Złote Medale Targów WorldFood Warsaw 2015 wręczone!

16 kwiecień 2015
14 kwietnia w ekskluzywnej restauracji Belvedere w Warszawie odbyła się uroczysta Gala wręczenia nagród w tegorocznej edycji konkursu Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw. Celem konkursu jest promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów. Profesjonalne jury oceniło wyroby w kilku kategoriach: gotowe produkty rolno-spożywcze, napoje, napoje alkoholowe, dodatki do żywności, technologia produkcji. Przy tworzeniu werdyktu pod uwagę brano kryteria składu produktów, surowców wykorzystywanych w procesie produkcji, posiadanych certyfikatów i atestów, opakowania i oznakowania, koncepcji marketingowej. 

Wśród zdobywców Złotego Medalu znaleźli się:

- firma Fresh Nuts GmBH za produkt BBQ Maize
- frma Buckwheat flour za produkt STO Pudov
- firma Scelta Mushrooms BV za produkt Snex
- firma Carlsberg za Grimbergen
- OSM w Kransnymstawie za chłodnik 500 g
- Basilur Tea za herbatę Książka Vol.I (niebieska) w puszce 100g liściasta
- PPHU Vitacorn Sp z o.o. za Trój-Pak (pakiet z trzema i olejami o pojemności 100ml każdy – olej z pestek dyni, olej rzepakowy i olej z orzecha włoskiego)
- Khortytsa- Otobus Sp z o.o. za wódkę Khorysta Platinum i Khorysta Ice
- firma Intenson za młody jęczmień – trawę suszoną mieloną  (Hordeum vulgare L.)
- PHUP "Jędrzejczak" Maciej Jędrzejczak za comber dojrzewający z jelenia 
Debiut zagraniczny:
- firma CRAMA Ratesti z Rumunii za wino Cabernet Sauvignon        
Debiut polski:
- Wild Grass sp. z o.o. sp.k. za ChaiMate – naturalny napój gazowany z wysoką zawartością kofeiny
Wyróżnienia targowe:
- Semco SGNiP za olej z nasion wiesiołka
- Jantar za serię produktów ekologicznych
- Varenos pienelis  UAB za "Yummy" curd cheese covered in chocolate vanilla taste
- Wody Mineralne Ostromecko Leszek Bokiej za wodę mineralną Ostromecko
- New Products Group za Shake Daiquiri
Media branżowe:
- Nowa Wieś Europejska
Targi WorldFood Warsaw to wystawa biznesowa o międzynarodowym charakterze. Spośród prawie 200 wystawców ponad połowę stanowią zagraniczne firmy. O znaczeniu Złotego Medalu WorldFood Warsaw świadczy najlepiej sukces ubiegłorocznego laureata – firma Stewiarnia po udziale w targach i zwycięstwie w zmaganiach konkursowych nawiązała atrakcyjną współpracę z sieciami handlowymi.


mat.prasowe:WorldFood Warsaw

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy