European Vegetable Strategies gears up for 2015 conference

19 styczeń 2015

How to grow demand of fresh vegetables in Europe is the key theme of European Vegetable Strategies 2015, the fresh vegetable conference for Europe’s vegetable industry professionals which takes place in Brussels on 6/7 May 2015.

Sales of fresh vegetables in Europe have consistently underperformed their real market potential in view of the positive health and other messages that they provoke in consumers. What steps must the fresh vegetable sector in Europe undertake to engineer a new growth in sales? How can fresh vegetables benefit more from the healthy eating trend? Why don’t they take advantage of the snacking and juice market? Where are the new categories that can help grow vegetables sales?

These are just some of the issue that will be discussed in detail at European Vegetable Strategies 2015, which is organised by Europe’s leading fresh produce trade magazines, Eurofruit, Fruchthandel, and the Fresh Produce Journal.

City centre venue
European Vegetable Strategies takes place at Le Plaza in Brussels on 6-7 May 2015. The hotel is conveniently located in the vicinity of the Grand Place and other Brussel's popular tourist attractions. The Rogier metro station and the Brussels North train station are 500 metres away. Brussels Airport is 16 kilometres away.

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy