Cydr Lubelski nie filtruje cydru

5 lipiec 2017

Tegoroczna nowość AMBRA S.A. - Cydr Lubelski Niefiltrowany wyznacza nowy wzorzec polskiego cydru i nowy sposób komunikacji tej najmłodszej kategorii na rynku lekkich alkoholi. Marka sięga do swoich źródeł - do naturalności, bycia sobą, otwartości i do mówienia prosto z jabłka (czyli prosto z mostu). Zarówno smak cydru, jak i przesłanie są jeszcze głębsze, a poczucie humoru bardziej cięte. Motywem przewodnim wakacyjnej kampanii Cydru Lubelskiego jest sztuka tatuażu, będąca wyjątkowym sposobem na wyrażenie swojego prawdziwego „ja” - bez niedomówień i na zawsze. Najlepiej pokazuje to 45-sekundowa historia #niefiltrowanej imprezy, podczas której - jak to w komediach i w życiu bywa - katastrofa goni katastrofę. To właśnie dzięki tatuażom jej bohaterowie odkrywają swoje prawdziwe oblicza: bez maski i filtra. Jak to się skończy?
- #NIEFILTRUJEMY to hasło kampanii, które jednocześnie silnie wiąże się z ideą wartościowego produktu oraz stylem życia: autentycznością, naturalnością, bezpośredniością. Zachęcamy do odkrywania siebie, tak jak i my wciąż odkrywamy bogactwo smaku polskich jabłek. Nasza strategia rozwoju Cydru Lubelskiego oparta na jeszcze wyższej jakości i naturalności produktu przynosi pierwsze owoce. Cydr Lubelski Niefiltrowany i Cydr Lubelski Antonówka Niefiltrowany zdobyły brązowe medale na największym na świecie festiwalu Bath&West International Cider Competition w Shepton Mallet w Anglii - mówi Agata Domaradzka, dyrektor marketingu AMBRA S.A.
Cydr Lubelski już nie raz pokazał, że zależy mu na nawiązaniu prawdziwej, szczerej relacji z konsumentami. Najlepszym tego dowodem jest trasa koncertowa Cydr Lubelski Spragnieni Lata (w tym roku eventowa twarz kampanii #NIEFILTRUJEMY), promująca niepokornych, oryginalnych, autentycznych w wyrazie artystów, którzy idą swoją drogą, mają odwagę nie popaść w masowość, walczyć o swoją tożsamość i wreszcie takich, którzy przyciągają równie nietuzinkową publiczność. W tym roku z Cydrem Lubelskim grają Bovska, Iza Lach i Dwa Sławy. Już podczas pierwszego koncertu we Wrocławiu hip-hopowy duet Dwa Sławy zeskoczył ze sceny, wmiksował się w żywiołowy tłum i wykonał fragment koncertu wśród publiczności, tworząc niepowtarzalną atmosferę spontanicznej imprezy. To właśnie Cydr Lubelski tworzy naturalny polski lifestyle - bez zadęcia, z dobrą muzyką, w wakacyjnych plenerach i z lekkim, orzeźwiającym napojem w dłoni. Wśród publiczności łatwo zauważyć wielu fanów sztuki tatuażu.
- Chcemy inspirować konsumentów. W naszej komunikacji przekonujemy: bez względu na to, czy twój tatuaż jest przejawem buntu, poczucia wolności, uczucia do najbliższej osoby, ważnych momentów w życiu, wspomnień czy po prostu podkreśla twój charakter, pokaż go! Niczego nie ukrywaj i nie zakrywaj! Nie filtruj! Nawet idąc po raz pierwszy do rodziców swojej dziewczyny czy na rozmowę rekrutacyjną. Bądź sobą! Czerp z życia pełnymi garściami! Nie masz tatuażu? Nic nie szkodzi. Po prostu wyraź siebie najpełniej jak potrafisz, bądź tu i teraz - mówi Robert Walewski, brand manager Cydru Lubelskiego.
Finałem akcji będzie konkurs tatuażu 16 września na imprezie #NIEFILTRUJEMY podczas Lubelskiego Święta Młodego Cydru. Wcześniej będzie można „odkryć siebie” na fanpage’u Cydru Lubelskiego i stać się bohaterem niefiltrowanej galerii niepokornych ludzi z tatuażem.
- Najbardziej niefiltrowanych tatuaży poszukiwać będziemy też podczas koncertów trasy Cydr Lubelski Spragnieni Lata - uzupełnia Robert Walewski.
Partnerem wydarzenia, który zadba o uwiecznienie spontanicznych tatuażowych coming outów i niefiltrowanej zabawy na eventach będzie Fujifilm ze swoją strefą Instaxa!
Scenariusz spotu sponsoringowego opracowała agencja Mind Progress, a wyreżyserował go Roman Przylipiak, polski reżyser filmowy, scenarzysta, grafik i fotograf, znany przede wszystkim z realizacji teledysków. Za produkcję odpowiada Dom Produkcyjny D35, a za zakup mediów SDE Media & Events i bezpośrednio AMBRA S.A, producent Cydru Lubelskiego.
Kampania pod hasłem #NIEFILTRUJEMY potrwa od 1 lipca do końca wakacji. Zapraszamy na imprezę finałową #NIEFILTRUJEMY 16 września 2017 r. w Lublinie!

Spot TV:
https://www.youtube.com/watch?v=0Fbln-xbjmU 
Strona internetowa Cydru Lubelskiego:
cydrlubelski.pl
Strona internetowa Spragnieni Lata:
http://spragnienilata.pl/

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy