Konferencja Polish Business Meeting

14 kwiecień 2015

Jest nas w Polsce 1,5 miliona! Wytwarzamy 67% PKB. Zapewniamy miejsca pracy ok. 70% wszystkich zatrudnionych.
Razem stanowimy potężne koło zamachowe polskiej gospodarki.
Moglibyśmy być z siebie dumni i patrzeć w przyszłość z podniesioną głową. Moglibyśmy stawiać sobie kolejne cele, obierając nietuzinkowe, śmiałe kierunki rozwoju.
Moglibyśmy … Ale czy wiemy, jak dokonać tego w polskich realiach?

Wiele krajowych marek, dziś znaczących na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych, zaczynało od niewielkiej działalności, ale z wielką pasją i wielkim sercem do walki o własne marzenia.
To wydarzenie ma nas wesprzeć w poszukiwaniu kierunków i możliwości działania, rozszerzyć horyzonty i, niczym kompas, wyznaczyć drogę realizacji planów.
Ma pokazać, że możemy wykorzystać polskie warunki dla zwiększenia konkurencyjności oferty naszych firm bądź rozejrzeć się za możliwościami realizacji tych ofert poza granicami.
Ma być też potwierdzeniem, że możemy korzystać nie tylko z najnowocześniejszych narzędzi marketingowych i pomocy najlepszych specjalistów z dziedzin administracyjnych, ale także, lub przede wszystkim, z doświadczeń tych, którzy już wiele na rynku osiągnęli.
Doceńmy wartość własnej marki. Kierujmy się przykładem najlepszych polskich firm. Pokażmy światu, na co nas stać!
Konferencja odbędzie się w Hotelu Windsor w Jachrance.

Zapraszamy na stronę wydarzenia

mat.prasowe: PBC

Przeczytaj również:

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »

Technologie cyfrowe, które przewidują „sad jabłkowy przyszłości”

27 maj 2024
Technologie cyfrowe torujące drogę do „sadu jabłoniowego przyszłości” – to wspólny wątek, który połączy wiele wydarzeń proponowanych na Interpoma 2024, a Nagroda Interpoma 2024 nie będzie tu wyjątkiem. Zostanie przyznana technologiom cyfrowym, które umożliwiają postęp w zrównoważonym zarządzaniu sadami jabłoniowymi, powodując na przykład znaczną redukcję stosowania pestycydów i nawozów lub znaczną redukcję śladu węglowego. »
Partnerzy