Ciągnik Multi marki STEYR dostępny jest obecnie w ofercie od ręki z fabrycznie montowanym ładowaczem czołowym. Dzięki temu Multi to dziś jedyny ciągnik STEYR, który oprócz konfiguracji gotowej do współpracy z ładowaczem można zamówić od razu z fabrycznie zamontowanymi ramionami ładowacza. Sprawdzony ładowacz EK 2200 marki Hydrac montuje się w fabryce w St. Valentin w autorskiej wersji STEYR (SF 3720). Specjalista ds. produktu w STEYR, Remo Müller, mówi z zadowoleniem:
– Fabryka w St. Valentin ponownie wyznacza nowe standardy, jeśli chodzi o markę STEYR. W procesie wyboru naszego partnera bardzo ważną rolę odgrywała cecha, którą można podsumować krótko: Made in Austria. Ciągnik Multi już wcześniej był znany ze swojej wszechstronności, ale teraz stał się jeszcze bardziej uniwersalny niezależnie od zastosowania.
Ciągnik ten doskonale nadaje się do pracy z ładowaczem dzięki takim elementom wyposażenia standardowego, jak np. zwiększające widoczność okno dachowe czy sterowana dżojstikiem pompa CCLS.
– Ładowacz przedni SF 3720 zapewnia siłę podnoszenia do 2 ton i maksymalną wysokość podnoszenia 3,7 m. Klient w standardzie otrzymuje konsolę, ramiona ładowacza i układ czterech przyłączy roboczych – dodaje Müller. Ponadto, wyposażenie standardowe obejmuje funkcję automatycznego poziomowania, trzecią funkcję hydrauliki, tłumienie drgań oraz konstrukcję ramy 3D obejmującą oś tylną. – Tak bogate wyposażenie ogromnie zwiększa zakres zastosowań Multi. Teraz nasz ciągnik może pracować z pługami śnieżnymi w gminach miejskich, z podnośnikami widłowymi do załadunku i rozładunku towarów w gospodarstwach lub przy zbiorze drewna w lesie – wylicza Müller. Ładowacz przedni wyposażono w trzeci obwód olejowy z dwoma złączami wtykowymi, które można podłączać pod ciśnieniem, np. w celu zastosowania chwytaka, oraz w zawór ograniczający obciążenie i przyłącze narzędziowe typu Euro.
– Już dziś można zamówić u dilera ciągnik Multi z ładowaczem czołowym STEYR – mówi Müller.
Dla większej wygody klienci mogą również wybrać model STEYR SA 3720 (Hydrac AL 2200). W przypadku tego ładowacza podłączanie i odłączanie jest jeszcze łatwiejsze, ponieważ odbywa się bez wysiadania z kabiny.
mat.prasowe: CNH Industrial Polska