Wyprzedź konkurencję i już dziś zaplanuj udział w WorldFood Warsaw 2016!

29 wrzesień 2015

Trwa rezerwacja powierzchni wystawienniczej na III edycję Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw 2016. Przedsiębiorcy, którzy już teraz zgłaszają się do organizatorów mogą liczyć na atrakcyjne oferty i duży wybór lokalizacji. Targi odbędą się w dniach 19-21 kwietnia w EXPO XXI w Warszawie.
WorldFood Warsaw to wydarzenie business to business poświęcone całemu sektorowi spożywczemu, od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Dodatkowo będzie można zaprezentować swoje produkty w czterech osobnych sektorach poświęconym alkoholom - Wine&Spirits, technologii produkcji - FoodTech, dodatkom do żywności - Ingredients oraz
w nowej sekcji dedykowanej żywności ekologicznej - EcoFood Warsaw. Przez trzy dni osoby związane z sektorem mają możliwość nawiązania nowych kontaktów i poszerzenia obecnych, ocenienia zapotrzebowania rynku na ich produkty czy usługi oraz śledzenia globalnych trendów. 
Manager targów Agnieszka Szpaderska podkreśla: „Analizujemy potrzeby i sugestie zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Kształt kolejnych edycji targów WorldFood Warsaw to właśnie odpowiedź na to zapotrzebowanie. Stąd uzupełnianie wystawy o kolejne strefy tematyczne, rozbudowa programu merytorycznego, nawiązywanie współpracy z nowymi ekspertami i organizacjami branżowymi, rozwiązania logistyczne”.
W nowym sektorze - EcoFood - zaprezentują się firmy związane z branżą ekologiczną – producenci żywności i  jej dystrybutorzy. Również program merytoryczny będzie bogaty w zagadnienia dotyczące produkcji ekologicznej. Jest to odpowiedź na rosnący potencjał rynkowy tego sektora oraz zapotrzebowanie zwiedzających tegorocznej edycji, spośród których aż 42% poszukiwało wyrobów organicznych.
Po raz pierwszy organizatorzy stwarzają również możliwość wykupienia wspólnej powierzchni wystawienniczej przez grupę firm. Jest to zarówno korzystne finansowo, jak również pozwala na wspólną identyfikację producentów z sektora ekologicznego.

2015-09-28-wf-warsaw.jpg

Wystawa WorldFood Warsaw na stałe już wpisała się w kalendarz polskich i międzynarodowych targów poświęconych branży spożywczej. Najlepszym dowodem na to jest miniona edycja, która zgromadziła niemal 200 wystawców – dwukrotnie więcej niż w I edycji, zaś liczba zwiedzających znacznie przekroczyła 3 tysiące. Co warto podkreślić, osób ściśle związanych z branżą, wśród których 94% to osoby decyzyjne w firmach – właściciele, kadra kierownicza, managerowie oraz specjaliści.
Aż 94% firm uczestniczących w wystawie deklaruje, że obecność na WorldFood Warsaw przyczynia się do zwiększenia wyników sprzedażowych. Uczestnicy docenili również rozmowy biznesowe, spotkania z przedstawicielami największych sieci handlowych, promocję w mediach i bogaty program merytoryczny.

Zdjęcia i mat. prasowy: WorldFood Warsaw

Przeczytaj również:

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »
Partnerzy