Targi FRUIT ATTRACTION 2015

18 maj 2015

Sprzedawcy i odbiorcy świeżych produktów w okresie trzech dni, tj. od 28 do 30 października, podczas VII edycji FRUIT ATTRACTION  — Międzynarodowych Targów Sektora Owoców i Warzyw, będą mieli możliwość spotkania  i nawiązania bezpośrednich kontaktów z uczestnikami ogólnoświatowego rynku owoców i warzyw.
Już od sześciu lat targi Fruit Attraction służą przedsiębiorstwom z branży jako skuteczne narzędzie wzmacniania swojej pozycji i otwierania nowych rynków owoców i jarzyn na całym świecie. W tym roku organizatorzy imprezy stawiają sobie za cel ustanowienie nowego rekordu, zarówno w kwestii jakości, jak i liczby uczestników spotkania. Zamierzeniem jest ugruntowanie roli targów Fruit Attraction jako najlepszej platformy handlowej dla europejskich producentów owoców i jarzyn ze względu na czas, jak i miejsce imprezy. Coraz więcej uwagi poświęca się jakości i sile nabywczej odwiedzających, starając się przyciągnąć przedstawicieli nowych rynków spoza obszaru Unii Europejskiej oraz zwrócić uwagę odbiorców na jakość i różnorodność naszych produktów.
Organizatorzy Fruit Attraction, poprzez promowanie europejskiego sektora owoców i warzyw, starają się zwiększyć udział Europy w międzynarodowym eksporcie i wspierać poszczególne przedsiębiorstwa w budowaniu, poszerzaniu i różnicowaniu rynków eksportu. IFEMA i FEPEX, organizatorzy targów Fruit Attraction, coraz intensywniej wspierają obszary produkcyjne w Hiszpanii a także wszystkie rodzaje działalności związane z produkcją i wprowadzaniem do obrotu owoców i warzyw, starając się, aby zróżnicowanie hiszpańskiego sektora znalazło jak największe odbicie na tragach.
Ponadto podejmowane są działania we współpracy z Europejskim Związkiem Handlu Hurtowego Owocami i Warzywami EUCOFEL oraz z lokalnymi stowarzyszeniami handlowymi w krajach o strategicznej wadze dla unijnego sektora świeżych warzyw i owoców, mające na celu promocję targów Fruit Attraction na rynkach krajowych.
W 2014 roku, w łącznej liczbie 834 wystawców —większej o 25% od odnotowanej w 2013 — najliczniej reprezentowane były firmy z Francji, Włoch, Polski i Portugalii, a spośród  40 528 pracowników sektora z 88 krajów —  liczba o 16% większa niż w 2013 — goście z Niemiec, Francji, Włoch, Wielkiej Brytanii, Holandii, Polski i Portugalii stanowili aż 74% łącznej liczby odwiedzających spoza Hiszpanii. Potwierdza to pozycję Fruit Attraction jako wydarzenia handlowego o kluczowej roli dla produkcji w Europie.
W tym kontekście, zważywszy, że w październiku szczególnej wagi nabiera potrzeba utrzymania równowagi między podażą a popytem owoców i warzyw oraz zapewnienia ich dostaw do punktów sprzedaży detalicznej na całym świecie, Fruit Attraction może posłużyć międzynarodowym kanałom dystrybucji jako narzędzie selekcji dostawców i produktów.
FRUIT ATTRACTION 2015: 1 000 firm i 50 000 pracowników sektora
Organizatorzy siódmej edycji Targów przewidują imponującą frekwencję — około 1 000 wystawców i 50 000 pracowników sektora. Impreza ta, stanowiąca miejsce spotkań biznesowych producentów i dystrybutorów owoców i warzyw, będzie się odbywać w pawilonach nr 7, 8, 9 i 10 madryckiego centrum wystawczego Feria de Madrid.
Na tegorocznej edycji pojawi się po raz pierwszy przestrzeń wystawowa pod nazwą „The Organic Hub”, poświęcona produkcji ekologicznych owoców i warzyw. Hiszpania zajmuje w tej dziedzinie drugie miejsce w Europie, zarówno pod względem produkcji jak i eksportu. Przestrzeń ta umożliwi przedsiębiorstwom  sektora ekologicznych owoców i warzyw zaprezentowanie swoich najnowszych propozycji oraz nawiązanie kontaktów z innymi producentami i dystrybutorami. Ponadto ofertę handlową targów uzupełni intensywny program spotkań o tematyce merytorycznej, jak na przykład wykład pt. „Rynek i wprowadzanie do obrotu organicznych owoców i warzyw w Europie”, które odbędzie się w #FruitForum w środę 28 października.

Kolejna nowość tegorocznej edycji Fruit Attraction to przestrzeń poświęcona wyłącznie firmom z branży dystrybucji i logistyki dla sektora owoców i warzyw. Inicjatywa ta ma na celu podkreślenie roli infrastruktury logistycznej w międzynarodowym handlu świeżymi owocami i warzywami oraz jej zaangażowanie na rzecz efektywnego zarządzania i optymalizacji łańcucha dostaw, aż do punktu sprzedaży.
Organizatorzy targów oferują ponadto #Tech4Fruits, przestrzeń wystawową poświęconą technologii, jako kluczowemu czynnikowi zwiększania produkcji i podnoszenia jakości, a co za tym idzie poprawy konkurencyjności rynkowej przedsiębiorstw.
Podobnie jak miało to miejsce w poprzednich edycjach, spotkaniom biznesowym towarzyszyć będą liczne imprezy dodatkowe: #PasarelaInnova — przestrzeń poświęcona najnowszym produktom, odmianom i markom, które wystawcy prezentują po raz pierwszy ogółowi uczestników rynku owoców i warzyw; #B2BFruit New Markets — spotkania biznesowe wystawców z nabywcami reprezentującymi nowe rynki międzynarodowe; #Fruit Forum — miejsce licznych spotkań i konferencji poświęconych najbardziej aktualnym zagadnieniom branży; #ForoInnova — forum dyskusji i wymiany wiedzy o najnowszych trendach w branży; #FruitFusion — przygotowywanie potraw na żywo i forum poświęcone informacji, innowacji i zastosowaniu najlepszych produktów ogrodniczych dla gastronomii.

Zdjecie i mat prasowe: Fruit Attraction

Przeczytaj również:

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024
Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie. »

Fakty dotyczące przemysłu litowego w Argentynie

30 kwiecień 2024
Vostock Capital z przyjemnością ogłasza, że rejestracja na 5. Międzynarodowy Kongres i Wystawę Lithium Latin America 2024 jest nadal otwarta. Miejscem wydarzenia jest Buenos Aires w Argentynie, a wydarzenie odbędzie się w dniach 26–27 czerwca 2024 r. Nie przegap okazji nawiązać kontakt z dyrektorami generalnymi wiodących przedsiębiorstw działających w sektorze litu w regionie. »
Partnerzy