Konferencja Polish Business Meeting

14 kwiecień 2015

Jest nas w Polsce 1,5 miliona! Wytwarzamy 67% PKB. Zapewniamy miejsca pracy ok. 70% wszystkich zatrudnionych.
Razem stanowimy potężne koło zamachowe polskiej gospodarki.
Moglibyśmy być z siebie dumni i patrzeć w przyszłość z podniesioną głową. Moglibyśmy stawiać sobie kolejne cele, obierając nietuzinkowe, śmiałe kierunki rozwoju.
Moglibyśmy … Ale czy wiemy, jak dokonać tego w polskich realiach?

Wiele krajowych marek, dziś znaczących na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych, zaczynało od niewielkiej działalności, ale z wielką pasją i wielkim sercem do walki o własne marzenia.
To wydarzenie ma nas wesprzeć w poszukiwaniu kierunków i możliwości działania, rozszerzyć horyzonty i, niczym kompas, wyznaczyć drogę realizacji planów.
Ma pokazać, że możemy wykorzystać polskie warunki dla zwiększenia konkurencyjności oferty naszych firm bądź rozejrzeć się za możliwościami realizacji tych ofert poza granicami.
Ma być też potwierdzeniem, że możemy korzystać nie tylko z najnowocześniejszych narzędzi marketingowych i pomocy najlepszych specjalistów z dziedzin administracyjnych, ale także, lub przede wszystkim, z doświadczeń tych, którzy już wiele na rynku osiągnęli.
Doceńmy wartość własnej marki. Kierujmy się przykładem najlepszych polskich firm. Pokażmy światu, na co nas stać!
Konferencja odbędzie się w Hotelu Windsor w Jachrance.

Zapraszamy na stronę wydarzenia

mat.prasowe: PBC

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy