Dofinansowanie Go to Brand!

16 kwiecień 2018
Informujemy, że Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła drugi etap konkursu na dofinansowanie w ramach poddziałania 3.3.3. POIR „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”.
Program skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw reprezentujących sektor spożywczy i rolniczy, chcących pozyskać dofinansowanie na promocję na rynkach zagranicznych.

Przedsiębiorcy mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, w tym udziału w targach, które objęte zostały programem.

Na liście znalazły się między innymi targi:
- WorldFood Kazakhstan w Almaty– edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży polskich specjalności żywnościowych)
- SAUDI AgroFood & SAUDI Agriculture w Riyadh - edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży polskich specjalności żywnościowych)
- AgroWorld Kazakhstan w Ałmaty – edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży maszyn i urządzeń)
- YugAgro w Krasnodarze – edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży maszyn i urządzeń)
- FarmingExpo w Krasnodarze – edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży maszyn i urządzeń).

Przewidywana intensywność wsparcia wydatków kwalifikowanych związanych z udziałem w programie w postaci pomocy de minimis wynosi:
-60% dla średnich przedsiębiorstw
-75% dla małych przedsiębiorstw
-80% dla mikroprzedsiębiorstw z województwa mazowieckiego
-85% dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw

Nabór wniosków w ramach podziałania 3.3.3. rozpocznie się  4 kwietnia i potrwa do 8 maja br. O przyznaniu dofinansowania decyduje kolejność zgłoszeń.
W pierwszym etapie konkursu na dofinansowanie wartość zgłoszonych projektów prawie trzykrotnie przekroczyła pulę dostępnych środków, dlatego zachęcamy do złożenia wniosków na stronie internetowej PARP, niezwłocznie po ogłoszeniu naboru.

Przewidywana intensywność wsparcia wydatków kwalifikowanych związanych z udziałem w programie w postaci pomocy de minimis wynosi:
-60% dla średnich przedsiębiorstw
-75% dla małych przedsiębiorstw
-80% dla mikroprzedsiębiorstw z województwa mazowieckiego
-85% dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw

Nabór wniosków w ramach podziałania 3.3.3. rozpocznie się  4 kwietnia i potrwa do 8 maja br. O przyznaniu dofinansowania decyduje kolejność zgłoszeń.
W pierwszym etapie konkursu na dofinansowanie wartość zgłoszonych projektów prawie trzykrotnie przekroczyła pulę dostępnych środków, dlatego zachęcamy do złożenia wniosków na stronie internetowej PARP.

Przeczytaj również:

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi.Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »

Inicjatywy Fruit Attraction mające na celu maksymalne wykorzystanie udziału firm

28 maj 2024
Fruit Attraction, które odbędzie się w dniach 8–10 maja, będzie organizować specjalne działania mające na celu ułatwienie sprzedaży, promocji, rozwoju i wzrostu wszystkich wystawiających się firm. Inicjatywy mające na celu maksymalizację widoczności i zwrotu z inwestycji oraz uczynienie wystawców w centrum uwagi wszystkich profesjonalistów z branży. »
Partnerzy