Cydr Lubelski Klasyczny otrzymał znak Poznaj Dobrą Żywność

3 kwiecień 2017

Program „Poznaj Dobrą Żywność” od 2004 roku nagradza produkty o wyróżniającej się jakości, spełniające surowe oraz precyzyjnie określone kryteria opracowane przez Kolegium Naukowe ds. jakości produktów żywnościowych. Znak promuje jedynie najlepszych producentów i ma na celu stałe motywowanie ich do podnoszenia jakości swoich wyrobów oraz zwiększania różnorodności oferty.

Cydr Lubelski, produkowany przez firmę AMBRA S.A. to naturalny i lekki napój alkoholowy wytwarzany ze świeżo wyciśniętego soku z polskich jabłek. Marka jest liderem cydrów w Polsce z ponad 50% udziałem w rynku i stanowi wzorzec dla całej kategorii. Po raz kolejny została doceniona przez ekspertów zasiadających w Kapitule Programu za najwyższą jakość i naturalność.
- Wyróżnienie znakiem Poznaj Dobrą Żywność jest dla nas uhonorowaniem wysiłków wkładanych w naturalny proces produkcji Cydru Lubelskiego prosto z jabłka. AMBRA jako prekursor kategorii świadomie postawiła na produkt ze świeżo tłoczonego soku. Fermentujemy Cydr Lubelski prosto z soku z wytłoczonych jabłek, wykorzystując technologię do produkcji win musujących i nie używamy ani koncentratu, ani sztucznych dodatków. Nagroda mobilizuje nas do dalszej pracy na rzecz rozwoju całej kategorii – mówi Robert Walewski, brand manager marki Cydr Lubelski.

Przypomnijmy, że rynek cydrów w Polsce osiągnął wartość ok. 100 mln zł rocznie (ok. 15 mln l). Z badań konsumenckich wynika, że Polacy, którzy tak bardzo pokochali orzeźwiający smak naturalnego polskiego cydru, oczekują od tej kategorii dalszego rozwoju: różnorodności i wysokiej jakości.

- W 2016 r. wprowadziliśmy nowości, takie jak Perry Lubelski czy Cydr Lubelski Miodowy Mocny z przyprawami, które zostały bardzo ciepło przyjęte. W 2017 roku będziemy się koncentrować na rozwoju dystrybucji i promocji pełnej oferty Cydru Lubelskiego. Stawiamy na strategię „bogactwa cydrów” - rozszerzenia palety produktów i zapewnienia ich szerokiej dostępności. Wierzymy, że będzie ona świeżym impulsem do rozwoju całej kategorii. Szczegóły naszej letniej kampanii przedstawimy na konferencji prasowej pod koniec kwietnia – zapowiada Robert Walewski.

Mat. prasowe Kuźnia PR

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »
Partnerzy