyszłości.

W tym roku nasza firma miała przyjemność świętować swoje 10-lecie. Rozmyślając o naszym pierwszym udziale w Fruit Attraction dekadę temu, przypominamy sobie, że byliśmy pod głębokim wrażeniem wydarzenia. Dziś uznajemy je za wyjątkową platformę do łączenia się, integracji i budowania kluczowych relacji, które są niezbędne zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym.

Wydarzenie po raz kolejny dało nam okazję do nawiązania licznych kontaktów biznesowych i zaprezentowania dynamicznie rozwijającego się polskiego rynku owoców i warzyw. Przez lata, dzięki Fruit Attraction, ułatwialiśmy owocną współpracę między firmami z Polski, Hiszpanii i innych krajów. Pomagaliśmy firmom zrozumieć potrzeby i oczekiwania konsumentów i partnerów po obu stronach.

W tym roku nadal podkreślaliśmy znaczenie bezpośrednich kontaktów międzyludzkich, które pozostają w centrum naszej filozofii biznesowej. Naszym celem zawsze było dostarczanie rzetelnej i zweryfikowanej wiedzy, a Fruit Attraction stanowi doskonałą platformę do osiągnięcia tego celu.

Z przyjemnością powitaliśmy uczestników zainteresowanych rynkiem polskim i podzieliliśmy się naszymi spostrzeżeniami na temat tego, jak nawiązać owocne i bezpieczne relacje z polskimi partnerami. To była również przyjemność podkreślić aspekty polskiej kultury i historii, które mają zaskakujące podobieństwa do tradycji hiszpańskich.
Wspaniała kuchnia, gościnność i zamiłowanie do spędzania czasu razem to wartości, które oczarowały nas w pięknej Hiszpanii i są równie obecne w Polsce. Z niecierpliwością czekamy na dalsze wzmacnianie tych połączeń i już jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie przyniesie przyszłoroczne wydarzenie.

Zespół Poland Fruits

Przeczytaj również:

Przyszłość smakuje dobrze dzięki różnorodności żywności – branża spożywcza na Grüne Woche 2025

4 grudzień 2024
Podczas Grüne Woche 2025 wspólne stoisko Federacji Niemieckiego Przemysłu Żywności i Napojów (BVE) i Niemieckiego Stowarzyszenia Przemysłu Żywnościowego „Przyszłość smakuje dobrze” skupi się na różnorodności we wszystkich jej aspektach: jako podstawie bezpieczeństwa żywnościowego, jako podstawie preferencji personelu oraz jako niezbędny element składowy długoterminowych strategii zrównoważonego rozwoju »

ISM przedstawia najważniejsze wydarzenia Sweet Week 2025

4 grudzień 2024
Nowe formaty wydarzeń i treści dostarczają odpowiedzi na pilne problemy branżowe +++ Słodki Tydzień to namacalne przeżycie dzięki Szczytowi produkcyjnemu Sweet Week i Słodkiemu Tygodniowi – Etapowi rozmów i degustacji +++ Networking i ukierunkowane dobieranie partnerów w centrum uwagi. W dniach 2–5 lutego 2025 r. świat słodyczy i przekąsek skieruje uwagę na Kolonię, ponieważ Sweet Week – wyjątkowa synergia targów pomiędzy ISM i ProSweets Cologne – zbliży branżę. »

Bardziej ekologiczna droga dla brokułów

4 grudzień 2024
Innowacyjne opakowania ze zmodyfikowaną atmosferą/modyfikowaną wilgotnością (MA/MH) opracowane przez StePacPPC ułatwiają odejście od wypełnionych lodem pudełek z polistyrenu i woskowanych pudełek kartonowych do pakowania świeżych brokułów i innych warzyw na potrzeby przesyłek długodystansowych zarówno w USA, jak i w Japonii. JA Otofuke – główny producent brokułów – już korzysta z toreb StePacPPC Xtend®MA/MHbulk do transportu brokułów drogą lądową z Hokkaidoto Yokohama. »
Partnerzy