Ponad 6000 prac na konkurs Marlene

10 grudzień 2020
Ponad 6 000 zdjęć z 36 krajów i 25 000 polubień otrzymanych przez galerię na stronie 25.marlene.it, która zawiera wszystkie „dzieła sztuki”, które przybyły do Terlano. Oto liczby odnoszące się do udanej inicjatywy: międzynarodowego konkursu cyfrowego zainicjowanego przez VOG z okazji 25-lecia Marlene®, flagowej marki Konsorcjum Południowego Tyrolu.Rozpoczęty 15 września i zakończony dwa miesiące później, 15 listopada, konkurs dał konsumentom możliwość wyrażenia wartości Marlene® i zilustrowania tego, co reprezentuje dla nich jabłko Córki Alp.

„Otrzymaliśmy wiele datków: gdybyśmy wydrukowali je na kartce papieru A3 i ułożyli jeden na drugim, osiągnęlibyśmy wysokość Sciliar, jednej z kultowych gór Południowego Tyrolu - Südtirol”, wyjaśnia Hannes Tauber, menedżer ds. marketingu w Konsorcjum VOG. „To demonstracja przywiązania do Marlene®, która napełnia nas radością, a jednocześnie pokazuje, jak nasza marka może inspirować wyobraźnię szerokiego grona ludzi w wielu krajach i w każdym wieku”.
 
VOG zgromadził 6118 kreacji z całego świata, w większości z Włoch i wielu z Hiszpanii, a także z Holandii. Marlene® zapewniła również platformę dla wielu utalentowanych młodych artystów z całego świata oraz dla uczniów szkół artystycznych z Włoch i Hiszpanii, którzy wnieśli znaczący wkład w projekt. „Ważna jest dla nas twórcza wizja młodych artystów” - kontynuuje Hannes Tauber. „W naszym konkursie wzięło udział ponad 300 lekcji we Włoszech i 250 w Hiszpanii, które przesłały swoje interpretacje, oferując świeży iw wielu przypadkach prawdziwie innowacyjny wygląd”.
Teraz wybrane jury ma trudne zadanie wyłonienia 25 najlepszych prac, kierując się takimi kryteriami, jak jakość estetyczna, uroczysty charakter treści oraz emocje przekazywane przez dzieło. Najwyżej ocenione dzieła sztuki będą pojawiać się w wizerunku firmy Marlene® przez cały rok obchodów 25-lecia. 25 finalistów również osobiście doświadczy świata Marlene® podczas wycieczki do Południowego Tyrolu - Südtirol.

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy