Fresh Market 2017 Business Meetings & Retail Center

2 październik 2017

Jubileuszowa już X-Edycja Konferencji Fresh Market 2017 odbyła się 21 września w Centrum Konferencyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Sponsorem wydarzenia była włoska firma Carton Pack.

Fresh Market to międzynarodowe spotkanie dostawców świeżych owoców, warzyw i kwiatów z kupcami reprezentującymi sieci handlowe. Z roku na rok wzrasta zainteresowanie wydarzeniem, w tym roku, w wydarzeniu uczestniczyli producenci i dystrybutorzy owoców, warzyw i kwiatów z 17 krajów. Najliczniejsza reprezentacja przybyła z Holandii, Włoch, Hiszpanii i Belgii.
Podczas Konferencji odbyły się panele dyskusyjne poświęcone najważniejszym zagadnieniom sektora produkcji świeżych owoców i warzyw – wiedzą dzielili się eksperci z branży.

Fresh Market to bezpośrednie spotkania biznesowe z kupcami z sieci handlowych.  W tegorocznej edycji uczestnicy przeprowadzili łącznie ponad 1300 spotkań z przedstawicielami: AUCHAN, ATB Ukraina, AVITA, BIEDRONKA, BIELMARKET (Białoruś), BRNENKA (Czechy), CARREFOUR, DINO MARKET, FRESHMAKRET, INTERMARCHE, KAUFLAND, MAGNIT (Rosja), MAKRO Cash & Carry, MAXIMA (Litwa), MINUTA 8, PIOTR I PAWEŁ, STOKROTKA, TOPAZ, TOP-MARKET, VIKTORIA (Kaliningrad) i ŻABKA.
Uczestnicy Fresh Market 2017 wykorzystali jedyną i niepowtarzalną okazję w roku aby omówić warunki rozpoczęcia dostaw z przedstawicielami marketów odpowiedzialnymi za zakup świeżych owoców, warzyw i kwiatów.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczestników, zorganizowana została wystawa stoisk prezentujących ofertę handlową Sponsorów i Firm uczestniczących w wydarzeniu umożliwiając im promocję najnowszych produktów i usług dla branży wśród ponad 350 uczestników Konferencji.

Podczas Konferencji po raz kolejny został wyłoniony zwycięzca konkursu na najbardziej innowacyjny produkt branży: Fresh Market Award – Produkt Roku 2017. Zwycięskim produktem okazały się świeże jagody Goji – nowość na polskim rynku - jagody charakteryzujące się niesamowicie wysoką zawartością witaminy C i działaniem antyrakowym. Jagody Goji dostarczane są bezpośrednio z mołdawskich plantacji przez firmę DILAR.

Zapraszamy do udziału w 2018 roku.

Przeczytaj również:

Rejestracja na PROGNOFRUIT jest już otwarta – Budapeszt, Węgry

18 czerwiec 2024
Konferencja Prognosfruit to wiodące coroczne wydarzenie w Europie dla sektora jabłek i gruszek, gromadzące producentów z całej Europy i spoza niej. Po udanym powrocie do Trydentu w zeszłym roku, targi Prognosfruit 2024 odbędą się w Budapeszcie na Węgrzech w dniach 7–9 sierpnia 2024 r. Rejestracja jest już otwarta, a zainteresowane strony mogą rejestrować się za pośrednictwem strony internetowej Prognosfruit. »

Rejestracja do Europa 2024 rozpoczyna się wraz z ofertą Early Bird

17 czerwiec 2024
Degustatorzy branży F&B z całego świata mogą rozpocząć planowanie swojego udziału w targach Fi Europe 2024, które powrócą do Messe Frankfurt w dniach 19–21 listopada 2024 r. Ruszyła rejestracja na Fi Europe 2024, którego nie można przegapić w swoich harmonogramach, i skorzystać ze zniżki za wczesną rezerwację. Osoby, które zarejestrują się przed 14 lipca, kwalifikują się do stawki wprowadzającej w wysokości 49 EUR, która obejmuje wstęp na konferencję Fi Europe. »

Rejestracja handlowa otwarta dla Fruit Attraction 2024 i LIVEConnect

10 czerwiec 2024
rofesjonaliści z branży owocowo-warzywnej mogą teraz zakupić karnety dla zwiedzających na 16. edycję Fruit Attraction. Targi organizowane przez IFEMA MADRID i FEPEX odbędą się w dniach 8-10 października i po raz kolejny zgromadzą w Madrycie całą społeczność światowego przemysłu owocowo-warzywnego. Fruit Attraction oferuje różne możliwości wejścia, dostosowane do potrzeb odwiedzających. Od profesjonalnego karnetu jednodniowego (dziennego) do trzydniowego. »
Partnerzy