Ruszyła już rejestracja on-line na targi WorldFood Warsaw

12 luty 2016

III edycja targów WorldFood Warsaw odbędzie się w dniach 19-21 kwietnia w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Na zwiedzających czeka wiele atrakcji – branżowe panele tematyczne i konferencje, rozmowy handlowe, degustacje żywności.
Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw to ważne wydarzenie biznesowe, które skupia polski i zagraniczny sektor spożywczy. W wystawie biorą udział producenci, importerzy, eksporterzy i dystrybutorzy żywności, napojów oraz dodatków do żywności, przedstawiciele administracji rządowej, organizacje branżowe. Targi WorldFood Warsaw to najważniejsze targi w Warszawie poświęcone sektorowi spożywczemu – od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Dodatkowo na targach zostały wyodrębnione sektory tematyczne: Wine&Spirits, Ingredients Warsaw, FoodTech Warsaw oraz nowość – EcoFood Warsaw.
Warszawa światową stolicą żywności
W III edycji targów udział wezmą polskie firmy, ale również reprezentanci takich krajów jak: Ukraina, Belgia, Holandia, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Macedonia, Tajlandia i Sri Lanka. Zagraniczni goście będą mogli również poznać bogactwo polskiej kuchni i nowoczesność sektora spożywczego, dzięki specjalnie zorganizowanym prezentacjom i degustacjom produktów tradycyjnych i lokalnych, charakterystycznych dla naszej rodzimej kuchni.
Ważną częścią WorldFood Warsaw są rozmowy B2B wystawców z przedstawicielami sieci handlowych, przygotowywane indywidualnie pod potrzeby każdego z uczestników. Po raz pierwszy do udziału w rozmowach handlowych zostali zaproszeni również przedstawiciele sektora HoReCa.

Trzy targowe dni będą obfitować w ciekawe konferencje, panele tematyczne i dyskusje. Pierwszego dnia w programie przewidziano tematykę związaną z eksportem polskiej żywności – perspektywicznymi sektorami i rynkami zagranicznymi oraz barierami w handlu. Drugi dzień targowy poświęcony będzie nowoczesnemu handlowi, a także licznym zmianom i nowym regulacjom, które ten sektor dotknęły. Z kolei ostatni już dzień targowy zaprezentuje trendy w produkcji oraz sprzedaży żywności ekologicznej.
Bezpłatnie udział w targach mogą wziąć:
• kupcy, przedstawiciele oraz kadra zarządzającą sieci spożywczych,
• przedstawiciele sieci sklepów detalicznych,
• właściciele sklepów i hurtowni spożywczych oraz alkoholowych,
• dystrybutorzy, importerzy, eksporterzy żywności i napojów,
• dystrybutorzy, importerzy, eksporterzy półproduktów i dodatków do żywności,
• producenci żywności i napojów oraz dodatków do żywności,
• kierownictwo punktów HoReCa,
• właściciele piekarni i cukierni,
• szefowie kuchni i kucharze, stowarzyszenia i władze lokalne.
Osoby które zarejestrują się on-line jeszcze przed targami otrzymają bezpłatnie katalog targowy.


Rejestracja on-line: www.worldfood.pl/Rejestracja-on-line
Akredytacje prasowe: http://www.worldfood.pl/Media/Media-accreditation.aspx

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy