Modelowy Sklep - skrojony na miarę klienta

3 listopad 2016
Jak co roku w centralnej części hali wystawienniczej zlokalizowany będzie Modelowy Sklep - The Perfect Store. To okazja zarówno dla projektantów, jak i zarządzających sieciami handlowymi, by przyjrzeć się trendom oraz nowościom produktowym, które ułatwią stworzenie wyjątkowego sklepu. Wystawcy, którzy zaprezentują tam swoje rozwiązania zyskają okazję do bezpośredniej rozmowy z klientami i praktycznego przedstawienia oferty. VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016 odbędą się 16 i 17 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

Modelowy Sklep zaprojektowany z najwyższą starannością, zbudowany w oparciu o najnowsze materiały wykończeniowe i wyposażony w nowości pokazuje po co warto sięgnąć przy aranżacji obiektu handlowego. Co roku właściciele i zarządzający sieciami licznie odwiedzają tę część ekspozycji Targów RetailShow, by na miejscu przyjrzeć się nowościom oraz porównać konkurencyjne rozwiązania. Dla firm prezentujących tam swoje produkty to okazja, by osobiście przekonać do nich klientów.

Nowoczesny projekt
Tegoroczny Modelowy Sklep będzie zbudowany na powierzchni 228 mkw. Projekt bazuje na bieli, która jest wiodącym kolorem dla wnętrz i wyjątkowo dobrze sprawdza się w sklepach spożywczych. Projektantka Modelowego Sklepu, Ewa Gawroniak-Olejniczak, właścicielka EGO-STUDIO Shop Design, zaproponowała połączenie z naturalnie bielonym drewnem, a w wybranych miejscach także z mocnym akcentem kolorystycznym - zielenią w odcieniu limonki. Jak przekonuje kolor ten kojarzy się ze świeżością, orzeźwieniem, a dodatkowo jasne, czyste wnętrze uwydatni produkt w kolorowym opakowaniu.

Ważnym elementem dobrze zaprojektowanego sklepu jest komunikacja wizualna. Zaproponowany graficzny minimalizm został zestawiony z charakterystycznym akcentem starych rycin. Te z kolei odwołują się do tradycji, która budzi pozytywne skojarzenia. – Ta stylistyka jest nawiązaniem do światowych trendów, w których często przywoływany jest klimat dawnych lokalnych sklepów i rodzinnych manufaktur – dodaje Ewa Gawroniak-Olejniczak.

Wyposażenie sklepu
W Modelowym Sklepie będzie można obejrzeć wiele rynkowych nowości, jak np. winylowe podłogi drewnopodobne czy nowatorskie rozwiązania regałów dedykowanych poszczególnym grupom asortymentowym. W szczególności warto przyjrzeć się nowościom chłodniczym, np. stołom dla stref promocyjnych. Nie zabraknie także innych funkcjonalnych elementów wyposażenia i oświetlenia o ciekawym designie, dobrej jakości i cenie.

Informacje praktyczne
VII Targi RetailShow odbędą się w dniach 16-17 listopada 2016 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja.

Mat. prasowe: Lawenda Public Relations

Przeczytaj również:

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »

Technologie cyfrowe, które przewidują „sad jabłkowy przyszłości”

27 maj 2024
Technologie cyfrowe torujące drogę do „sadu jabłoniowego przyszłości” – to wspólny wątek, który połączy wiele wydarzeń proponowanych na Interpoma 2024, a Nagroda Interpoma 2024 nie będzie tu wyjątkiem. Zostanie przyznana technologiom cyfrowym, które umożliwiają postęp w zrównoważonym zarządzaniu sadami jabłoniowymi, powodując na przykład znaczną redukcję stosowania pestycydów i nawozów lub znaczną redukcję śladu węglowego. »

Sezon na arbuzy i melony | FRESH ENERGY

23 maj 2024
Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi standardami jakości. Pozwala to zachować kontrolę nad każdym etapem procesu, od nasion po półkę, zapewniając klientom najświeższe i najbardziej aromatyczne produkty. Uprawa Fresh Energy obejmuje 10 dzień Ramadanu CITY, Dar El Salam 1 i 2, AL Alamein i Al Ismailia na glebie bogatej w minerały, »
Partnerzy