Fresh Market 2017 Business Meetings & Retail Center

2 październik 2017

Jubileuszowa już X-Edycja Konferencji Fresh Market 2017 odbyła się 21 września w Centrum Konferencyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Sponsorem wydarzenia była włoska firma Carton Pack.

Fresh Market to międzynarodowe spotkanie dostawców świeżych owoców, warzyw i kwiatów z kupcami reprezentującymi sieci handlowe. Z roku na rok wzrasta zainteresowanie wydarzeniem, w tym roku, w wydarzeniu uczestniczyli producenci i dystrybutorzy owoców, warzyw i kwiatów z 17 krajów. Najliczniejsza reprezentacja przybyła z Holandii, Włoch, Hiszpanii i Belgii.
Podczas Konferencji odbyły się panele dyskusyjne poświęcone najważniejszym zagadnieniom sektora produkcji świeżych owoców i warzyw – wiedzą dzielili się eksperci z branży.

Fresh Market to bezpośrednie spotkania biznesowe z kupcami z sieci handlowych.  W tegorocznej edycji uczestnicy przeprowadzili łącznie ponad 1300 spotkań z przedstawicielami: AUCHAN, ATB Ukraina, AVITA, BIEDRONKA, BIELMARKET (Białoruś), BRNENKA (Czechy), CARREFOUR, DINO MARKET, FRESHMAKRET, INTERMARCHE, KAUFLAND, MAGNIT (Rosja), MAKRO Cash & Carry, MAXIMA (Litwa), MINUTA 8, PIOTR I PAWEŁ, STOKROTKA, TOPAZ, TOP-MARKET, VIKTORIA (Kaliningrad) i ŻABKA.
Uczestnicy Fresh Market 2017 wykorzystali jedyną i niepowtarzalną okazję w roku aby omówić warunki rozpoczęcia dostaw z przedstawicielami marketów odpowiedzialnymi za zakup świeżych owoców, warzyw i kwiatów.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczestników, zorganizowana została wystawa stoisk prezentujących ofertę handlową Sponsorów i Firm uczestniczących w wydarzeniu umożliwiając im promocję najnowszych produktów i usług dla branży wśród ponad 350 uczestników Konferencji.

Podczas Konferencji po raz kolejny został wyłoniony zwycięzca konkursu na najbardziej innowacyjny produkt branży: Fresh Market Award – Produkt Roku 2017. Zwycięskim produktem okazały się świeże jagody Goji – nowość na polskim rynku - jagody charakteryzujące się niesamowicie wysoką zawartością witaminy C i działaniem antyrakowym. Jagody Goji dostarczane są bezpośrednio z mołdawskich plantacji przez firmę DILAR.

Zapraszamy do udziału w 2018 roku.

Przeczytaj również:

Interpera2024: skupienie się na wizytach technicznych

22 maj 2024
Interpera 2024 zgromadzi międzynarodowy sektor gruszek w dniach 26–27 czerwca w Óbidos w Portugalii. Oprócz głównego dnia konferencji organizatorzy przygotowali gruszkowe wizyty techniczne, których po prostu nie można przegapić! Uczestnicy zapoznają się z uprawą i ochroną gruszek w Portugalii. Program będzie łączył wymianę wiedzy i wizyty w firmach. Uczestnicy Interpera 2024 zostaną przeniesieni do serca regionu gruszkowego Rocha, w obszar znany jako Oeste, gdzie koncentruje się 90% produkcji. »

Ostatnie wolne miejsca na wystawę w Fruit Attraction!

12 maj 2024
Fruit Attraction, kluczowe wydarzenie dla wszystkich profesjonalistów z branży owocowo-warzywnej, otworzy swoje podwoje w IFEMA Madrid w dniach 8–10 października. 4 powierzchnie wystawiennicze w 10 halach. Nie przegap okazji i weź udział jako wystawca; dołącz do liderów w branży i rozwijaj swój biznes. Wśród odwiedzajacych Fruit Attraction są: Producenci i przetwórcy produktów, Importerzy i eksporterzy, Hurtownicy i handlowcy, Kanały sprzedaży detalicznej i dystrybucji, Transport, »

Macfrut - dzień trzeci

10 maj 2024
Nowe granice podkładek. Powrót do przeszłości w świecie podkładek dla najpopularniejszych włoskich roślin owocowych, takich jak jabłka, gruszki i owoce pestkowe. Kierunek badań ma na celu odzyskanie „starego” wigoru tych roślin, aby uczynić je odpornymi na nowe fitopatologie. Wyłoniło się to podczas Międzynarodowego Sympozjum Podstawek, w którym uczestniczyli czołowi badacze z całego świata. Orodnictwo włoskie i europejskie w ogóle przesuwa się na wschód, szczególnie do Azerbejdżanu, Uzbekistanu czy Mołdawii, »
Partnerzy