Fresh Produce Forum China
20 kwiecień 2017
Handel elektroniczny rewolucjonizuje sprzedaż świeżych owoców i warzyw w Chinach. Jak? Wyjaśnią to czołowi uczestnicy rynku podczas drugiej edycji Fresh Produce Forum China.
Najważniejsza w Chinach międzynarodowa konferencja dla branży świeżych produktów – Fresh Produce Forum China, organizowana przez targi Asia Fruit Logistica i czasopismo Asiafruit Magazine – odbędzie się w dniach 23-25.05 w hotelu JW Marriot w Hangzhou (to położone niedaleko Szanghaju wielkie miasto o ponad 9 milionach mieszkańców stanowi ważny ośrodek technologiczny).
Konferencja zaczyna się przyjęciem powitalnym wieczorem 23 maja. Następnego dnia na sesji "E-commerce 2.0” przedstawione zostaną kwestie handlu elektronicznego, który już teraz odgrywa ważną rolę na chińskim rynku świeżych towarów, a przewiduje się, że jego znaczenie będzie dalej rosnąć. Sesja inauguracyjna będzie dotyczyć nie tylko rozwoju handlu elektronicznego w Chinach, lecz także nowych standardów pojawiających się w związku z nim w całym łańcuchu dostaw.
Decydenci z wielkich firm (Tmall Fresh, Floruit, Frutacloud) opowiedzą, jak tworzono internetowe platformy B2B i jakie zmiany i korzyści niesie ze sobą ten system, jak ich firmy ulepszają swoje usługi w elektronicznym handlu detalicznym, a także jak sprzedaż warzyw i owoców napędza inne sektory handlu; przedstawią też najnowsze trendy i innowacje w integrowaniu handlu detalicznego online i offline; Frutacloud zaprezentuje wprowadzony przez siebie nowy model sourcingu.
Konferencja obejmuje też bardzo konkretne problemy i zagadnienia. Tematem jednej z sesji będzie „Budowanie rynku dla zachodnich gruszek”: choć w Chinach powszechnie uprawia się i spożywa gruszki, są to odmiany zupełnie inne od europejskich. Fabien Dumont z holenderskiej grupy Fruitmasters opowie o kampanii, jaką przeprowadziła jego firma, by przekonać Chińczyków do „Konferencji” i innych zachodnich odmian.
Ważnym tematem będzie również wprowadzanie nowoczesnych technologii do chińskiego rolnictwa.
Szansa na kontaktyKonferencji FPFC towarzyszy wystawa targowa, na której lokalne i międzynarodowe firmy promować będą swoje produkty i usługi obejmujące cały łańcuch dostaw.
Fresh Produce Forum China to także doskonała okazja do nawiązywania kontaktów na chińskim rynku owocowo-warzywnym: spodziewanych jest ponad 200 czołowych decydentów. Delegaci będą mieli wiele czasu na spotkania i omawianie spraw biznesowych. Program konferencji obejmuje dwie godzinne przerwy na rozmowy, a także roboczy lunch i dwa przyjęcia koktajlowe.
Ostatnim akcentem Fresh Produce Forum China, 25 maja, są wizyty w najważniejszych miejscach dla rynku hurtowego i detalicznego w regionie Hangzhou: na giełdach, w centrach dystrybucji i handlu.
Aby uzyskać więcej informacji na temat pakietów dla sponsorów oraz możliwości wystawienia się na Fresh Produce Forum China, proszę zajrzeć na
www.fpf-china.com lub skontaktować się z Sinenart Baramirattanachai:
sinenart@gp-events.comRejestracja uczestników:
www.fpf-china.com/REGISTRATION/DelegatefeesDo 28.04 rabat: 270 USD/1700 CNY
Po 28.04: 300 USD/2000 CNY
W cenie biletu: udział we wszystkich sesjach konferencyjnych, przyjęciu powitalnym i koktajlowym, lunch roboczy, wstęp na wystawę, udział w wycieczce terenowej, wszystkie materiały konferencyjne.
Więcej szczegółów oraz aktualne informacje na temat program imprezy na oficjalnej stronie internetowej:
wersja angielska:
www.fpf-china.com wersja chińska:
www.fpf-china.com.cn
Przeczytaj również: