Adam Hall Group stawia na Great Wall jako wyłącznego partnera dystrybucyjnego w Chinach

2 marzec 2017
Adam Hall Group, za pośrednictwem swojego oddziału Adam Hall Asia Pte Ltd, przyspiesza swój dwuletni okres budowy silnej sieci efektywnie powiązanych dystrybutorów w regionie APAC. Singapurska gałąź niemieckiej Adam Hall Group wybrała spółkę Great Wall jako swojego wyłącznego partnera dystrybucyjnego w Chinach dla wszystkich marek z wyjątkiem Adam Hall Hardware.
Założona w 1997 roku przez Panów Kwong Wai Tonga i Ye Jin Bina spółka Great Wall ma siedzibę główną w Guangzhou i jest obecnie wiodącym dystrybutorem instrumentów muzycznych w Chinach. Dysponując filiami w Pekinie, Xi’an i Szanghaju, czterema salonami wystawowymi, szkołą muzyczną z 50 nauczycielami i 300 uczniami, firma Great Wall wciąż chce się rozwijać, choć już teraz może się pochwalić siecią 900 dealerów w całych Chinach.
Dwa strategicznie zlokalizowane magazyny, w Guangzhou i w Tianjin, pomagają w usprawnieniu obsługi i skróceniu czasów dostawy do dealerów.
„Mieliśmy zaszczyt powitać Panów Tonga i Bina w naszym salonie wystawowym w Singapurze na szeroko zakrojonych rozmowach dotyczących wizji przyszłości i planów naszych firm” – powiedział Chandan Mahtani, Dyrektor Zarządzający Adam Hall Asia Pte Ltd. „Zauważyłem, że łączy nas przywiązywanie dużej wagi do relacji z klientami i specjalistami z branży. Ponadto wysoko cenię ich nieustanne zaangażowanie w rozwój społeczności instrumentalistów”.
Adam Hall Group zdecydowała się zainwestować w swój azjatycki salon wystawowy w Singapurze, traktując go jako bramę do Azji. Ten salon wystawowy jest wykorzystywany nie tylko do demonstracji, ale także otwarty dla szkoleń i wydarzeń specjalnych. Adam Hall Asia Pte Ltd, podmiot w 100% zależny od Adam Hall GmbH, planuje więcej takich działań w ramach partnerskiej współpracy.
„Zawsze jest miło uczestniczyć w spotkaniu wszystkich naszych dystrybutorów, którzy wymieniają się pomysłami” – dodał Chandan Mahtani.
„Jesteśmy ogromnie zainteresowani dystrybucją marek Adam Hall Group w Chinach. Różnorodność i design tych produktów z pewnością zostaną docenione w naszej rozległej sieci dealerów. Fakt, że Adam Hall Group ma swoje własne zespoły R&D, wzornictwa i marketingu w niemieckiej siedzibie głównej w Neu Anspach, jest dla nas obietnicą jakości” – stwierdza Pan Tong.

Przeczytaj również:

Rejestracja handlowa otwarta dla Fruit Attraction 2024 i LIVEConnect

10 czerwiec 2024
rofesjonaliści z branży owocowo-warzywnej mogą teraz zakupić karnety dla zwiedzających na 16. edycję Fruit Attraction. Targi organizowane przez IFEMA MADRID i FEPEX odbędą się w dniach 8-10 października i po raz kolejny zgromadzą w Madrycie całą społeczność światowego przemysłu owocowo-warzywnego. Fruit Attraction oferuje różne możliwości wejścia, dostosowane do potrzeb odwiedzających. Od profesjonalnego karnetu jednodniowego (dziennego) do trzydniowego. »

Food Africa i pacprocess MEA 2024: Konwergencja gigantów branży rozpocznie się w grudniu

9 czerwiec 2024
Food Africa i pacprocess MEA przygotowują się do swoich najbardziej ambitnych wydarzeń w historii. Wystawcy będą mieli niezrównane możliwości nawiązania kontaktu z liderami branży i poznania rozwijających się rynków Afryki i Bliskiego Wschodu. Prognozuje się, że do 2050 r. liczba ludności Afryki wzrośnie do 2,5 miliarda, sektor żywności i napojów doświadcza bezprecedensowego rozkwitu. Ten wzrost popytu na różnorodne produkty, napędzany młodą i coraz bardziej miejską bazą konsumentów. »

Krajowe Mistrzostwa Kawy w Singapurze powracają do Specialty Coffee & Tea Asia, gdzie odbędą się pierwsze w historii SIGEP Asia

8 czerwiec 2024
Edycja już 26–28 czerwca 2024 r. w Sands Expo & Convention Center Singapore. SCTA jest obecnie częścią inauguracyjnego SIGEP Asia, pierwszej w historii azjatyckiej edycji wiodących na świecie włoskich międzynarodowych targów rzemieślniczych branży lodów, ciast, piekarni i kawy SIGEP, które mają gościć do 10 000 gości branżowych i kupujących oraz ponad 250 wystawców i marek z 20 krajów i regionów. »
Partnerzy