Nowa linia marek własnych MAKRO dla wizjonerów w gastronomii

27 październik 2017

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.
Sukces w gastronomii zależy w dużej mierze od wykorzystywanych w kuchni produktów, środków i narzędzi. Szefowie kuchni mogą tworzyć swoje kulinarne dzieła sztuki właśnie dzięki produktom o niezmiennej jakości i wszechstronności. Dlatego też Marki MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium na pierwszym miejscu stawiają właśnie gwarancję wysokiej jakości przy równoczesnym zachowaniu korzystnych cen.

Asortyment powstał przy współpracy z ekspertami i szefami kuchni, w oparciu o ich doświadczenia i spostrzeżenia. Wszystkie produkty poddawane są testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. W efekcie dostępne produkty spożywcze, środki chemiczne oraz narzędzia i urządzenia inspirują do wychodzenia poza kanon kulinarnych doznań i poszerzania swojego wachlarza specjalizacji oraz poprawiają komfort pracy.
- MAKRO Chef – to wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze do przygotowywania potraw, w optymalnych opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii i atrakcyjnych cenach,
- MAKRO Premium – to unikalne w smaku produkty spożywcze o jakości przewyższającej standardy dostępne na rynku, umożliwiające tworzenie potraw m.in. fine dining,
- MAKRO Professional – to środki czystości i produkty niekonsumpcyjne, w tym profesjonalne narzędzia i urządzenia dla wyspecjalizowanych grup klientów.
Wszystkie trzy marki dostępne są w opakowaniach o nowoczesnej szacie graficznej, zawierających jasny i przejrzysty opis parametrów i zastosowania.
Jedne z pierwszych dostępnych produktów nowych marek własnych MAKRO to m.in. sosy, majonezy, musli, krojona fasola szparagowa, boczek wieprzowy czy płyny do czyszczenia powierzchni. Do końca 2018 roku w ofercie znajdzie się prawie 500 pozycji tych marek dedykowanych ekspertom w gastronomii.

mat. prasowe Makro

Przeczytaj również:

Rejestracja handlowa otwarta dla Fruit Attraction 2024 i LIVEConnect

10 czerwiec 2024
rofesjonaliści z branży owocowo-warzywnej mogą teraz zakupić karnety dla zwiedzających na 16. edycję Fruit Attraction. Targi organizowane przez IFEMA MADRID i FEPEX odbędą się w dniach 8-10 października i po raz kolejny zgromadzą w Madrycie całą społeczność światowego przemysłu owocowo-warzywnego. Fruit Attraction oferuje różne możliwości wejścia, dostosowane do potrzeb odwiedzających. Od profesjonalnego karnetu jednodniowego (dziennego) do trzydniowego. »

Krajowe Mistrzostwa Kawy w Singapurze powracają do Specialty Coffee & Tea Asia, gdzie odbędą się pierwsze w historii SIGEP Asia

8 czerwiec 2024
Edycja już 26–28 czerwca 2024 r. w Sands Expo & Convention Center Singapore. SCTA jest obecnie częścią inauguracyjnego SIGEP Asia, pierwszej w historii azjatyckiej edycji wiodących na świecie włoskich międzynarodowych targów rzemieślniczych branży lodów, ciast, piekarni i kawy SIGEP, które mają gościć do 10 000 gości branżowych i kupujących oraz ponad 250 wystawców i marek z 20 krajów i regionów. »

Fruit Attraction ogłasza nową edycję konkursu Innovation Hub Awards

6 czerwiec 2024
Już kolejny rok Fruit Attraction organizuje nową edycję konkursu Innovation Hub Awards. Nagrody te, honorujące innowacyjność i przedsiębiorczość w branży owocowo-warzywnej, mają na celu wystawianie i współwystawianie firm, które zgłaszają najlepszy projekt, produkt lub usługę, kładąc nacisk na kryteria innowacyjności, zrównoważonego rozwoju, stosowanej technologii i wiedzy. Firmy biorące udział w Fruit Attraction 2024 zainteresowane uczestnictwem mogą to zrobić do 4 września »
Partnerzy