Targi RetailShow już w przyszłym tygodniu!

11 listopad 2016
Już wkrótce rozpoczną się VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016. Rekordowa liczba wystawców z Polski i zagranicy zaprezentuje starannie przygotowaną ofertę na niemal dwa razy większej powierzchni ekspozycyjnej niż w zeszłym roku. Po raz pierwszy uczestnicy mogą skorzystać z aplikacji RetailShow na urządzenia mobilne, która ułatwi zaplanowanie pobytu na targach. Warto też przeznaczyć czas na udział w bezpłatnych branżowych warsztatach Retail Innovations Theatre.

Na Targach RetailShow, które odbędą się 16 i 17 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie, wystawcy zaprezentują szeroką ofertę nowoczesnych produktów i usług niezbędnych do wyposażenia placówek handlowych. Te dynamicznie rozwijające się targi dedykowane są zarządzającym w sieciach i centrach handlowych, najemcom oraz osobom prowadzącym niezależne placówki handlowe. 

RetailShow w świecie mobile
Targi RetailShow to największe wydarzenie branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej, a liczba odwiedzających w zeszłym roku przekroczyła 4000 osób. Organizator przygotował aplikację RetailShow na urządzenia mobilne w systemach Android, iOS oraz wersję webową, aby ułatwić zaplanowanie pobytu na targach. Zawiera ona informacje o wydarzeniu, wystawcach oraz dane kontaktowe do konkretnych osób. Dzięki niej można umówić się wybranymi wystawcami, poznać prelegentów oraz szczegółowy plan konferencji i warsztatów. Aplikację można pobrać ze strony targów pod linkiem: http://www.retailshow.pl/pl/aplikacja-mobilna.

Bezpłatne warsztaty - Retail Innovations TheatreTargi RetailShow to również duża porcja branżowej wiedzy. Podczas dwóch dni bezpłatnych warsztatów Retail Innovations Theatre znajdzie się wiele praktycznych wskazówek i informacji na temat najnowocześniejszych rozwiązań wspomagających prowadzenie biznesu.

Dr Marek Borowiński, ekspert Visual Merchandisingu oraz psychologii koloru na przykładach opowie jak stworzyć efektywny sprzedażowo sklep. – Prezentacja ta będzie szczególnie cenna dla właścicieli małych sklepów, ponieważ to oni potrzebują wsparcia dla rozwoju swojego biznesu. Dodatkowo poruszę zagadnienia związane z młodym pokoleniem klientów, które całkowicie zmienia oblicze handlu na polskim rynku, wpływa na zasady komunikacji oraz na sposoby sprzedaży – mówi. Z kolei drugiego dnia dr Borowiński omówi autorską metodę audytu, a także znaczenie przestrzeni handlowej i kontekstu prezentowania w niej produktów z perspektywy kupującego.
Warto poświęcić czas na udział w warsztatach o mapowaniu doświadczeń klienta. Joanna Bociąg z firmy Branch Brothers przybliży praktykę przygotowania projektu mającego na celu zaplanowanie komfortowej ścieżki zakupowej. Z kolei Agnieszka Chrostowska oraz Antoni Mączyński z firmy Human Traffic opowiedzą jak zbudować doświadczenie zakupowe klienta, które pozostanie aktualne pomimo zachodzących dużych zmian społecznych. Warsztat ten zostanie uzupełniony o metodologię Design Thinking.
 
Podczas warsztatów Retail Innovations Theatre będzie można także pozyskać informacje na temat najnowszych trendów w architekturze wnętrz i wizerunku marki w branży retail oraz poznać przykłady efektywnych z perspektywy architekta i projektanta marki rozwiązań.

Wiedza, produkt i jakość
Pierwszego dnia targów na konferencji Retail Congress prezentowane będą dane i trendy dla rynku retail, a także informacje o zachowaniach współczesnego klienta. Uczestnicy konferencji zdobędą wiedzę o budowaniu właściwych strategii sprzedażowych i marketingowych przy użyciu innowacyjnych metod i technologii.

Poza zapoznaniem się z szeroką ofertą wystawców warto odwiedzić Modelowy Sklep, gdzie w praktyce można sprawdzić zastosowane tam rozwiązania oraz ocenić aranżację.
Jak co roku branża będzie czekała na wyniki konkursów „Best Shop Concept 2016” oraz „Innowacje Handlu 2016”, które stanowią integralną część Targów RetailShow.

Informacje praktyczne
VII Targi RetailShow odbędą się w dniach 16-17 listopada 2016 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja.

Przeczytaj również:

Interpera2024: skupienie się na wizytach technicznych

22 maj 2024
Interpera 2024 zgromadzi międzynarodowy sektor gruszek w dniach 26–27 czerwca w Óbidos w Portugalii. Oprócz głównego dnia konferencji organizatorzy przygotowali gruszkowe wizyty techniczne, których po prostu nie można przegapić! Uczestnicy zapoznają się z uprawą i ochroną gruszek w Portugalii. Program będzie łączył wymianę wiedzy i wizyty w firmach. Uczestnicy Interpera 2024 zostaną przeniesieni do serca regionu gruszkowego Rocha, w obszar znany jako Oeste, gdzie koncentruje się 90% produkcji. »

Macfrut - miejsce, w którym można dowiedzieć się, w jakim kierunku zmierza ten sektor

20 maj 2024
Macfrut, międzynarodowe wydarzenie dla branży świeżych produktów, po raz kolejny spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem wystawców. W trzydniowych targach w Rimini Expo Centre wzięło udział ogółem 56 200 osób, co stanowi wzrost o 13% w porównaniu z rokiem ubiegłym. To była najbardziej ekscytująca edycja jak dotąd i widać, że branża jest dynamiczna i pewna przyszłości. Powodów do zadowolenia z przebiegu tej imprezy jest wiele. »

Ostatnie wolne miejsca na wystawę w Fruit Attraction!

12 maj 2024
Fruit Attraction, kluczowe wydarzenie dla wszystkich profesjonalistów z branży owocowo-warzywnej, otworzy swoje podwoje w IFEMA Madrid w dniach 8–10 października. 4 powierzchnie wystawiennicze w 10 halach. Nie przegap okazji i weź udział jako wystawca; dołącz do liderów w branży i rozwijaj swój biznes. Wśród odwiedzajacych Fruit Attraction są: Producenci i przetwórcy produktów, Importerzy i eksporterzy, Hurtownicy i handlowcy, Kanały sprzedaży detalicznej i dystrybucji, Transport, »
Partnerzy