Fresh Market 2019

7 październik 2019

3 października w luksusowym Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim odbyła się 12 edycja konferencji Fresh Market, która zgromadziła kupców z regionalnych, krajowych i międzynarodowych sieci handlowych oraz producentów i dostawców świeżych owoców, warzyw i kwiatów, a także firm świadczących usługi dla rolnictwa.
Celem Fresh Market jest umożliwienie producentom, dystrybutorom i dostawcom przeprowadzenia indywidualnych rozmów biznesowych z przedstawicielami sieci handlowych. Na tegorocznej konferencji były obecne sieci z Polski, jak ARCHELAN, CARREFOUR, DINO, FRAC, MAKRO, NASZ SKLEP, PGS (Polska Grupa Supermarketów), PIOTR i PAWEŁ, STOKROTKA, ŻABKA. W konferencji uczestniczyły również: czeska BILLA, litewska MAXIMA, mołdowska LINELLA, ukraińskie sieci TAVRIA-V i VARUS, a także białoruskie ALMI, EVROOPT, GIPPO, SANTA, SPAR, i ALC. Spotkania z sieciami z Ukrainy,
Białorusi, Litwy, Mołdowii czy Czech są szansą dla polskich firm zaistnienia na dynamicznie rozwijających się rynkach.

Podczas konferencji ogłoszono uroczyście zwycięzcę konkursu „Fresh Market Award 2019”. Tytuł ten zdobyła firma HAZERA POLAND za pomidor malinowy klasy premium ROSAMUNDA o wyjątkowym smaku w typie Coeur du boeuf (bawole serce), rekomendowanym do produkcji towarowej w warunkach szklarniowych. Atutem odmiany jest wyśmienity smak nawiązujący do pomidorów „z dawnych lat", unikalny kształt, intensywny połysk oraz głębokie żebrowanie.
Zaraz potem rozpoczął się Cocktail Dinner Party, na którym uczestnicy w nieformalnej atmosferze, przy dźwiękach fortepianu i rozkoszując się wspaniałym jedzeniem, kontynuowali rozmowy handlowe i nawiązywali kontakty w branży.
Organizatorzy starali się stworzyć jak najlepsze warunki uczestnikom po to, by skupili się wyłącznie na celu biznesowym. Wszyscy goście mogli korzystać z bufetu śniadaniowego oraz napojów gorących i zimnych. Zostali również zaproszeni na lunch. Podczas całej konferencji mogli liczyć na wsparcie Matchmakera, który pomagał w dotarciu do osób reprezentujących konkretną firmę i umówieniu spotkania.
Konferencja Fresh Market, dając możliwość zainicjowania współpracy pomiędzy producentami i eksporterami świeżych owoców, warzyw i kwiatów z sieciami handlowymi oraz przedsiębiorstwami świadczącymi usługi dla branży, przełoży się niewątpliwie na zwiększenie obrotów i zysków uczestników wydarzenia.

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy